Ὁ Ἀμβρόσιος ἀνοίγει τὸν δρόμο τῆς συγκρούσεως καὶ ὁ Ἱερώνυμος …σφυρίζει ἀδιάφορα!!!

Το ΠΟΝΤΙΚΙ ειρωνεύεται τον Αμβρόσιο, με κάθε ευκαιρία, κι ο Αμβρόσιος στοχοποιεί τους περιουσίους και τους μασόνους, καρφώνοντας παράλληλα τον Ιερώνυμο που κάνει την πάπια, για την κατάργηση της Κυριακάτικης Αργίας.
Οι εργαζόμενοι πιστοί πρακτικά δεν θα μπορούν να εκκλησιάζονται αλλά ο Ιερώνυμος παραμένει …άφαντος.

«Αμβρόσιος: Το «Εβραϊκό Λόμπυ» και η «Διεθνής Μασονία» πίσω από την κατάργηση της κυριακάτικης αργίας»

Θέση κατά της καταργήσεως της κυριακάτικης αργίας παίρνει ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος, βλέποντας ωστόσο πίσω από τον συγκεκριμένο νόμο της κυβερνήσεως το «Εβραϊκό Λόμπι» και την «Διεθνή Μασονία».

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σε άρθρο του, με το οποίο επιτίθεται στην ηγεσία της εκκλησίας, επειδή δεν έλαβε ξεκάθαρη θέση κατά της κυριακάτικης λειτουργίας των καταστημάτων, «η κατάργηση της αργίας της Κυριακής είναι ένα από τα σχέδια, τα οποία προωθεί η «παγκοσμιοποίηση», δηλ. ένα κοινωνικό, σκοτεινό καί ύπουλο, σύστημα, το οποίον στρέφεται ευθέως κατά του Χριστιανισμού καί δή κατά της Χριστιανικής Ελλάδος.

Το σύστημα τούτο εκπορεύεται από τον διεθνή Σιωνισμό, δηλ. από το Εβραϊκό Λόμπυ! Με άλλα λόγια η Διεθνής Μασονία είναι αυτή, που θέλει την διάλυση της χριστιανικής Ελλάδος!»

Βλέπει δε πίσω από την απόφαση του ΣτΕ, για προσωρινή αναστολή της υπουργικής αποφάσεως για άνοιγμα των καταστημάτων όλες τις Κυριακές του χρόνου, την Θεία Πρόνοια.

ποντίκι

Ολόκληρο το άρθρο του Αμβροσίου:

Η ΑΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΚΑΙ Η ΣΙΩΠΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ! ΘΕΜΑ ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ

Η ΑΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΚΑΙ Η ΣΙΩΠΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ!

ΘΕΜΑ ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ
ΚΕΡΔΗΘΗΚΕ Η ΑΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ!

τοῦ Μητροπ. Καλαβρύτων Ἀμβροσίου

.                 Τὸ θέμα τῆς ἀργίας κατὰ τὴν ἡμέρα τῆς Κυριακῆς, τὸ ὁποῖο μὲ πολὺ ἐλαφρὰ συνείδηση ἐψήφισε ἡ Βουλὴ τῶν Ἑλλήνων ἐλύθη προσωρινῶς! Τὸ Σ.τ.Ε. ἔπειτα ἀπὸ προσφυγὴ Συλλόγου ἐργαζομένων ΓΣΕΒΕΕ, μὲ τὴν ὑπ᾽ ἀριθ. 307/2014 ἀπόφαση τῆς Ἐπιτροπῆς Ἀναστολῶν, ἀνέστειλε τὴν ἐφαρμογὴ τοῦ Νόμου περὶ καταργήσεως τῆς ἀργίας τῆς Κυριακῆς. Ἔτσι προσωρινὰ τουλάχιστον τὸ θέμα ἐλύθη.
.                 Στὸ ζήτημα αὐτὸ θὰ ἠθέλαμε νὰ ὑπογραμμίσουμε δύο σημεῖα:
.                 Ἡ κατάργηση τῆς ἀργίας τῆς Κυριακῆς εἶναι ἕνα ἀπὸ τὰ σχέδια, τὰ ὁποῖα προωθεῖ ἡ “παγκοσμιοποίηση”, δηλ. ἕνα κοινωνικό, σκοτεινὸ καὶ ὕπουλο, σύστημα, τὸ ὁποῖον στρέφεται εὐθέως κατὰ τοῦ Χριστιανισμοῦ καὶ δὴ κατὰ τῆς Χριστιανικῆς Ἑλλάδος.  Τὸ σύστημα τοῦτο ἐκπορεύεται ἀπὸ τὸν διεθνῆ Σιωνισμό, δηλ. ἀπὸ τὸ Ἑβραϊκὸ  Λόμπυ! Μὲ ἄλλα λόγια ἡ Διεθνὴς Μασονία εἶναι αὐτή, ποὺ θέλει τὴν διάλυση τῆς χριστιανικῆς Ἑλλάδος!
.                 Στὸ ὑψίστης σημασίας ζήτημα αὐτὸ πολλοὶ κινητοποιήθηκαν, γιὰ νὰ ἐκδηλώσουν τὴν ἀντίθεσή τους! Καταστηματάρχες, Ἐπιχειρηματίες, Ἐργαζόμενοι, Ἐμπορικοὶ Σύλλογοι Ἐργαζομένων κλπ. προέβησαν σὲ κινητοποιήσεις, ἔκαμαν πορεῖες, δημοσίευσαν Ψηφίσματα κλπ! Μεταξὺ αὐτῶν συγκαταλέγεται καὶ ὁ Ἐμπορικὸς Σύλλογος Αἰγίου, τὰ Μέλη τοῦ ὁποίου ἀπὸ τὴ θέση αὐτὴ συγχαίρουμε καὶ εὐχαριστοῦμε! Πολλοί, λοιπόν, καὶ μὲ πολλοὺς τρόπους ἐξέφρασαν τὴν ἀντίθεσή τους! Τελικὰ κατέθεσαν Προσφυγὴ στὸ Συμβούλιο τῆς Ἐπικρατείας κατὰ τῶν διατάξεων τοῦ σχετικοῦ Νόμου!
.                 Τὴν γενικὴ αὐτὴ κινητοποίηση, δυστυχῶς, ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΡΙΣΘΗΚΕ ἡ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ! Ὤφειλε ἔντονα νὰ διαμαρτυρηθῆ γιὰ τὴν κατάφωρη αὐτὴ καταπάτηση τῆς 4ης Ἐντολῆς! Ὤφειλε νὰ σταθῆ στὸ πλευρὸ τῶν πνευματικῶν της τέκνων, δηλ. τῶν πιστῶν χριστιανῶν! Ὤφειλε νὰ ἡγηθῆ μιᾶς ἀντιστάσεως ἐναντίον ὅλων ἐκείνων, οἱ ὁποῖοι θέλουν νὰ ἀλλάξουν τὸν χαρακτήρα τῆς Χώρας! Ὤφειλε νὰ προστατεύσει τὸ δικαίωμα τοῦ ἐκκλησιασμοῦ κατὰ τὴν ἡμέρα τῆς Κυριακῆς. Ὤφειλε νὰ ὑπερασπισθῆ τὴν ἡμέρα τοῦ Κυρίου, τὴν ΚΥΡΙΑΚΗ! Ὤφειλε….! Ὤφειλε….! Ὤφειλε…..! Ἀλλὰ ΔΕΝ ἐξεπλήρωσε τὴν ἀποστολή Της! Ἡ φωνὴ τῆς Μητρὸς Ἐκκλησίας ΔΕΝ ἀκούσθηκε!
.                 Ἡ Θεία Πρόνοια ἠθέλησε, ὥστε τὸ Σ.τ.Ε. νὰ ἀρθῆ στὸ ὕψος τῶν περιστάσεων! Μὲ τὴν ὑπ᾽ ἀριθμ. 307/2014 ἀπόφασή του ἦλθε νὰ καλύψει τὸ κενό, ποὺ ἄφησε ἡ ἀπουσία καὶ ἡ σιγὴ ἰχθύος  τῆς Ἐκκλησίας.   Ἰδοὺ ἕνα μέρος ἀπὸ τὸ σκεπτικὸ τῆς Ἀποφάσεως:  “…..ἡ …. ἠθικὴ βλάβη τῶν αἰτούντων ἡ ἀναφερόμενη στὸ δικαίωμα τοῦ ἐλευθέρου χρόνου καὶ τῆς ἀπολαύσεώς του ἀπὸ κοινοῦ μὲ τὴν οἰκογένειά τους κατὰ τὴν κοινὴ ἀργία τῆς Κυριακῆς, καθὼς καὶ στὸ δικαίωμα στὴν ἄσκηση τῆς θρησκευτικῆς λατρείας, παρίσταται αὐτονοήτως δυσεπανόρθωτη…”.
.                 Ὡς Ἱεράρχης τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ζητῶ δημοσίως συγγνώμην πρωτίστως ἀπὸ τὸν Φιλάνθρωπον Θεόν, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὸν φιλόχριστον Ἑλληνικὸν Λαὸν γιὰ τὴν σιωπὴ τῆς Μητρὸς Ἐκκλησίας καὶ γιὰ τὴν ἔνοχη ἀπουσία Της ἀπὸ τὸν ἔντιμο αὐτὸ ἀγώνα τῶν ἐργαζομένων!
.                 Στὴν συνέχεια σᾶς προσφέρουμε ἕνα δημοσίευμα τῆς ἐφημερίδος «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» καὶ ἕνα ἐκπληκτικὸ κείμενο τοῦ κ. Ἀνδρέα Θ. Μάντη, Μηχανολόγου-Ἠλεκτρολόγου τοῦ Ε.Μ.Π., δηλ. ἑνὸς πιστοῦ τέκνου τῆς Ἐκκλησίας. Τὸ κείμενο αὐτὸ ἀποτελεῖ κόλαφον δι᾽ Ἡμᾶς τοὺς ἐν σιωπῇ διατελοῦντας Ἀρχιερεῖς τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος!  Ἡ Ὀρθοδοξία βάλλεται, ἡ Ἑλλὰς κινδυνεύει. ἀλλ᾽  Ημεῖς “καθεύδομεν ὑπὸ τὸν μανδαγόραν” (Τὸ ὀρθὸν «ἐκ μανδραγόρου καθεύδειν», βλ. Ξενοφῶντος, «Συμπόσιον» ΙΙ, 24)

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Αἴγιον, 16 Δεκεμβρίου 2014

*****************

 Τολμηρὴ ἡ ἀπόφαση τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας
Ἠθικὴ καὶ οἰκονομικὴ θὰ ἦταν ἡ βλάβη ἀπὸ τὴν λειτουργία τῶν καταστημάτων τὶς Κυριακὲς
Ποιοὺς λόγους ἐπικαλεῖται γιὰ τὴν ἀναστολὴ τῆς πιλοτικῆς ἐφαρμογῆς τοῦ μέτρου

Γιὰ μία ἀκόμη φορὰ τὸ Συμβούλιο τῆς Ἐπικρατείας ἀποδεικνύει ὅτι δὲν ἀποφασίζει ἔχοντας κλειστὰ τὰ μάτια, ἀδιαφορώντας γιὰ ὅ,τι συμβαίνει ἔξω, μὲ προσήλωση μόνο στὸ ἄψυχο γράμμα τοῦ νόμου. Αὐτὸ προκύπτει ἀπὸ τὴν ὑπ’ ἀριθ. 307/2014 ἀπόφαση τῆς Ἐπιτροπῆς Ἀναστολῶν τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας, μὲ τὴν ὁποία ἀναστέλλεται ἡ ἐφαρμογὴ τῆς ἀπόφασης τοῦ ὑπουργείου Ἀνάπτυξης γιὰ πιλοτικὴ προαιρετικὴ λειτουργία -γιὰ ἕνα ἔτος- τῶν ἐμπορικῶν καταστημάτων τὶς Κυριακές, πέραν τῶν ἑπτὰ ποὺ ἔχουν ἤδη ὁρισθεῖ.

Ἐναντίον τῆς ἐκτελέσεως τῆς ὑπουργικῆς ἀποφάσεως εἶχαν προσφύγει στὸ ΣτῈ φορεῖς τῆς ἀγορᾶς, μεταξὺ τῶν ὁποίων καὶ ἡ ΓΣΕΒΕΕ, μέχρι τὴν ἔκδοση τῆς ἀποφάσεως ἐπὶ τῆς αἰτήσεως ἀκυρώσεως ποὺ ἔχει ἀσκηθεῖ.

Θὰ εἶναι δυσεπανόρθωτη ἡ ἠθικὴ βλάβη τῶν αἰτούντων στὸ δικαίωμα τῆς ἀσκήσεως τῆς θρησκευτικῆς λατρείας καὶ ἀνεπανόρθωτη ἡ οἰκονομικὴ βλάβη.

 Συγκεκριμένα, ἡ ἀπόφαση ἔχει ὡς ἑξῆς:

«7. Ἐπειδή, ἡ Ἐπιτροπὴ κρίνει ὅτι ἡ μὲν ἠθικὴ βλάβη τῶν αἰτούντων ἡ ἀναφερομένη στὸ δικαίωμα τοῦ ἐλευθέρου χρόνου καὶ τῆς ἀπολαύσεώς του ἀπὸ κοινοῦ μὲ τὴν οἰκογένειά τους κατὰ τὴν κοινὴ ἀργία τῆς Κυριακῆς, καθὼς καὶ στὸ δικαίωμα στὴν ἄσκηση τῆς θρησκευτικῆς λατρείας, παρίσταται αὐτονοήτως δυσεπανόρθωτη. Ἡ δὲ οἰκονομικὴ βλάβη πιθανολογεῖται ἐπίσης ὡς ἀνεπανόρθωτη ἢ πάντως δυσχερῶς ἐπανορθώσιμη, ἀπὸ τὰ προσκομισθέντα ἀπὸ αὐτοὺς στοιχεῖα καὶ μελέτες ἁρμοδίων ἐρευνητικῶν φορέων τῆς Ἑλλάδος καὶ τοῦ ἐξωτερικοῦ, ἐκτιμώμενα ὑπὸ τὸ φῶς τῆς κοινῶς γνωστῆς οἰκονομικῆς κρίσεως, τὰ στοιχεῖα δὲ αὐτὰ δὲν ἀμφισβητοῦνται οὔτε ἀποκρούονται ἀπὸ τὴ Διοίκηση. Ἐξάλλου, ἡ ἐπίκληση ἐκ μέρους τῆς Διοικήσεως τῆς ἐξαγωγῆς συμπερασμάτων ἀπὸ τὴν πιλοτικὴ ἐφαρμογὴ τοῦ μέτρου ὡς λόγου δημοσίου συμφέροντος κωλύοντος τὴν χορήγηση τῆς αἰτουμένης ἀναστολῆς, δὲν δύναται νὰ ἀντισταθμίσει τὴν πιθανολογουμένη βλάβη τῶν αἰτούντων, πολλῶ μᾶλλον καθ’ ὅσον ἡ Διοίκηση δὲν ἐπικαλεῖται οὔτε προσκομίζει στοιχεῖα ἢ μελέτες ἐπὶ τῶν ὁποίων δύναται νὰ θεμελιωθῇ προσδοκία θετικῶν ἀποτελεσμάτων ἀπὸ τὸ ἐπίμαχο μέτρο.
Τέλος, ἡ ἀνάγκη ἐξυπηρετήσης τοῦ αὐξημένου ἀριθμοῦ τῶν τουριστῶν τῆς χώρας καὶ τὶς Κυριακὲς δύναται νὰ καλυφθῇ μὲ τὴν ἐφαρμογὴ τῆς προμνημονευθείσης πάρ. 2 τοῦ ἄρθρου 16 τοῦ ν. 4177/2013, δυνάμει τῆς ὁποίας ὁ Ἀντιπεριφερειάρχης ἐξουσιοδοτεῖται νὰ ἐκδώσῃ ἀπόφαση γιὰ τὸν ὁρισμὸ περιοχῶν τῆς περιφερείας του στὶς ὁποῖες ἐπιτρέπεται ἡ λειτουργία καὶ τὶς Κυριακὲς καταστημάτων μέχρι 250 τ.μ., ὑπὸ τὸν ὄρο νὰ μὴν ἀνήκουν σὲ ἁλυσίδα καταστημάτων, νὰ μὴν λειτουργοῦν ὡς «κατάστημα ἐντὸς καταστήματος» καὶ νὰ μὴν βρίσκονται σὲ ἐκπτωτικὰ καταστήματα, ἐκπτωτικὰ κέντρα ἢ ἐκπτωτικὰ χωριά».
Στὴν Ἐπιτροπὴ ποὺ συνεδρίασε σὲ συμβούλιο μετεῖχαν ὁ πρόεδρος τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας Σώτ. Ρίζος καὶ οἱ σύμβουλοι Δ. Μαρινάκης καὶ Μ. Καραμανώφ, μὲ γραμματέα τὴν Μ. Παπασαράντη.

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Ο Κοσμάς ο Αιτωλός πλήρωσε με την ζωή του την μεταφορά του εβδομαδιαίου παζαριού στην ημέρα του Σαββάτου, κάτι που προκαλούσε ζημιές στους Εβραίους, οι οποίοι θα έπρεπε να μην εργάζονται εκείνη την ημέρα.
Ο Κοσμάς ο Αιτωλός πολέμησε για να καταστεί ημέρα ουσιαστικής αργίας η Κυριακή αλλά η σημερινή διοίκηση της Ελληνικής Εκκλησίας παίρνει από αλλού εντολές.

Απόσπασμα απο τη βιογραφία του Κοσμά του Αιτωλού.

«Σύμφωνα με τον ιστορικό Πασχάλη Κιτρομηλίδη, η δράση του Κοσμά αποτελεί «ιδιοσυγκρατική έκφραση της Ρωσσικής προπαγάνδας»· Ο Κοσμάς σχετιζόταν με τον Ευγένιο Βούλγαρη και την Αθωνιάδα Σχολή, ενώ ο Πατριάρχης Σεραφείμ συνδεόταν με την πολιτική της Ρωσσίας στην Οθωμανική αυτοκρατορία.[8] Μετά την Ελληνική επανάσταση του 1770 στην Πελοπόννησο, κατά την περίοδο των Ορλωφικών, οι Τούρκοι τον υποπτεύονταν ως πράκτορα των Ρώσσων. Κατά άλλους ερευνητές στην καταδίκη του Κοσμά συνέβαλαν κάποιοι Εβραίοι της Ηπείρου διότι με το κήρυγμά του κατόρθωσε να μεταφερθεί η διενέργεια του παζαριού από την Κυριακή στο Σάββατο, γεγονός που έφερε οικονομικές ζημίες στους Εβραίους[10]. Τελικά συνελήφθη και εκτελέστηκε στις 24 Αυγούστου, ημέρα Σάββατο του 1779 στο χωριό Κολικόντασι κοντά στην πόλη του Βερατίου στην σημερινή Αλβανία[11].Ο Άγιος συχνά αναφερόταν στα κηρύγματά του αρνητικά για τους Εβραίους, πάντως σε κήρυγμά του είχε πει ρητά: «Όσοι αδικήσατε χριστιανούς ή Εβραίους ή Τούρκους, να δώσετε το άδικον οπίσω».
Εναντίον του υπήρξαν επίσης οι Ενετοί, οι κοτσαμπάσηδες, οι πλούσιοι και άλλοι ισχυροί οι οποίοι θεωρούσαν ότι θίγονται. Αντίθετα, ο Κοσμάς είχε την λαϊκή στήριξη από Χριστιανούς και ακόμα και από Τούρκους. Δεν υπήρξε καμμία επίσημη κατηγορία εναντίον του ούτε δικάστηκε πριν τον θάνατό του[12]. Για την καχυποψία των Ενετών απέναντί του σώζονται μέχρι σήμερα αναφορές κατασκόπου τους για το πρόσωπό του στα ενετικά αρχεία.»

Ο Αμβρόσιος ανοίγει τον δρόμο της συγκρούσεως…
Να δούμε ποιοι μητροπολίτες θα τολμήσουν να τον στηρίξουν.
Θα καταλάβει και το ποίμνιο τον ρόλο κάθε μητροπολίτου.
Θα ξεχωρίσουν οι αντιστασιακοί από τις πάπιες και τους καριερίστες.

Το πώς αντιμετωπίζει τον Αμβρόσιο το ΠΟΝΤΙΚΙ, είναι μία άλλη ιστορία, πολύ …συνήθης!

Σίγμα

Ο Σεραφείμ βλέπει «εβραϊκό λόμπυ» πίσω από το άνοιγμα των καταστημάτων της Κυριακής

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ χαρακτηρίζει «αιτία πολέμου» το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές και διατυπώνει μια θεωρία συνομωσίας για να εξηγήσει την κυβερνητική απόφαση. Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσής του:
«Τελικά ὁ Ὑπουργός Ἀναπτύξεως κ. Κ. Χατζηδάκης τό τόλμησε. Ἔγινε ὁ Ἠρόστρατος πού στό Ὀρθόδοξο Γένος τῶν Ἑλλήνων κατέθεσε νομοθέτημα γιά τήν ἀποϊεροποίηση τῆς ἡμέρας τοῦ Κυρίου, τήν ὁποία καθόρισε στίς 7 Μαρτίου τοῦ 321 ὁ ἅγιος Ἰσαπόστολος καί Θεόστεπτος Αὐτοκράτωρ Κωνσταντῖνος ὁ μέγας. Ἀλλά ὁ σύγχρονος αὐτός Ἠρόστρατος δέν εἶναι μόνος του, οὔτε ἐνεργεῖ ἀπό ἰδίᾳ πρωτοβουλία. Ἔχει τήν συναίνεση τοῦ Πρωθυπουργοῦ τῆς Χώρας καί τοῦ Ἀντιπροέδρου τῆς Κυβερνήσεως καί δημιουργεῖ εὐλόγους συνειρμούς ἡ ταυτόχρονη ἀναγγελία τῆς προσκλήσεως τοῦ κ. Πρωθυπουργοῦ ἀπό τόν Πρόεδρο τῶν ΗΠΑ κ. Μπάρακ Ὀμπάμα στίς 8 Αὐγούστου ἐ.ἔ. γιά τήν ὁποία ἠγωνίζετο ἐπί μῆνες μέ μεσίτες τούς προύχοντες τοῦ Ἑβραϊκοῦ λόμπυ τῶν ΗΠΑ, ὅπως δημοσιοποιήθηκε στόν Τύπο. Τελικά ἡ πρόσκλησις ἦρθε καί τό ἀντίτιμο πληρώνεται καί εἶναι ἡ ἀποϊεροποίηση καί ἡ κατάργηση τῆς Κυριακῆς ἀργίας γιά νά ἐπιτευχθῆ διπλός στόχος ἀφ’ ἑνός ἡ ἀπόμείωση τῆς Ὀρθόδοξης αὐτοσυνειδησίας τῶν Ἑλλήνων καί ἀφ’ ἑτέρου νά σαρώσουν ὅλα τά μικρομάγαζα καί τούς μικρομεσαίους ἐπιχειρηματίες οἱ ἑβραϊκῶν συμφερόντων μεγάλες πολυεθνικές ἁλυσίδες πού σέ λίγο καιρό θά δρέψουν τούς καρπούς τοῦ νομοθετήματος τοῦ κ. Χατζηγάκη καί τῆς συντροφίας του. Ἐντολοδόχοι λοιπόν οἱ ἀνωτέρω κ.κ., ὅπως προκύπτει ἀπό τίς ἐνέργειές τους πού βάλθηκαν μέ τό στανιό νά «σώσουν» δῆθεν τούς μικρομεσαίους ἐμπόρους ἐνῶ ἐκείνοι μέ ἀδιάψευστα στοιχεῖα στήν διαπασών ὀρύονται ὅτι θά καταστραφοῦν καί πού θά ἀποδειχθεῖ σέ κάποια χρόνια ὅπως ἀπεδείχθη ἡ ἄθλια ἐνέργεια τοῦ Κώστα Σημίτη γιά τήν διαγραφή τοῦ θρησκεύματος ἀπό τίς ταυτότητες τῶν Ἑλλήνων ὅτι ἦταν ἐντολή τοῦ Ἑβραϊκοῦ λόμπυ, μέ τήν πρόσφατη ἀδιάψευστη μαρτυρία τῆς κ. Δήμητρας Λιάνη-Παπανδρέου.

Ὁ ἑορτασμός μιᾶς ἡμέρας ἀναπαύσεως τῆς ἑβδομάδος ὅπως ἀπαιτεῖ ἡ ἀνθρώπινη φύσιε βασίζεται στό βιβλίο τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης «Γένεσις» (β΄,2-3), ἔτσι τό Σάββατο διά τοῦ Νόμου τῆς ΠΔ εἰσῆλθε ὡς «ἡμέρα Κυρίου» στήν Καινή Διαθήκη μέ τά δύο βασικά στοιχεῖα, δηλ. ἀποχή ἀπό τίς ἐργασίες καί ἰδιαίτερη λατρεία τοῦ Θεοῦ. Τήν θέση τοῦ Σαββάτου στόν Χριστιανισμό κατέλαβε ἡ Κυριακή (Ἀποκαλ. α΄,10) σάν πρώτη ἡμέρα τῆς ἑβδομάδος κατά τήν ὁποία ἀνεστήθη ὁ Κύριος ἐκ τοῦ Τάφου, δημιούργησε τό ἀναστάσιμο φῶς καί ἀπέστειλε τό Πανάγιο Πνεῦμα νά ἐπιφοιτήση στούς Ἀποστόλους. Ἡ Κυριακή σάν κατ’ ἐξοχήν «ἡμέρα τοῦ Κυρίου» ὑπενθυμίζει τόν ἐρχόμενο Χριστό σάν ἀνατέλλοντα ἥλιο, ὁ Ὁποῖος θά ἔλθῃ νά ἀποκαταστήσῃ τήν χειμαζομένη δικαιοσύνη καί νά καταργήσῃ τήν ἀφόρητη ὑποκρισία. Ἡ Ἀνάσταση τοῦ Κυρίου λέγει ὁ Ἱ. Αὐγουστῖνος ὑπόσχεται σέ ὅλους μας τήν αἰώνια ἡμέρα καί τῆς δικῆς μας Ἀναστάσεως (Serm 15 deverbapost). Ἡ Κυριακή εἶναι ἡ ἀρχαιοτάτη ἑορτή τοῦ Χριστιανισμοῦ, ἡ ὁποία ἀποκαλεῖται στό Εὐαγγέλιο, ὡς ἡ «μία τῶν Σαββάτων» (Ματθ. κη΄1, Μαρκ. ιστ΄2, Α΄Κορ. ιστ΄2, Πραξ. κ΄7), στήν δέ Ἀποκάλυψη τοῦ Ἰωάννου ὀνομάζεται Κυριακή ἡμέρα (Ἀποκαλ. α΄10).

Οἱ μαρτυρίες γιά τόν ἑορτασμό τῆς Κυριακῆς συνεχίζονται καί μετά τήν Καινή Διαθήκη. Στήν ἐπιστολή Βαρνάβα ὀνομάζεται «8η ἡμέρα», ὁ δέ ἅγιος Ἰγνάτιος Ἀντιοχείας καταδικάζει τούς σαββατίζοντες καί μή συμμορφουμένους στήν καθολική πράξη τῆς Ἐκκλησίας γράφοντας: «Κατά Κυριακήν Κυρίου ζῶντες ἐν ᾗ καί ἡ ζωή ἡμῶν ἀνέτειλε δι΄ Αὐτοῦ» (Μαγν. κεφ. 9). Κατά τά μέσα τοῦ 2ου αἰ. ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος ὁ φιλόσοφος καί μάρτυς γράφει στήν Ἀπολογία του πρός τόν Ρωμαῖο Αὐτοκράτορα (Κεφ. 67) «Τήν δέ τοῦ ἡλίου ἡμέραν κοινήν τήν συνέλευσιν ποιούμεθα» χρησιμοποιῶν γιά τήν Κυριακή τόν ὅρο «ἡλίου ἡμέρα», ὁ ὁποῖος παρέμεινε σέ ὁρισμένες Εὐρωπαϊκές γλῶσσες ὅπως στήν Ἀγγλική Sunday, στήν Γερμανική Sonntag κλπ. Μετά τήν εἰρήνη τοῦ Μ. Κων/νου μέ τό διάταγμα τῶν Μεδιολάνων (313) καθορίζεται μέ τόν πρῶτο νόμο του στίς 7/3/321 ὅπως ἀνεφέρθη ἤδη ὡς ἡμέρα ἀναπαύσεως, ἀγαλλιάσεως, θείας λατρείας καί ἀγαθοεργίας ἡ ἀργία τῆς Κυριακῆς, ἡ «σεβαστή ἡμέρα τοῦ ἡλίου» ὅπως τήν ἀποκαλοῦσε, ἡ δέ ἐν Λαοδικείᾳ Σύνοδος μέ τόν 29ο Κανόνα της ὥρισε «οὐ δεῖ χριστιανούς ἰουδαΐζειν, τήν δέ Κυριακήν προτιμῶντες σχολάζειν ὡς χριστιανοί». Τόν νόμο τοῦ Μ. Κων/νου «Omnesjudicesurbanaequepledesetatriumofficiacunctarumvenerabilidiesolisquiescant» ἐπεκύρωσε καί ὁ διάδοχός του Μ. Θεοδόσιος, μέ τόν κωδ. VIII 8, 3 καί XV 5, 2.

Ὅλη αὐτή ἡ τόσο ἱερά ὑπόθεσις, κατά τόν ἐκσυγχρονιστή Ὑπουργό κ. Χατζηδάκη «κρατᾶ τήν χώρα στό παρελθόν» ὅπως εἶχε δηλώσει καί ἔρχεται ὁ κ. Χατζηδάκης γιά νά τήν εἰσαγάγη στό μέλλον (!!!), ὑπενθυμίζων δυστυχῶς δι’ αὐτόν μέ τίς ἐνέργειες καί τά λόγια του ἀναποδράστως τό μαρτυρικό τέλος δι’ ἀπαγχονισμοῦ τοῦ διδάχου τοῦ Γένους Ἁγίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ (1714-1779) ὁ ὁποῖος ὑπερασπιζόμενος πέραν τῶν ἄλλων τήν ἀργία τῆς Κυριακῆς ἐμισήθη θανασίμως ὑπό τῶν τότε Ἑβραίων τῶν Ἰωαννίνων. Ἔγραψε πρός τόν ἀδελφό του Χρύσανθο τό ἀποκαλυπτικό: «χιλιάδες ἑβραῖοι θέλουν τόν θάνατό μου καί ἕνας ὄχι» καί ἦταν τραγική ἀλήθεια γιατί χρηματίσαντες μέ ἱκανά ἀργύρια τόν Τουρκαλβανό Κούρτ Πασᾶ τοῦ Βερατίου ἐπέτυχαν τό μαρτυρικό τέλος τοῦ μεγάλου ἐθνεγέρτου καί ἰσαποστόλου ὁ ὁποῖος ἐτελειώθη «κρεμασθείς ἐκ δένδρου» τήν 24/8/1779. Αὐτοί οἱ συνειρμοί προκαλοῦνται ἐκ τῶν θέσεων τοῦ κ. Ὑπουργοῦ καί βέβαια οἱ ἰσχυρισμοί του καταρρίπτονται ἐκ τοῦ γεγονότος ὅτι ἡ ἀγορά δέν πάσχει ἀπό ὧρες λειτουργίας ἀλλά ἀπό ἔλλειψη ρευστότητος!!!

Κατόπιν τῶν ἀνωτέρω πού πλέον ἀποτελοῦν casusbeli γιά τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ἡ καθ’ ἡμᾶς Ἱ. Μητρόπολις Πειραιῶς, Φαλήρου καί Ἁγ. Ἰωάννου Ρέντη ἀνακοινώνει τά κάτωθι:

Καλεῖ ἄμεσα τήν Κυβέρνηση νά ἀποσύρη τό ἐπαίσχυντο αὐτό προδοτικό κατά τοῦ Γένους καί ἀπαράδετο νομοθέτημα τό ὁποῖο ἔχει ἤδη καταδικάσει διά πεπαρρησιασμένων καί δυναμικῶν δηλώσεων ὁ Μακ. Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κ.κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ὁ Β΄ καί ἡ Σεπτή Διαρκής Ἱ. Σύνοδος διά τοῦ ἐκπροσώπου αὐτῆς Σεβ. Μητροπολίτου Κορίνθου κ.κ. Διονυσίου καταρρίπτοντες τά φλυναφήματα τοῦ δῆθεν ἐκσυγχρονισμοῦ.
Καλεῖ ἄμεσα τούς Βουλευτές καί ἐκπροσώπους τοῦ λαοῦ, ἰδιαίτερα τῆς Α΄καί Β΄ Περιφερείας Πειραιῶς νά δηλώσουν ἄμεσα τήν πλήρη ἀντίθεσή τους στό νομοθέτημα-συμφορά πού θά προκαλέσει ὁπωσδήποτε τήν ὀργή τοῦ Θεοῦ καί θά γίνη αἴτιο μεγάλων δεινῶν τῆς Πατρίδος.
Δηλώνει πρός πᾶσαν κατεύθυνσιν ὅτι Βουλευταί πού θά τό στηρίξουν μέ τήν ψῆφο τους παύουν νά ἔχουν ὁποιαδήποτε σχέση μέ τήν Ἱ. Μητρόπολη Πειραιῶς καί θά τούς ἀπαγορευθῆ ὁποιαδήποτε παρουσία τους, ὡς ἀκοινώνητοι πλέον, σέ ὁποιαδήποτε λατρευτική σύναξη τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πειραιῶς, διότι κατεπάτησαν τόν Νόμο τοῦ Θεοῦ.
Καλεῖ τούς συγκεκριμένους Βουλευτάς νά ἀναλογισθοῦν τήν πολιτική τύχη τῆς τ. Ὑπουργοῦ κ. Μ. Κουτσίκου-Γιαννάκου καί τοῦ Πειραιώτη Ὑφυπουργοῦ κ. Γεωργίου Καλοῦ, τῶν «ἀρχιτεκτόνων» τῆς ἐκδιώξεως τῶν Κληρικῶν ἀπό τά Σχολεῖα μέ τήν πνευματικά ἐγκληματική Ἐγκύκλιο τοῦ εἰδικοῦ τους Γραμματέως κ. Ράμμα.
Παρακαλεῖ ἀδελφικῶς τούς Ἁγιωτάτους Μητροπολίτας τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος νά πράξουν τά ὅμοια γιά τήν ἀποτροπή αὐτοῦ τοῦ κακουργήματος.
Συγχαίρει δημοσίᾳ τόν ἀκάματο ἀγωνιστή καί φρυκτωρό Ἱεράρχη Σεβ. Μητροπολίτη Καλαβρύτων καί Αἰγιαλείας κ.κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟΝ, ὁ ὁποῖος ἤδη ἐζήτησε τήν ἔκτακτο σύγκληση τῆς Ἱεραρχίας.

ΠΗΓΗ

Δήλωση του Παναγιωτάτου Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης κ. Ανθίμου για την κατάργηση της Αργίας των Κυριακών (6-11-2014) (6/11/2014)

Μὲ τὴν εὐκαιρία τῆς προσφυγῆς, ἐργοδοτῶν καὶ ἐργαζομένων στὸ χῶρο τοῦ ἐμπορίου, στὸ Συμβούλιο τῆς Ἐπικρατείας γιὰ νὰ ἀκυρωθῇ ἡ ὑπ’ ἀριθμ. Κ1-1119/7-7-2014 (ΦΕΚ 1859/8-7-2014 τ.Β’) ὑπουργικὴ ἀπόφασις, ἡ ὁποία καταργεῖ τὴν ἀργία τῆς Κυριακῆς σὲ πολυπληθεῖς περιοχὲς τῆς Χώρας, θεωρῶ χρέος μου νὰ προβῶ στὴν παροῦσα δήλωση, ἀφοῦ τὸ θέμα ἔχει σχέση καὶ μὲ τὴν ὀρθόδοξη πίστη μας.

Ἡ συνταγματικὴ κατοχύρωση τῆς ὀρθοδόξου χριστιανικῆς πίστεως καὶ ἡ ἀπὸ αἰώνων ἁγιογραφικὴ παράδοσις τῶν ὀρθοδόξων χριστιανῶν πολιτῶν νὰ τιμοῦν τὴν ἡμέρα τῆς Κυριακῆς μὲ ἀργία καὶ ἀκώλυτο τέλεση τῶν ἐκκλησιαστικῶν καθηκόντων τους, ἀλλὰ καὶ μὲ τὸ δικαίωμα τῆς ἀναπαύσεως κατὰ τὴν ἡμέρα τοῦ Κυρίου, ἀκυρώνουν τὴν ὡς ἄνω ὑπουργικὴ ἀπόφαση καὶ δικαιώνουν τὴν ἀπαίτηση τῶν ἐργαζομένων νὰ διατηρηθῇ ἡ ἀργία τῆς Κυριακῆς.

Τὸ ἐπιχείρημα τοῦ νομοθέτου ὅτι τὸ ἄνοιγμα τῶν καταστημάτων θὰ γίνεται μετὰ τὴν 11.00 πρωϊνὴ ὥρα δὲν ἰσχύει, διότι ἡ παγχριστιανικὴ διδασκαλία ὁρίζει τὸν ἁγιασμὸ τῆς Κυριακῆς καθ’ ὅλη τὴν διάρκεια τοῦ 24ώρου μὲ τὸ δικαίωμα τῆς ἀναπαύσεως καὶ τῆς τελέσεως ἱερῶν ἔργων, ὅπως εἶναι ὁ ἐκκλησιασμός, τὰ μνημόσυνα, οἱ βαπτίσεις, οἱ γάμοι, οἱ ἐπισκέψεις ἀσθενῶν στὰ νοσοκομεῖα, καὶ ἡ συμμετοχὴ στὰ πολιτιστικὰ καὶ κοινωνικὰ δρώμενα.

Ἑπομένως γιὰ πλείστους λόγους θρησκευτικούς, κοινωνικοὺς καὶ παραδοσιακούς, ἡ ἀργία τῶν Κυριακῶν πρέπει νὰ μείνῃ ὅπως ἰσχύει ἀπὸ αἰώνων. Οἱ ὑπέρτατες ἀξίες, ὁ Θεὸς καὶ τὸ δημιούργημά του, ὁ ἄνθρωπος, δὲν καταργοῦνται, οὔτε θίγονται.

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply