Εἶναι ἕνα θέμα ποὺ οὐδέποτε μὲ εἶχε ἀπασχολήσει, διότι δὲν γνώριζα πὼς ὁ βασιλικὸς χρυσὸς παρέμεινε στὴν Κρήτη, κάπου θαμμένος, ἀναμένοντας κάποια σύγχρονα τομάρια, ἀπογόνους τῶν τότε τομαριῶν, ἐγχώρια, ἀλλὰ κυρίως εἰσαγώμενα, νὰ τὸν ἁρπάξουν καὶ νὰ τὸν οἰκειοποιηθοῦν. Κι ὄχι μόνον δὲν τὸ γνώριζα, ἀλλὰ θεωροῦσα πὼς κι αὐτὸς εἶχε ἐξαφανισθεῖ μὲ τὸν γνωστὸν τρόπο τῆς …φυλάξεώς του! Ὅπως ἄλλως τε καὶ ὅλος ὁ χρυσὸς τοῦ Ἑλληνικοῦ κράτους!




Οἱ ἡγέτες τῆς Εὐρωζώνης δέν προχωροῦν σέ οὐσιαστικές κινήσεις γιά νά ἐξασφαλίσουν τήν θετική, περαιτέρω πορεία τῆς Ἐνώσεως καί τοῦ κοινοῦ νομίσματος. Ἄρα, ἐδῶ πού ἔχουμε φτάσει ὅλα τά ἐνδεχόμενα εἶναι πιθανά, μέ σπουδαιότερο τήν κατάρρευσι τοῦ εὐρώ.