Αὐτούς τούς ἀντᾶρτες ποιός τούς πληρώνει;

Δάβασα τὴν εἴδησι κι ἔτριβα τὰ μάτια μου

Υποχώρησαν οι αντάρτες από την Δαμασκό

Υποχώρησαν με βαριές απώλειες οι αντάρτες και οι Λίβυοι μισθοφόροι από την συνοικία της Δαμασκού που είχαν καταλάβει μετά από ανελέητο σφυροκόπημα με από αέρος βομβαρδισμούς.

Συνέχεια

Κάποιοι, ξεκίνησαν νά κινδυνολογοῦν. Γιατί ἄρα γέ;

Γιά ποιάν εἰρήνη συζητοῦν κάποιοι; Τήν τουρκοπροσκυνημένη;
Γιά ποιάν προσπάθεια τῆς χώρας νά παραμείνῃ ἀπέχουσα ἀπό πολεμικές συῤῥάξεις; Αὐτήν πού δηλώνει ὑποταγή στά μογγόλια;
Μήπως ὅλο αὐτό πού ζοῦμε δέν εἶναι τίποτα ἄλλο παρά μόνον ἡ ἔκφρασις τοῦ δικοῦ τους φόβου γιά τά τομάρια τους;
Καὶ οἱ προσκυνημένοι δὲν μποροῦν νὰ συνδιαλαγοῦν. Τρέμουν! 

Κι ὅταν κάποιος τρέμῃ, τότε ἀπλούστατα, τὰ κάνει ἐπάνω του!
Κι ἐπεὶ δὴ ἐδῶ μέσα ἔχουμε γεμίσει Ἐφιᾶλτες, ΝΑΙνΑΙκούς  καὶ προσκυνημένους, ἔβγαλαν τὰ τσιράκια τους παγανιά, πρὸ κειμένου νὰ μᾶς ὑπαγορεύσουν πὼς πρέπει νὰ κάτσουμε ἥσυχα ἥσυχα στὰ αὐγουλάκια μας καὶ νὰ τὰ κλωσσίσουμε. 
Διότι κόττες μᾶς ἔχουν κάνει τόσες δεκαετίες. Κι ὄχι μόνον δὲν τὸ ἔχουμε ἀντιληφθεῖ, ἀλλὰ πιστεύουμε πὼς εἴμαστε καὶ λέοντες… Μὴν γελάσω…. 

Συνέχεια

Πρίν τό 2005 καί μετά τό 2009 δέν σούφρωσαν κάτι τά καλόπαιδα τῆς ΕΡΤ;

Καλά, τῆς ἀνισοῤῥοπίας γίνεται…
Εἰσαγγελικὴ ἔρευνα, ποὺ ἔφερε στὸ φῶς μεγάλα λαυράκια, γιὰ τὰ …λαυράκια, ἀλλὰ μόνον γιὰ τὸ διάστημα 2005-2009.
Παναγῖτσες οἱ πρώην καὶ οἱ ἐπόμενοι.
Καί ξέρετε τί θυμήθηκα τώρα; Τὸν Μούτση..
Ταιριάζει γάντι…
Γιὰ ὅλα λοιπὸν φταῖνε οἱ γκόμενες, ὄχι ὅμως οἱ πρώην καὶ οἱ ἐπόμενες… Ἐλάθευσε ὁ τραγουδοποιός… Συνέχεια

Illuminati Disney: Ὑποσυνείδητο μήνυμα γιὰ παιδιὰ στο DuckTales!

Βλέπετε κάτι που σας φαίνεται περίεργο στην φωτογραφία αυτή;
Όχι; Για κοιτάξτε καλλίτερα και….φρίξτε!

Υποσυνείδητο μήνυμα για παιδιά από ένα επεισόδιο της Disney’s DuckTales, διαβάστε το τεστ στα δεξιά… Συνέχεια

Γιατί κατασκευάζουν δικαιολογίες, ἐφ΄ ὅσον δέν τίς χρειάζονται γιά νά εἰσβάλουν στήν Συρία;


Πρὸ μερικῶν ἡμερῶν μοῦ ἔστειλε ὁ φίλος Ἀντώνης Ἀντωνιάδης αὐτὴν τὴν φωτογραφία:

ἡ ὁποία συνοδεύετο ἀπὸ τὸ κάτωθι κείμενον:

Συνέχεια

Ἄν τὲ ῥὲ παιδιά… Ὀργανωθεῖτε νὰ κάνετε μία προβοκάτσια τῆς προκοπῆς!!

Αν δεν ήταν σοβαρά τα πράγματα, θα ήταν για γέλια!
Για τρελλά γέλια μάλιστα..
Οι τύποι,έχουν σκοπούς και μάλιστα σκοτεινούς..θεοσκότεινους για την ακρίβεια!
Και βιάζονται.. βιάζονται πολύ.Κι όποιος  βιάζεται σκοντάφτει,που λέει κι ο θυμόσοφος λαός!