Ὁ καρκῖνος δὲν προκαλεῖ …κάπνισμα!!!
Ἡ «φουστιὰ» τῶν ῥεμαλιῶν ποὺ θέλουν νὰ λεηλατήσουν τὴν ἀνθρωπότητα, μέσῳ ἰδιοτελῶν «περιβαλλοντικῶν» φορῶν ἐντοπίζεται στὴν ἀντιστροφὴ τῆς πραγματικότητος.
«Ἡ αὔξησις τοῦ διοξειδίου, προκαλεῖ ἄνοδο τῆς θερμοκρασίας τοῦ πλανήτου», ἰσχυρίζονται.
Ἀντιγράφω ἀπὸ Ἔφη Παπαδημητρίου:
Στην πολύχρονη υπόθεση για τις ανεμογεννήτριες στην Ευρυτανία, ήμουν κατ΄ αρχήν μια διχασμένη προσωπικότητα. Οι μεν (οι αντιανεμογεννητριακοί) έλεγαν ότι χρυσοκάνθαροι της παρασιτικής ολιγαρχίας ροκανούν αφειδώς επιδοτήσεις για να στήσουν ανεμογεννήτριες, που θα καταστρέψουν το μοναδικό μας φυσικό περιβάλλον και οι άλλοι (οι ανεμογεννητριακοί) ισχυρίζονταν ότι θα παράγουν καθαρή ενέργεια, σώζοντας το περιβάλλον και τους ανθρώπους από την ρύπανση και θα φέρουν στ΄ αγριοβούνια μας την τετάρτη βιομηχανική επανάσταση! 
