Ἐθνική ὑπερηφάνεια ἤ …ἐπιβίωσις;

Άσκηση για δυνατούς λύτες: 

Ας υποθέσουμε ότι καταγόμαστε από το χωριό Κώτσικα κι όλο μας το σόι κι όλοι οι φίλοι μας βρίσκονται εκεί.

Ἐθνική ὑπερηφάνεια ἤ ...ἐπιβίωσις;1

Ἐθνική ὑπερηφάνεια ἤ ...ἐπιβίωσις;2Ας υποθέσουμε τώρα ότι ένα βράδυ φθάνουν χίλιοι εκπαιδευμένοι UCKάδες και καταλαμβάνουν το χωριό σε 10 λεπτά, μπαίνοντας πρακτικά σε όλα τα σπίτια και κρατώντας όλους τους κατοίκους ως ομήρους, που τους μετατρέπουν σε ανθρώπινες ασπίδες. Προειδοποιούν ότι οποιαδήποτε παράξενη κίνηση γύρω από το χωριό θα σημάνει την αυτόματη εκτέλεση όλων των ομήρων.

Οι UCKάδες ζητούν την προσάρτηση αυτής της «γλώσσας» γης στην Αλβανία, επειδή θεωρούν ότι είναι αρχαίο Αλβανικό έδαφος, ενώ στην πράξη τους ενδιαφέρει ένα μεγάλο κοίτασμα λιγνίτη, αξίας κάποιων δισεκατομμυρίων.

Οι επιλογές είναι τρεις.

  1.  Ταυτόχρονη καταδρομική επίθεση από όλες τις κατευθύνσεις που θα σημάνει πρακτικά τον θάνατο σχεδόν όλων των ομήρων που σημαίνει ότι χάνουμε κάθε συγγενή και φίλο.
  2. Βομβαρδισμός από αέρα που σημαίνει ότι ίσως κάποιοι όμηροι επιβιώσουν αν τύχει να σκοτωθούν οι εισβολείς πρώτοι, αλλά και πάλι μένουμε χωρίς γονείς κι αδέρφια. 
  3. Παραχωρεί η Ελλάδα το κομμάτι αυτό της γης. Επιζούν όλοι οι συγγενείς μας, παίρνουν αλβανικά διαβατήρια και απολαμβάνουν ειδικών προνομίων και φοροαπαλλαγών, καθώς και μέρισμα από την εκμετάλλευση του λιγνίτη, όλα εξασφαλισμένα από μία διακρατική συμφωνία με εγγυητές τον ΟΗΕ, την ΕΕ και τις ΗΠΑ, που πρακτικά βρίσκονται πίσω από αυτό το σχέδιο .

Ας υποθέσουμε τώρα ότι όχι μόνο έχουμε όλο μας το σόι εκεί, αλλά ότι είμαστε και Πρωθυπουργοί της χώρας και η απόφαση που θα παρθεί είναι ουσιαστικά στο χέρι μας.
Ποια απόφαση παίρνουμε;
Χάνουμε την οικογένεια και 500 χωριανούς και κρατάμε την υπερηφάνια και την γη ή χάνουμε την υπερηφάνια και την γη και διατηρούμε στην ζωή την οικογένεια κι όλο το χωριό;

Είναι από τις καταστάσεις που συμβαίνουν συνεχώς ακόμα και στις ημέρες μας. Κάτι παρόμοιο έγινε και με τα νησιά Φώκλαντ, που διαθέτουν πετρέλαια και που βρίσκονται δίπλα στην Αργεντινή, αλλά θεωρούνται αγγλικό έδαφος.

Ο λογαριασμός της αντιστάσεως της Συρίας έφθασε τους 500.000 νεκρούς.
Ο Άσαντ παρέμεινε στην εξουσία, οι κάτοικοι της Δαμασκού προφανώς θα αισθάνονται ότι οι επιλογές του Άσαντ ήταν οι ορθότερες, αλλά οι κάτοικοι της Χομς, του Χαλεπίου, της Παλμύρας κλπ, που τώρα προσπαθούν να διασχίσουν το Αιγαίο με τα μωρά στο χέρι,  πιθανόν θα προτιμούσαν να είχε παραιτηθεί ο Άσαντ από την πρώτη ημέρα και η Συρία να είχε μετατραπεί σε ένα μοντέρνο Δυτικό κράτος, με Ιδιωτική Κεντρική Τράπεζα, με ιδιωτικοποιημένα τα πετρέλαια, με Στρατό και Σώματα Ασφαλείας ελεγχόμενα πλήρως από τους Δυτικούς, με υποχρεωτική συμμετοχή σε Διεθνείς Οργανισμούς, με Σύνταγμα που θα το ετοίμαζαν οι ξένοι στα μέτρα τους, με μία νέα Σημαία, έναν νέο Εθνικό Ύμνο…
Ότι δηλαδή ακριβώς συνέβη και στην Ελλάδα κατά την «απελευθέρωσή» της από τον Οθωμανικό Ζυγό.

Σίγμα

Χαρακτηριστική λήψη απόφασεως στημ Ρωσσία στο σχολείο του Μπεσλάν.
330 νεκροί εκ των οποίων 186 παιδιά.

Έξι χρόνια από την τραγωδία του Μπεσλάν

Ἐθνική ὑπερηφάνεια ἤ ...ἐπιβίωσις;3

Έξι χρόνια κλείνουν σαν σήμερα από την τραγωδία του Μπεσλάν και χιλιάδες άνθρωποι συγκεντρώθηκαν στα ερείπια του σχολείου, όπου την 1η Σεπτέμβρη 2004 μια ομάδα Τσετσένων και Οσέτιων ανταρτών κράτησε σε ομηρία επί τρεις ημέρες πάνω από 1.000 ανθρώπους. Η κατάληξη τραγική. Ακολούθησε η επέμβαση των ρωσσικών δυνάμεων ασφαλείας και ο θάνατος 330 ανθρώπων μεταξύ των οποίων 186 παιδιά.

Στις 09:15 ώρα Ρωσσίας, ένοπλοι αντάρτες εισέβαλαν σε σχολείο του Μπεσλάν την ώρα που μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί παρακολουθούσαν την καθιερωμένη τελετή ενάρξεως της σχολικής χρονιάς. Την ομάδα αποτελούσαν κυρίως άτομα από την Ινγκουσετία και την Τσετσενία, και οι οποίοι είχαν σταλεί από τον Τσετσένο οπλαρχηγό Σαμήλ Μπασάγεφ που απαιτούσε το τέλος του πολέμου στην Τσετσενία.

Στις 3 Σεπτεμβρίου, και ενώ συνεχιζόταν η ομηρία, δυνάμεις ασφαλείας της Ρωσσίας εισέβαλαν στο σχολείο χρησιμοποιώντας βαρύ οπλισμό. Το σχολείο συγκλονίστηκε από σειρά εκρήξεων και τυλίχθηκε στις φλόγες και ακολούθησε μάχη μεταξύ των απαγωγέων και των ρωσσικών δυνάμεων με αποτέλεσμα να χάσουν την ζωή τους εκατοντάδες όμηροι και πολλοί άλλοι να τραυματισθούν.

Σύμφωνα με τους αυτόπτες μάρτυρες και τους εμπειρογνώμονες, οι εκρήξεις στο εσωτερικό του σχολείου, κατά την έφοδο των ρωσσικών δυνάμεων, προκλήθηκαν από «χειροβομβίδες» που ερρίφθησαν απ’ έξω από το κτίριο.

Με λουλούδια στα χέρια εκατοντάδες επιζήσαντες της ομηρίας και συγγενείς των θυμάτων της σφαγής μετέβησαν σήμερα στα ερείπια του σχολείου όπου εκτυλίχθηκε το δράμα. Πολλοί άφησαν κεριά δίπλα στις φωτογραφίες των θυμάτων στο εσωτερικό του γυμνασίου αλλά και μπουκάλια νερού, μία κίνηση συμβολική στην μνήμη των θυμάτων που είχαν μείνει χωρίς νερό τις τρεις ημέρες της ομηρίας.

«Νοιώθουμε θλίψη για την αδικία και την έλλειψη βουλήσεως των αρχών να εξηγήσουν γιατί οι όμηροι πέθαναν και γιατί όπλα μαζικής καταστροφής χρησιμοποιήθηκαν εναντίον των ομήρων μέσα στο σχολείο» δήλωσε η Αννέτα Γκαντίεβα που έχασε την κόρη της στην σφαγή του Μπεσλάν.

πηγή

(Visited 208 times, 1 visits today)




One thought on “Ἐθνική ὑπερηφάνεια ἤ …ἐπιβίωσις;

  1. Αὐτόματη εἰδοποίηση σύνδεσης: Ἐθνική ὑπερηφάνεια ἤ …ἐπιβίωσις; | GRnea.gr

Leave a Reply