Ἡ Ε.Μ.Υ. ἀπαντᾶ γιὰ τοὺς ἀεροψεκασμούς.

Τοὐλάχιστον εἶναι μία θέσις… Ὅταν οὐδεῖς ἐκ τῶν πολιτικῶν ἀπαντᾶ, κάτι εἶναι κι αὐτό. Βέβαια, περισσότερο συσκοτίζει παρὰ ξεκαθαρίζει τὸ τοπίο. Ἀλλὰ ἀντιλαμβανόμαστε πὼς ἠ Ε.Μ.Υ δὲν ἔχει σχέσι καὶ δὲν τὴν ἐρωτοῦν. 

Φιλονόη.

 

Συνέχεια

Κῦττα λοιπὸν ποιὸς βαρᾶ!!!

Ποιός κουβαλάει ῥόπαλα, στειλιάρια καὶ μολότωφ; Ποιός περνᾶ μέσα ἀπὸ τοὺς «κλοιοὺς» τόσων ἀστυνομικῶν δυνάμεων καὶ ἔχει τὸ «δικαίωμα» νὰ «δημιουργῇ» ἐπεισόδια καὶ συγκρούσεις;

Ποιός εἶναι αὐτὸς ποὺ δὲν θέλει μὲ τίποτα νὰ  χάσῃ τὸ μέλι ἀπὸ τὰ δάκτυλα; Καὶ τί σχέσι ἔχει μὲ τοὺς ῥοπαλάκηδες, μπαχαλάκηδες καὶ «συνδικαλιστάκηδες»; 

Οἱ παρακάτω φωτογραφίες ἀπό τὸ ἔχω μάτια καὶ βλέπω: Συνέχεια

Βαρᾶτε τους!!!

Ὅλο αὐτὸ τὸ σκηνικό δὲν τὸ βαρεθήκατε; Πρὸ ἑνὸς ἔτους τὸ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΕΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ τρεῖς συμπολίτες μας. Γιὰ ποιόν λόγο δὲν ἔχουν ἀσκηθεῖ διώξεις; Γιὰ ποιόν λόγο ἡ ὑπόθεσις ἐπαναλαμβάνεται; Καὶ πόσοι εἶναι αὐτοὶ ποὺ ἔχουν τὴν δύναμι καὶ τὸ σθένος νὰ ὁδηγήσουν 1.000.000 πολιτῶν στὴν ὀπισθοχώρησι; 

Συνέχεια

Μέλι ἔχει πιά αὐτή ἡ ντουντούκα; Μέλι;

(Το αρχηγιλίκι βέβαια ευθύνεται, αυτή η ανάγκη την κινεί).

Χθες πραγματικά ήταν η πρώτη μέρα που το διασκέδασα, δεν νευρίασα καθόλου, αντιθέτως μου φάνηκε πολύ αστείο το σκηνικό. Ακούς από τρεις πλευρές ανθρώπους με ντουντούκες και μικρόφωνα να μιλάνε, με τα γνωστά παλαμάκια, κι η πλατεία να σείεται!! Πραγματικά, γι’ αυτόν το λόγο, αξίζει να κατέβει κάποιος Σύνταγμα. Όχι για τον αγώνα, αυτό πια έχει παρέλθει ως σκοπός, έγινε πολύ δευτερεύον. Αξίζει να κατέβεις για να δεις πώς πασχίζει ο άνθρωπος να φανεί για να γραφτεί στην ιστορία. Συνέχεια

Γιατί ψεκάζουν καὶ μέ τί;

Ἀρκετὲς φορὲς ἀπὸ αὐτὸ τὸ ἱστολόγιο ἔχουμε θίξει τὸ θέμα τῶν ψεκασμῶν. Ἕνα θέμα ποὺ ἐν ᾦ λαμβάνῃ ὅλο καὶ μεγαλύτερες διαστάσεις στὸ ἐπίπεδο τῆς διαμαρτυρίας, τόσο μεγαλώνει ἡ σιωπή καὶ ἡ ἀποποίησις εὐθυνῶν.

Ἔχει  πολὺ μεγάλη σημασία νὰ διαδοθῇ ἡ πληροφορία τῶν ψεκασμῶν. Διότι δυστυχῶς εἶναι ἀκόμη πάρα πολλοὶ οἱ συμπολίτες μας ποὺ δὲν ἔχουν ἰδέα γιὰ ὅσα παίζονται ἐπάνω ἀπὸ τὰ κεφάλια τους.

Συνέχεια

Ὅταν σκάβῃς τὸν λᾶκκο τοῦ ἄλλου…

Κάποιαν στιγμὴ θὰ πέσῃς μέσα.

Αὐτὸ ἔχουμε κι ἐδῶ.

Βέβαια εἴχαμε μίαν πτώσι μόνον. Συνέχεια