Πῶς ἀντιλαμβάνονται οἱ …«ἐκλεκτοί» τήν γενοκτονία στήν Γάζα;

Ὡς …ἀναγκαία!!! Τοὐλάχιστον!!!
Ἀφῆστε δὲ ποὺ θεωρεῖται καὶ …πόλεμος ὅλο αὐτό!!!
Ναί, καὶ μὴ χειρότερα…

Νά θυμηθοῦμε ὅμως τό τί ἀκριβῶς …πόλεμος εἶναι αὐτός Συνέχεια

Ἂς σταματήσουμε λοιπὸν νὰ ῥίχνουμε νερὸ στὸν ἰσλαμικὸ μύλο!!!

Οἱ ἰσλαμιστὲς τοῦ DEL στὴν Θρᾴκη, σὲ μαζικὴ κινητοποίηση κατὰ τοῦ Ἰσραῆλ. Ψάλλοντας μουσουλμανικὲς προσευχὲς στὰ τουρκικὰ καὶ φωνάζοντας συνεχῶς «Ἀλλὰχ οὐ Ἀκμπάρ», ἐκατοντάδες ἐξτρεμιτὲς ὑπὸ τὴν ἡγεσία τοῦ ψευδομουφτῆ Μετὲ καὶ διαφόρους ἄλλους πράκτορες τοῦ τουρκικοὺ προξενείου τῆς Κομοτηνής, βάδισαν στοὺς δρόμους τῆς ἑλληνικῆς πόλεως, μὲ σημαῖες τῆς Παλαιστίνης καὶ μὲ ἀντιεβραϊκὰ πλακάτ, βρίσκοντας τὴν εὐκαιρία φυσικὰ νὰ κάνουν τὴν ἀπαραίτητη «ἀποσχιστικὴ γυμναστική» τους. Συνέχεια

Στὸ ὄνομα τῆς ἐπιβιώσεως μίας …«ἐκλεκτῆς» ῥάτσας!!!

Την ώρα που οι Ισραηλινοί ελεύθεροι σκοπευτές σκοτώνουν αόπλους κι άμαχους νέους, ανάμεσα στα συντρίμμια της Γάζας, οι Παλαιστίνιοι αναρωτιούνται αν υπάρχει θεός (Αλλάχ)….
Σε αντίθεση φυσικά με τους Ισλαμιστές μισθοφόρους του Ισραήλ, που παριστάνουν τους μουσουλμάνους κι επικαλούνται τον Αλλάχ, όταν σφάζουν πραγματικούς …μουσουλμάνους.
Συνέχεια

Ἕνας ἐπιζήσας τοῦ Ὁλοκαυτώματος ἐξηγεῖ…

Χωρὶς σχόλια…

Ὅσοι ἀντιλαμβάνονται…

Φιλονόη

φωτογραφία

Ἕνας ἐπιζήσας τοῦ Ὁλοκαυτώματος ἐξηγεῖ...2

καὶ φωτογραφία

Κατα-καϋμένε Ἰσραηλίτη…

Ὅλα ξεκινοῦν τότε ποὺ σὲ ἔπεισαν πὼς εἶσαι ὁ (μόνος) «εὐλογημένος» λαὸς τοῦ θεοῦ. Κατέληξες τέρμα …«περιούσιος» καὶ κατήντησες ὁ μέγιστος ῥατσιστής.
Κι ἀπὸ τότε δὲν τὸ …παλεύεις.

Ἐὰν δὲ εἰσάγῃ σε Κύριος ὁ Θεός σου εἰς τὴν γῆν, εἰς ἣν εἰσπορεύῃ ἐκεῖ κληρονομῆσαι αὐτήν, καὶ ἐξάρῃ ἔθνη μεγάλα ἀπὸ προσώπου σου, τὸν Χετταῖον καὶ Γεργεσσαῖον καὶ Ἀμοῤῥαῖον καὶ Χαναναῖον καὶ Φερεζαῖον καὶ Εὐαῖον καὶ Ἰεβουσαῖον, ἑπτὰ ἔθνη πολλὰ καὶ ἰσχυρότερα ὑμῶν, Συνέχεια

Νόμπελ εἰρήνης στὸ …Ἰσραήλ!!!

Με την κλασική τεχνική του «Φωνάζει ο κλέφτης να φύγει ο νοικοκύρης», που πάντα προκαλεί σύγχυση σε όσους δεν έχουν στέρεες απόψεις για τα συμβάντα,  οι δολοφόνοι αμάχων και παιδιών εμφανίζονται ως υπερασπιστές της ειρήνης.

Σαν τον Νομπελίστα Ομπάμα, που παίρνει τα λεφτά των Αμερικανών και τα δίνει στους αποκεφαλιστές που εκπαίδευσε το Ισραήλ.
Συνέχεια