Κίνδυνος πολιτισμικῆς ἀλλοιώσεως τῆς Εὐρώπης

Κίνδυνος πολιτισμικῆς ἀλλοιώσεως τῆς Εὐρώπης

«Ὅταν συναντᾶτε τοὺς ἀπίστους, κτυπᾶτε καὶ σφάζετέ τους»
Μωάμεθ Προφήτης 47,4

«Πολεμᾶτε καὶ φονεύετε τοὺς εἰδωλολάτρες, ὅπου τοὺς βρεῖίτε»
Ἡ Μετάνοια 9,5

«Δὲν φταῖν οἱ μουσουλμάνοι ποὺ βιάζουν τὶς δυτικὲς γυναῖκες – Τὸ ἄρωμα καὶ τὰ ῥοῦχα τους εἶναι προκλητικά».
Ἰμάμης τῆς Κολωνίας

Η πρόοδος της επιστήμης και η συνεπακόλουθη πολιτιστική διείσδυση του υλιστικού δυτικού προτύπου στις μετριοπαθείς μουσουλμανικές κοινωνίες, δημιούργησε στον μουσουλμανικό κόσμο μια πρωτόγνωρη υπαρξιακή κρίση του ισλάμ. Το χάσμα μεταξύ των βιαίων θεολογικών επιταγών του κορανίου και του συγχρόνου τρόπου ζωής, που οδήγησε σε μερική ή ολική «αναστολή» των ακραίων διατυπώσεων που περιέχονται στο κοράνι, οι θεωρητικοί του ισλάμ προσπάθησαν να γεφυρώσουν μέσα από την μεταφορική ερμηνευτική προσέγγιση.

Για να υποβαθμίσουν το βίαιο δόγμα του τζιχάντ στα μάτια της διεθνούς κοινότητας, ορισμένοι διανοητές διατύπωσαν μια διαφορετική ερμηνεία για το τζιχάντ: την ιεραποστολική πλευρά τζιχάντ η οποία δεν αποβλέπει στον βίαιο προσηλυτισμό, αλλά κυρίως στον «εσωτερικό πόλεμο» που ο πιστός οφείλει να διεξαγάγει, ώστε να εξαγνίσει την ψυχή του αντιπαλεύοντας τον διάβολο και υπερνικώντας την ροπή του προς το κακό. Σύμφωνα με την θεολογική αυτή ερμηνεία, το κοράνι επιτάσσει την προσπάθεια πειθούς καθώς και την ιεραποστολική υποχρέωση της ειρηνικής διαδόσεως του ισλάμ. Το τζιχάντ αυτό αποπειράται να εισαγάγει στο ισλάμ κυρίαρχες δυτικές αξίες όπως, τον ανθρωπισμό, την ελευθερία, την ισότητα μεταξύ των ανθρώπων, τον Διαφωτισμό (!), τα δικαιώματα του ανθρώπου κ.ά..

Η δημιουργία, όμως, θεολογικών κατασκευών μέσα από το παραπάνω διαθλαστικό πρίσμα της ερμηνευτικής προσεγγίσεως των ακραίων επιταγών του κορανίου, ιδίως εκείνων που επιτάσσουν την βίαιη επιβολή του ακραίου μουσουλμανικού φονταμενταλισμού ενάντια στους απίστους, δημιούργησε μεγάλη δυσπιστία στον μουσουλμανικό κόσμο. Το χαμηλό μορφωτικό επίπεδο και ο απολυταρχικός χαρακτήρας των καθεστώτων, υπό τα οποία ζουν συμπαγείς μουσουλμανικοί πληθυσμοί, επέτεινε την δυσπιστία των μουσουλμάνων κατηγορώντας τις κυβερνήσεις τους ότι έχουν συμβιβασθεί με τους απίστους υλιστές. Η αναστολή των κεφαλαίων του κορανίου, που επιτάσσουν την βία, εξόργισε τον μουσουλμανικό φονταμενταλισμό, ο οποίος θεώρησε (και θεωρεί) ότι ο λόγος του θεού κατέληξε γράμμα κενό. Όλα αυτά μέχρι που εμφανίσθηκε το ISIS.

Το Ισλαμικό Κράτος του Ιράκ και του Λεβάντε χαίρει βαθειάς εκτιμήσεως στον ισλαμικό κόσμο, επειδή εφαρμόζει το κοράνι κατά γράμμα. Σε αντίθεση με τα λιγότερο ή περισσότερο μετριοπαθή μουσουλμανικά κράτη, όπου οι σούρες του κορανίου έχουν τεθεί σε ολική ή μερική αναστολή, στην επικράτεια που ελέγχει το ισλαμικό κράτος, οι 114 σούρες του κορανίου εφαρμόζονται αυτούσιες, δίχως τις διαθλαστικές ερμηνευτικές κατασκευές των μετριοπαθών θεωρητικών. Το ISIS ήλθε για να διαλύσει τις αμφιβολίες των μουσουλμάνων, ότι οι σούρες του κορανίου αποτελούν κενό γράμμα. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, το Ισλαμικό Κράτος του Ιράκ και του Λεβάντε χαίρει ευρύτατης αποδοχής στον μουσουλμανικό κόσμο. Για την ακρίβεια, το χαλιφάτο αποτελεί το μοναδικό αυθεντικό ισλαμικό καθεστώς στον μουσουλμανικό κόσμο. Η αυθεντική ερμηνεία των βιαίων επιταγών του κορανίου (έννοια και πράξη που υπονοεί ο όρος τζιχάντ) παραμένουν βαθειά ριζωμένες στον νου και στην ψυχή των μουσουλμάνων. Απόδειξη, οι χιλιάδες των εθελοντών που προσχωρούν στις τάξεις του, με ένα μεγάλο ποσοστό να προέρχεται από τους δευτέρας και τρίτης γενεάς μουσουλμάνους των δυτικών κοινωνιών. Άσβεστος είναι ο πόθος των φονταμενταλιστών από το παράδειγμα του Προφήτη και των συντρόφων του, οι οποίοι είχαν αναλάβει ένοπλο αγώνα για να φέρουν στον κόσμο το μήνυμα της Αποκαλύψεως. Η αυθεντική ερμηνεία του κορανίου επιβάλει το τζιχάντ • και το τζιχάντ επιτάσσει την υποχρέωση για δράση. Ο «λόγος» του τζιχάντ είναι απόλυτος: υπεράσπιση του θεϊκού νόμου έναντι των «φίλων του σατανά». Σύμφωνα με τα «χαντίθ», «Όποιος παρουσιάζεται στον θεό χωρίς να μπορεί να επικαλεσθεί κάποιο έργο τζιχάντ, παρουσιάζεται στον θεό φέροντας μέσα του ένα σφάλμα. Θα πεθάνει ως αποδεδειγμένος υποκριτής». Αυτή ακριβώς είναι η αυθεντική έννοια του τζιχάντ. Και αυτό κάνει πράξη το Ισλαμικό χαλιφάτο.

Ο ουαχαμπισμός, ο οποίος είναι το κοντινότερο στο ISIS φιλοσοφικό και θρησκευτικό δόγμα, αποτελεί υπερσυντηριτικό, φονταμενταλιστικό και πουριτανικό θρησκευτικό κίνημα/κλάδο του σουνιτικού ισλάμ. Αρκετοί μελετητές του ισλάμ ισχυρίζονται ότι ο ουαχαμπισμός είναι η λάητ έκδοση του χαλιφάτου. Το πρόβλημα με τον ουαχαμπισμό είναι ότι το καθεστώς του οίκου των Σαούντ (της Σαουδικής Αραβίας) αντλεί την νομιμοποίησή του από τον φονταμενταλιστικό σουνιτικό ουαχαμπισμό, ο οποίος είναι ο κύριος χρηματοδότης του ISIS • μαζί με το Κατάρ και το σουνιτικό νεο-οθωμανικό καθεστώς Ερντογάν της Τουρκίας. Άπαντες, επιδιώκουν την ανατροπή του καθεστώτος Άσαντ.

Τουρκία και Σαουδική Αραβία υποθάλπουν αμέσως ή εμμέσως τον μουσουλμανικό φονταμενταλισμό, ενθαρρύνοντας την θρησκευτική τυπολατρία και την εμμονική επιστροφή του ανθρώπου στην μουσουλμανική παράδοση, όπως πρωτογενώς αυτή εκφράζεται στο κοράνι. Ο μουσουλμανικός φονταμενταλισμός στρέφεται εναντίον του δυτικού τρόπου ζωής. Βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με την εκκοσμίκευση του κράτους και της κοινωνίας, απέναντι στη δυτική παράδοση και ηθική καθώς και σε οτιδήποτε άλλο είναι ξένο προς την ισλαμική παράδοση.

Η Τουρκία, η Σαουδική Αραβία και το πλούσιο Κατάρ αρνούνται να δεχθούν μουσουλμάνους πρόσφυγες, προωθώντας συστηματικά τις ορδές των ανήμπορων συνανθρώπων μας προς τα ευρωπαϊκά εδάφη. Οι υπηρεσίες του τουρκικού βαθέως κράτους προωθούν μαζικά μετανάστες και πρόσφυγες στην Ευρώπη, ασκώντας (εκβιαστικά) οικονομική και διπλωματική πίεση στα ισχυρά ευρωπαϊκά κράτη, υπό το βάρος της τεράστιας εσωτερικής και εξωτερικής πιέσεως που η Τουρκία δέχεται. Έχοντας δημοσιονομικό έλλειμμα που υπερβαίνει τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια, ενέγραψε στον προϋπολογισμό της αδιευκρίνιστα έσοδα άνω των 8 δισεκατομμύρια δολαρίων, ποσό που οι αναλυτές εκτιμούν ότι προέρχεται από παράνομα έσοδα από το λαθρεμπόριο πετρελαίου με το ISIS • επίσης, από τις προωθήσεις προσφύγων και μεταναστών στο ευρωπαϊκό έδαφος.

Την χαοτική για την Ελλάδα κατάσταση επέτεινε η ατυχής μεταναστευτική πολιτική της Γερμανίας. Η εικόνα της Γερμανίδας καγκελαρίου να υποδέχεται πρόσφυγες υπό τους προβολείς των καμερών, έστειλε το εσφαλμένο μήνυμα ότι οι χιλιάδες των ξεριζωμένων ήταν, στην Γερμανία, ευπρόσδεκτοι. Πράγμα που, ασφαλώς, δεν ισχύει, ανεξαρτήτως αν η Γερμανία έχει άμεση ανάγκη 500.000 εξειδικευμένων μεταναστών ετησίως λόγω της ραγδαίας δημογραφικής γηράνσεως του πληθυσμού της. Τέλος, οι ανηλεείς ρωσσικοί βομβαρδισμοί στην Συρία, αλλά και η εκατόμβες νεκρών νότια της Λαμπεντούζα λόγω της αποτυχίας των ιταλικών αρχών και της ελλιπούς κινητοποιήσεως της Ευρώπης για την διάσωση των μεταναστών τον προηγούμενο χειμώνα, αν και γλύτωσε εφέτος την Ιταλία από τα χειρότερα, άνοιξε διάπλατα τον υδάτινο προσφυγικό δρόμο του Αιγαίου. Πλέον, Λίβυοι, Μαροκινοί, Τυνήσιοι και λοιποί βορειοαφρικανοί δεν περνούν από την Λαμπεντούζα στην Ευρώπη, όπως συνέβαινε μέχρι πέρισυ, αλλά από την Τουρκία στην Ελλάδα.

Την ίδια στιγμή η Ελλάδα αρνείται (;;;) να εφαρμόσει αποτελεσματικό έλεγχο στα θαλάσσια σύνορα, όπως ενδεικτικά, ανηλεή καταδίωξη και σύλληψη των διακινητών, αυστηροποίηση του νομοθετικού πλαισίου, επιβολή πολυετών ποινών καθείρξεως, ευρεία προβολή τηλεοπτικών πλάνων με τους διακινητές να οδηγούνται σιδεροδέσμιοι στις φυλακές κλπ. Αντί αυτού, στήθηκαν tour operators που ονομάστηκαν hot spots, ενώ αποφασίστηκε και η υλοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας στην Μέση Ανατολή με σύνθημα «διεθνιστική ηλιοθεραπεία – χορήγηση ταξιδιωτικών εγγράφων προς την γερμανική γη της επαγγελίας». Μάλλον, σε μια απέλπιδα προσπάθεια ασκήσεως πολιτικής πιέσεως προς την Ευρώπη, για την χαλάρωση των όρων του μισανθρώπου τρίτου μνημονίου και, πιθανόν, προσβλέποντας σε ψίχουλα από τα 3 δισεκατομμύρια που ο πλούσιος Βοράς έταξε στον σουλτάνο και ο τελευταίος αρνήθηκε, θεωρώντας (εσφαλμένα) ότι μπορεί να πάρει περισσότερα. Ποιος ξέρει… Άβυσσος η ψυχή της πρώτης φορά. Ή μήπως όχι; Έχω, δυστυχώς, την αίσθηση, ότι με πρόσχημα τον… διεθνιστικό ουμανισμό, η «πρώτη φορά» δεν θα διστάσει να πάρει ακόμη και το 1.000.000 των ανθρώπων που βρίσκεται στην Τουρκία, με αντάλλαγμα ψίχουλα για την βραχυπρόθεσμη χρηματοδότηση του κομματικού κράτους + υποτυπώδη πολιτική στήριξη για την επιβίωση του καθεστώτος • βιώσιμη λύση του χρέους, ευτυχώς, αποκλείεται. Πρόκειται για ρόλο «Ιφιγενείας», θυσία της Ελλάδας στον βωμό της ανασχέσεως των μουσουλμανικών ροών προς τον Βορά, με ή χωρίς συμφωνία…

Όπως όλα δείχνουν οδηγούμαστε σε κλείσιμο των συνόρων και παγίδευση χιλιάδων δυστυχισμένων ανθρώπων στην Ελλάδα. Τυχόν, δε, κλιμάκωση της κρίσεως με εμπλοκή περισσοτέρων περιφερειακών παικτών στην ρωσσική σφαίρα επιρροής της Συρίας, πόσο μάλλον ευθεία αντιπαράθεση της Τουρκίας και της Σαουδικής Αραβίας με την Ρωσσία, θα μετέτρεπε την Ελλάδα σε μια απέραντη αποθήκη ψυχών, με ανυπολόγιστες κοινωνικές και πολιτισμικές συνέπειες για την χώρα. Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, η ανάπτυξη Διεθνών Οργανισμών επί ελληνικού εδάφους για τον έλεγχο της εκτεταμένης ανθρωπιστικής κρίσεως καθώς και για την επιβολή της τάξεως, πρέπει να θεωρείται κάτι παραπάνω από βέβαιη. Στο πολύ κακό αυτό σενάριο, η Ελλάδα θα είναι το δεύτερο, μετά την Ουκρανία, αποτυχημένο κράτος στο οποίο θα επιβληθεί διεθνής έλεγχος. Η ιστορική ευθύνη των ολίγιστων των μνημονίων, η ευθύνη των μειοδοτικών κυβερνήσεων που κλήθηκαν να διαχειρισθούν την μεγαλύτερη απειλή για την χώρα, στην χειρότερη για το Έθνος ιστορική συγκυρία, τόσο η προσωπική όσο και η θεσμική, είναι απαράγραπτη.

Όσον αφορά στα ευρωπαϊκά κράτη, οι ελίτ των οποίων ενήργησαν με υπευθυνότητα έναντι των λαών τους, σε πλήρη αντίθεση με τις ελληνικές μειοδοτικές ηγεσίες, πρέπει πάση θυσία να αποτρέψουν την πολιτισμική αλλοίωση της Ευρώπης.

Σε συνθήκες παγκόσμιας οικονομικής κρίσεως και αναβιώσεως του θρησκευτικού μίσους, οι δυτικές δημοκρατίες και ο δυτικός τρόπος ζωής δεν μπορούν να συνυπάρξουν με το μουσουλμανικό πρότυπο, ακόμη και αν πρόκειται για μετριοπαθείς μουσουλμανικούς πληθυσμούς. Απαιτείται άμεση αναθεώρηση της Συνθήκης Σένγκεν, τυπική ή άτυπη. Απαιτείται ενεργοποίηση των εθνικών συνόρων με αυστηρούς συνοριακούς ελέγχους, με στόχο τον αποτελεσματικό έλεγχο των μεταναστευτικών μουσουλμανικών ροών, ανεξαρτήτως διακρίσεως. Ο κίνδυνος της πολιτισμικής αλλοιώσεως της Ευρώπης συνιστά θανάσιμο για το μέλλον της ηπείρου κίνδυνο. Υπό τις δεδομένες συνθήκες, αποτελεί υψίστη προτεραιότητα η διαφύλαξη της πολιτισμικής ταυτότητας της γηραιάς ηπείρου, μέσω της πλήρους στεγανοποιήσεως των εξωτερικών και εσωτερικών ευρωπαϊκών συνόρων. Η Ευρώπη, η κοιτίδα του δυτικού πολιτισμού, οφείλει να διαφυλάξει το πολυτιμότερο για την πολιτισμό μας ιδανικό: το ευρωπαϊκό ιδεώδες. Η Γαλλία πληρώνει το τίμημα της άκρατης δημογραφικής και πολιτισμικής αλλοιώσεως του πληθυσμού της. Το ίδιο και οι ΗΠΑ οι οποίες φιλοξενούν 11 εκατομμύρια μετανάστες. Το υπάρχον επίπεδο ασφαλείας των δυτικών κοινωνιών δεν επιτρέπει τις πολυπολιτισμικές κοινωνίες, πολλώ δε μάλλον όταν οι εισερχόμενοι στις χώρες φιλοξενίας πληθυσμοί αρνούνται να ενσωματωθούν στις τοπικές κοινωνίες, ή ακόμα χειρότερα διάκεινται από αρνητικά έως εχθρικά έναντι των κοινωνιών που τις φιλοξενεί. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του ιμάμη της Κολωνίας ο οποίος επέρριψε την ευθύνη για τους βιασμούς το βράδυ της Πρωτοχρονιάς στην Κολωνία, στις γυναίκες και στον τρόπο που ντύνονται, ακόμα και στο άρωμα που φορούν! Υπό τις συνθήκες αυτές, η ανεξέλεγκτη πολυπολιτισμικότητα αποτελεί βόμβα στα θεμέλια ευρωπαϊκής ασφάλειας.

Δεν νοείται ουμανισμός και πολιτισμικός πλουραλισμός όταν πλήττεται η δημόσια ασφάλεια, η δημογραφική ταυτότητα, και κατ’ επέκταση η ίδια η δημοκρατία. Σε συνθήκες παγκόσμιας οικονομικής κρίσεως και αναβιώσεως του θρησκευτικού μίσους, η πολυπολιτισμικότητα αφορά σε έναν ιδεατό κόσμο. Σε συνθήκες γεωπολιτικής παγκόσμιας αναταραχής που, εθνικά, πολιτισμικά και θρησκευτικά μίση αναβιώνουν και τρέφονται από το τέρας της παγκόσμιας οικονομικής κρίσεως, τυχόν ανοχή της πολυπολιτισμικότητας (με ενσωμάτωση συμπαγών μουσουλμανικών πληθυσμών στο όνομα της ανοχής δήθεν της διαφορετικότητας), θέτει σε θανάσιμο κίνδυνο την δημοκρατία. Ιδίως, στις περιπτώσεις ενσωματώσεως συμπαγών μουσουλμανικών πληθυσμών ενηλίκων, που αφενός έχουν κοινωνικοποιηθεί εκτός των ευρωπαϊκών δομών, αφετέρου παρουσιάζουν αποδεδειγμένη δυσανεξία στην αποδοχή του δυτικού τρόπου ζωής. Η βεβαιότητα της προωθήσεως ακραίων φονταμενταλιστών μεταξύ των προσφύγων, συνιστά επιτακτικό ζήτημα δημόσιας ασφάλειας, που επιτάσσει τον αποτελεσματικό έλεγχο των προσφυγικών ροών.

«Ήταν πολύ απλά βλακώδες να ανοίξουν διάπλατα τα σύνορα της Ευρώπης και να προσκαλέσουν όλους εκείνους που επιθυμούσαν να έρθουν στις πατρίδες σας. Η ευρωπαϊκή μεταναστευτική πολιτική είναι απόλυτη αποτυχία, όλο αυτό είναι απόλυτα τρομακτικό. Ωστόσο δεν θα μπορούσαμε να το φαντασθούμε πριν από κάποια χρόνια; Είχατε τόσο κακούς αναλυτές; Η ανθρωπιά έχει πολύ μεγάλη αξία, πρέπει να βοηθήσουμε τους πρόσφυγες, όμως, μεταξύ αυτών των ανθρώπων, υπάρχουν πολλοί – ενδεχομένως εκατοντάδες ή και χιλιάδες – κακοποιά στοιχεία που έχουν μεταβεί στην Ευρώπη με μία «αποστολή αντίστροφης μετήσεως». Τώρα περιμένουν να τους καλέσουν και κατόπιν θα ενεργήσουν ως ρομπότ εναντίον της Ευρώπης» . Οι δηλώσεις ανήκουν στον Ρώσσο πρωθυπουργό Ντιμίτρι Μεντβέντεφ σε μια συνέντευξη που παρεχώρησε στην γερμανική εφημερίδα Handelsblatt, για την ευρωπαϊκή πολιτική υποδοχής των προσφύγων που υπεστήριξε η καγκελάριος της Γερμανίας Άγγελα Μέρκελ.

Οι δεύτερης και τρίτης γενιάς Γάλλοι μουσουλμάνοι που αιματοκύλισαν το Παρίσι, κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου: η αυθεντική ερμηνεία του θεϊκού νόμου που οι 114 σούρες του κορανίου επιτάσσουν, είναι, για κάποιους, καθήκον ιερό.

Ἀλαμπάσης Θανάσης

εἰκόνα

(Visited 155 times, 1 visits today)




Leave a Reply