Τώρα πιά καταστρέφονται ἤ ἀναπτύσσονται οἱ πολυεθνικές;

Τώρα πιά καταστρέφονται ἤ ἀναπτύσσονται οἱ πολυεθνικές;Κι ἐνῷ ἡ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ πασχίζει νᾶ δημιουργήσῃ θετικὸ προφὶλ γιὰ τοὺς εἰσβολεῖς, τὰ τραγικὰ οἰκονομικὰ ἀποτελέσματα τὰ ἀφήνει γιὰ τὸ …τέλος τοῦ ἄρθρου.
Ἐμφανίζει ὡς ἐπιτυχία τὸ ὅ,τι οἱ ἐτήσιες ζημιὲς τῆς DANONE μειώθηκαν (!) σὲ μόλις 20.000.000 εὐρῶ!!
Ἡ ἑβραϊκῶν συμφερόντων DANONE …χάνει 20 ἐκατομμύρια εὐρῶ ἐτησίως στὴν Ἑλληνικὴ ἀγορὰ τὰ τελευταῖα δύο χρόνια.
Τὰ λεφτὰ εἶναι πολλά… καὶ οἱ πράκτορες τοῦ ΠΑΜΕ …δὲν κοστίζουν κάτι…
Σημειῶστε ὅ,τι αὐτὴ ἡ ξεδιάντροπη ἑταιρεία πουλᾶ γιαούρτι στὶς Ἰσπανόφωνες χῶρες, ποὺ τὸ ἔχει βαπτίσει  (GRIEGO) ἐνῷ δὲν εἶναι!

Άναφέρεται μὲ ψιλὰ γράμματα σὲ «Ἑλληνικὴ» συνταγή … άλλὰ ὁ παραπλανητικός τίτλος κλέβει τὴν πελατεία ποὺ ἔχουν διεθνῶς τὰ Ἑλληνικὰ γιαούρτια.
Ἐννοεῖται πὼς ΚΑΜΜΙΑ εὐρωπαϊκὴ ἤ Ἑλληνικὴ ἀρχή, ἐνάντια στὸν ἀθέμιτο ἀνταγωνισμὸ καὶ τὴν ἐξαπάτηση τῶν καταναλωτῶν, δὲ θὰ τὰ βάλῃ μὲ τοὺς ἐπικυριάαρχους…
…στὸ ὄνομα τῶν Ἑλληνικῶν συμφερόντων.

Οἱ ἐπικυρίαρχοι ξέρουν νὰ κερδίζουν ΚΛΕΒΟΝΤΑΣ, ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΣ κι ΕΞΑΠΑΤΩΝΤΑΣ.
Καὶ γιὰ νὰ εἰσβάλλουν στὶς χώρες ποὺ θέλουν νὰ ἐκμεταλλευθοῦν, ὅπως ἡ Ἑλλάδα .. χρηματίζουν τοὺς Ἑλληνοφώνους προδότες, γιὰ νὰ νομοθετήσουν κατάλληλα.

Ἀπὸ τὴν μία νομοθετοῦν γιὰ νὰ καταστρέψουν τοὺς ντόπιους ἐπιχειρηματίες κι ἀπὸ τὴν ἄλλην κάνουν πανεύκολη τὴν εἰσβολὴ καὶ τὴν κατάκτηση τῆς ἀγορᾶς ἀπὸ τοὺς ξένους βρικόλακες.
Ἄν κάτι διαθέτῃ σὲ ἀφθονία ἡ Ἑλλάδα ἀνέκαθεν …αὐτὸ εἶνα ὁ συντριπτικὸς ἀριθμὸς τῶν γενιτσάρων, ποὺ σκαρφαλώνουν στὴν κυβέρνηση μὲ τὴν βοήθεια τῶν ξένων ἀφεντικῶν.

«Σίγμα»

Danone: Επενδύσεις 18 εκ. ευρώ την τελευταία τριετία στην Ελλάδα

Επενδύσεις ύψους 18 εκατ. ευρώ στον κλάδο των γαλακτοκομικών προϊόντων πραγματοποίησε στην Ελλάδα τα τελευταία τρία χρόνια (2010-2012) η Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα ΑΕ, μέσω της υποστήριξης των προϊόντων της.

«Η Danone εξακολουθεί και επενδύει στην τοπική οικονομία, αντιστεκόμενη σθεναρά στις πιέσεις του επιχειρηματικού στίβου. Συμμεριζόμενοι πλήρως τη μειωμένη αγοραστική δύναμη των ελληνικών νοικοκυριών, επιχειρούμε με νέα λανσαρίσματα και προσφορές σε υπάρχοντες και νέους κωδικούς μας», ανέφερε σε σχετικές δηλώσεις του ο κ. Χάρης Φεύγας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα ΑΕ.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, μέσα από μια ολοκληρωμένη σειρά αυστηρών ελέγχων στην πρώτη ύλη και περισσότερες από 150 εργαστηριακές αναλύσεις σε κάθε παρτίδα κατά τη διάρκεια παραγωγής, το «Γαλακτοπωλείο» της Danone εισέρχεται στην κατηγορία του επώνυμου προϊόντος γιαουρτιού με νέες συσκευασίες.

«Διευρύνουμε τη γκάμα του γαλακτοπωλείου που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 2012, προσθέτοντας δύο νέες γεύσεις και συσκευασία του ενός κιλού σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές» ανέφερε σχετικά ο κ. Φεύγας.

Όσον αφορά στο σύνολο της κατηγορίας των γιαουρτιών και επιδορπίων, σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Danone διατηρεί την πρώτη θέση στα λειτουργικά γαλακτοκομικά με μερίδιο πάνω από 60% ενώ στην κατηγορία των παιδικών επιδορπίων έχει αυξήσει το μερίδιο της κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας έτσι στο 10%. Καθοριστικής σημασίας για την ανάπτυξη των παιδικών επιδορπίων αποτέλεσε το λανσάρισμα του Danone Disney τον περασμένο Φεβρουάριο 2013, σε τιμή χαμηλότερη του 1 ευρώ ανά τεμάχιο.

Στα οικονομικά αποτελέσματα του 2012, η Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα ΑΕ εμφάνισε αύξηση των καθαρών αποτελεσμάτων κατά 87,75% και μείωση του κύκλου εργασιών κατά 15,5%. Αναλυτικότερα, οι συνολικές πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 21,154 εκατ. ευρώ, από 25,057 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου τους 2011 ενώ τα καθαρά αποτελέσματα του προηγούμενου έτους (2012) ξεπέρασαν τα 1,3 εκατ. ευρώ σε σχέση με τις 697.000 ευρώ του 2011. Αποτέλεσμα αυτού ήταν οι ζημίες εις νέον, να μειωθούν στα 20,3 εκατ. ευρώ το 2012, από 21,7 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

καθημερινή

(Visited 36 times, 1 visits today)




Leave a Reply