Σαπφὼ

«…γρήγορα ἡ ὥρα πέρασε, μεσάνυκτα κοντεύουν,
πάει τὸ φεγγάρι πάει κι ἡ Πούλια ἐβασίλευσαν
καὶ μόνο ἐγὼ κείτομαι δῶ μονάχη κι ἔρημη
ὁ Ἔρωτας ποὺ βάσανα μοιράζει
ὁ Ἔρωτας ποὺ παραμύθια πλάθει
μοῦ ἄρπαξε τὴν ψυχή μου καὶ τὴν τράνταξε
ἴδια καθῶς ἀγέρας ἀπὸ τὰ βουνὰ
χυμάει μέσα στοὺς δρῦς φυσομανῶντας…»
Συνέχεια

Ὅταν οἱ βουλευτὲς πήγαιναν ἐθελοντικῶς …φαντάροι!

* Η κορύφωση: Ο ελληνικός στρατός απελευθερώνει την Θεσσαλονίκη

1912: ΟΤΑΝ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΦΑΝΤΑΡΟΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ!!!

Μία σύγκριση του ηρωικού παρελθόντος με το παρόν φυγοστράτων πολιτικών
Σήμερα μας φαίνεται απίστευτο, αλλά υπήρξαν εποχές, που αρκετοί βουλευτές και οι πρώην βουλευτές, έσπευδαν να καταταγούν εθελοντικά στο στράτευμα όταν η Ελλάδα κινδύνευε!!! ‘Όχι όπως στις ημέρες μας με τους πολλούς αστράτευτους κοινοβουλευτικούς άνδρες… Και αυτό φάνηκε κατά τρόπο μεγαλειώδη στους Βαλκανικούς πολέμους του 1912- 1913, οι οποίοι διπλασίασαν τότε την Ελλάδα. Αρκετοί βουλευτές τότε, αλλά και πρώην βουλευτές, χωρίς να υπολογίζουν τα προβλήματα της ηλικίας τους, έσπευσαν να καταταγούν και να πολεμήσουν δίνοντας ακόμα και την ζωή τους, όπως για παράδειγμα, ο πρώην βουλευτής Κερκύρας Λορέντζος Μαβίλης.

Συνέχεια

Διωγμοὶ ἑλληνικῶν πληθυσμῶν στὴν Ἀν. Ρωμυλία, τὸ 1906…

Στενήμαχος 1900

     Μετὰ τὴν προσάρτηση τῆς ὑπὸ ὀθωμανικὸ ἔλεγχο αὐτόνομης ἐπαρχίας τῆς Ἀνατολικῆς Ρωμυλίας στὴν βουλγαρικὴ ἠγεμονία (1885,) ἐπιδιώχθηκε ἀπὸ βουλγαρικῆς πλευρᾶς ἡ κατάργηση τῆς ἑλληνικῆς ἐκπαιδεύσεως. Ταυτόχρονα οἱ βουλγαρικὲς ἀρχὲς ‘hρνοῦντo νὰ ἀναγνωρίσουν τὶς ἑλληνικὲς ὀρθόδοξες κοινότητες ὡς νομικὰ πρόσωπα, μὲ συνέπεια τὴn δήμευση κοινοτικῶν περιουσιῶν καὶ τὴν ἀρπαγὴ πατριαρχικῶν ἐκκλησιῶν. Αὐτὸ θὰ εἶχε ὡς ἀποτέλεσμα τὴν ἀφομοίωση τοῦ ἑλληνικοῦ στοιχείου τῆς περιοχῆς.

Συνέχεια

Ἡ λεηλασία στὸν Γράμμο συνεχίζεται…

Η λεηλασία στον Γράμμο συνεχίζεται καθώς και η αδιαφορία όλων των αρμοδίων -«αναρμοδίων» αρχών και υπηρεσιών για την φύλαξη των συνόρων.
Έχουμε γίνει μια χώρα ξέφραγο αμπέλι.

Οι Αλβανοί ανενόχλητοι, σε καθημερινή σχεδόν βάση, περνούν τα σύνορα στον Γράμμο (ακόμα και μπροστά από το στρατιωτικό φυλάκιο στο χωριό Γράμμος) χωρίς να τους ενοχλεί κάποιος, κλέβουν. υλοτομούν παράνομα, μαζεύουν αρωματικά και φαρμακευτικά φυτά, καταστρέφουν και λεηλατούν τον φυσικό μας πλούτο και μαζί τις ψυχές και τις ανοχές των κατοίκων της περιοχής. Συνέχεια