Τὸ «μακεδονικὸ» «λεξικὸ» ἔφθασε στὴν …βο(υ)λή!

Πῆρε λοιπὸν τὸ «λεξικὸ» τὸν δρόμο, διέσχισε μίαν μεγάλη ἀπόστασι, ἀπὸ τὰ Σκόπια ἔως ὅλες τὶς ἄκρες τῆς ὑφηλίου καὶ τώρε ἐπέστρεψε ἐδῶ γιὰ νὰ …πάρῃ ἔγκρισι κυκλοφορίας ἀπὸ τὴν βο(υ)λή τῶν κουδουνισμένων:

Το θέμα του ψευτο «Μακεδονικού-Ελληνικού Λεξικού» στη Βουλή…

…φέρνει με ερώτησή του προς τους αρμόδιους Υπουργούς, ο βουλευτής Ν.Δ. Συνέχεια

Κομμουνιστικὸ κόμμα «Μακεδονίας»;

Ἔεεε ῥὲ γλέντια….

Τί ἔγραφα ἐχθές; Κάτι γιὰ τὸν πόθο τοῦ ΚΚΕ νὰ δημιουργήσῃ στὰ Βαλκάνια ἕνα κομμουνιστικὸ κράτος; Μήπως ἔγραφα καὶ γιὰ τὴν μὴ ὕπαρξι συγγνώμης τους; Μήπως ἀκόμη ἀναμένουμε κάτι ποὺ οὐδέποτε θὰ φθάσῃ; 

Τὸ ΚΚΕ ἀκόμη ὁραματίζεται ἐκεῖνο τὸ μὴ δημιουργηθὲν κομμουνιστικὸ κράτος; Μᾶλλον…. Διαβᾶστε γιὰ νὰ βεβαιωθεῖτε (ἀπὸ Λόγιο Ἑρμῆ):

Με έκπληξη διάβασα στήλη της εφημερίδας “νέο εμπρός” (“βδομαδιάτικη Συνέχεια

Οἱ «Ἕλληνες ξεκίνησαν πρῶτοι τήν ἀρχαιοποίησι»

Μήπως νά σᾶς ρωτούσαμε, κιόλας; Ἀλλά ξέχασα. Δέν ὑπήρχατε τήν ἐποχή ἐκείνη. Τελικῶς, μόνον γιά νά γελᾶμε θά ἀσχολούμεθα πλέον μέ τούς Σκοπιανούς. Δεῖτε τί λέει στά σκοπιανά κανάλια ὁ γνωστός Μίλαν Ἀντζιέφσκι (Ἑλληνικότατο τό ὀνομα). Ἄστεῖα – ἀστεῖα ἡ προπαγάνδα καί ἡ τακτική πού ἀκολουθοῦν, μέ δεδομένη τήν «ἀπραξία» τῶν δικῶν μας κυβερνήσεων, εἶναι πολύ ἐπικίνδυνη. Συνέχεια

Ὁ Ἀλέξανδρος ηὐτοκτόνησε!!!!!

Εἰλικρινῶς, ἔχω πέσει κάτω ἀπὸ τὰ γέλια! 

Τέτοια γυφτοκαραγκιοζιλίκια δὲν μποροῦσα νὰ τὰ φανταστῶ! Ἐδῶ ὁ κόσμος χάνεται (ποὺ λέει ὁ λόγος) κι αὐτοὶ εὐτελίζουν ἀκόμη καὶ τὰ αὐτονόητα. 

Εἶναι λοιπὸν τόσο ἠλίθιοι ἢ ἁπλῶς ῥίχνουν ἄδεια κι ὅ,τι πιάσουν;

Μάθετε σε πρώτη παγκόσμια αποκλειστικότητα,από τι πέθανε ο Μέγας Αλέξανδρος!

Μετά από αιώνες συσκότισης και παραπληροφόρησης,επιτέλους όλη η αλήθεια για τον θάνατο του Μ.Αλεξάνδρου στο φως,μέσα από θεατρική υπερπαραγωγή Σκοπιανών. Συνέχεια

…κι ἄλλο χαστούκι στούς Σκοπιανούς

Τί ἦρθε ἡ κυρία Κλίντον νά κάνη στήν Ἑλλάδα, προ ἡμερῶν; Γιά νά ὑπογράψη τήν συμφωνία γιά τίς ἀρχαιότητες; Γιά νά διαδημίση τόν ἀρχαῖο μας πολιτισμό ἤ νά δηλώση τήν ὑποστήριξι της στήν Ἑλλάδα σ΄ αὐτήν τήν δύσκολη περίοδο πού περνᾶ; Πετρέλαιο καί φυσικό ἀέριο ἔχουν βάλει στό μάτι οἱ ὑπεραντλαντικοί μας “σύμμαχοι”. (Θά ἐπανέλθω γι΄ αὐτό τό θέμα). Ἤδη ἄρχισε ἡ ὑποστήριξις, μέχρι νά πάρουν αὐτό πού θέλουν…… Συνέχεια

Ἄν χάσουν στήν Χάγη τά σκόπια….

Ἄν ἡ ἐτυμηγορία τοῦ δικαστηρίου τῆς Χάγης εἶναι ἰσορροπημένη, ἄν εἶναι ὑπέρ τῶν σκοπίων ἤ ἄν εἶναι ὑπέρ τῆς Ἑλλάδος, αὐτοί τόν χαβᾶ τους. Δέν ὑποχωροῦν οὔτε «ἑκατοστό» ἀπό τίς παράνομες διεκδικήσεις τους καί τόν σφετερισμό τῆς Ἱστορίας τῶν Ἑλλήνων. Μακροπρόθεσμα δέ, ἀποσκοποῦν στήν διεκδίκησιν ἀκόμη καί μέρους τῆς Ἑλληνικῆς ἐπικρατείας. Γι  αὐτό γίνεται ὁ «καυγᾶς». Συνέχεια