Ὁ Ἕλλην δημόσιος ὑπάλληλος!

Εχα μίαν συζήτησι μ κάποιον φίλο πρμερν, γι τἐὰν πρέπδιος νξακολουθήσ ν εναι δημόσιος πάλληλος. Κα  γι τἐὰν πρέπλοι ο δημόσιοι πάλληλοι ν παραμένουν στ δημόσιον,   νποχωρήσουν. 

δίως γι τος καθηγητές, τος δασκάλους κατος νηπιαγωγούς, ταν πόλυτος φίλος μου. Δν πρεπε μ καμμίαν δύναμι ν παραμένουν ς πάλληλοι νς τόσο πανθρώπου συστήματος. νς συστήματος πο καταλήγει ν ετελίζ τν νθρωπο, τν ξιοπρέπειά του καὶ  ν καταπατ κάθε μορφς λευθερία. 

Συνέχεια

Κάνουμε τό ὄραμα πραγματικότητα;

Πο σταματ τό νειρο; Πο ξεκινλήθεια!

Μπορομε νά ζήσουμε μέ τό νειρο   θά μς τό καταῤῥίψλήθεια;

Ατ πο θὰ  γράψω σήμερα κάποιους θ τος ξενίσουν πόλυτα. 

Συνέχεια

Δικαίωμα στήν διαβίωσι;

Ἐδῶ κι ἀρκετὲς ἑβδομάδες διάφορες σκέψεις μὲ ἀπασχολοῦν, ἀναφορικῶς μὲ τὸ δικαίωμα στὴν διαβίωσι. Πόσοι τό ἔχουμε; Καί γιατί;
Τὸ πρόβλημα ξεκινᾶ ἀπὸ κάποια κυρία, πολὺ κοντινή μου, ποὺ ἐδῶ καὶ μία δεκαετία τοὐλάχιστον πάσχει ἀπὸ ἄνοια.
Τὰ πρῶτα χρόνια τὰ συμπτώματά της ἦσαν, γιὰ ὅσους δὲν τὴν ἐγνώριζαν καλά, μάλλον δυσδιάκριτα.  Ὅμως γιὰ ἐμέναν ποὺ ἤμουν ἀρκετὰ κοντά της ἦσαν ἐμφανῆ.
Συζήτησα ἀρκετὲς φορὲς μὲ τοὺς δικούς της καὶ μὲ περιεγέλασαν. Ἤθελα νὰ τὴν προστατεύσω ἀλλὰ μάλλον δὲν τὸ κατάλαβαν.
Τελικῶς ἡ κυριούλα αὐτή, ἐδῶ καὶ μίαν πενταετία, διαβιῇ λάθρα… Ὅλο καὶ πιὸ λάθρα…
Τί ἐννοῶ;

Ἀπὸ τότε ποὺ οἱ συγγενεῖς της ἀπεδέχθησαν τὸ πρόβλημα, τὸ ἀνεγνώρισαν καὶ ἀπεφάσισαν νὰ τὸ ἀντιμετωπίσουν, ἐξεκίνησε ἕνας μαραθώνιος μεταξὺ τῶν διαφόρων ἰατρῶν, γιὰ τὸ ποιὸς θὰ δώσῃ περισσότερα φάρμακα στὴν γυνακούλα.
Τὸν τελευταῖο χρόνο δὲ ἡ κατάστασις εἶναι τοὐλάχιστον ἀηδιαστική. Ἔχουμε πλέον νὰ κάνουμε μὲ ἕνα ζόμπυ, ποὺ δὲν γνωρίζει τὰ παιδιά του, τὰ ἐγγόνια Συνέχεια

Καλλίτερα διακοπές παρά ἐπανάστασις;

Τις τελευταίες ημέρες ακούω πολλά και διαβάζω ακόμη περισσότερα για τους άχρηστους Έλληνες που έχουν γεμίσει παραλίες με στιγκάκια, ρακέτες, φραπέδες και τάβλι και αδιαφορούν για όλα. Διαβάζουν και ακούω πολλά για τους Έλληνες που νοιάζονται μονάχα για τις διακοπές τους και τίποτα άλλο. Όλοι πρόθυμα ρίχνουν κι από μια κατάρα στον Έλληνα γιατί διασκεδάζει σε μπαράκια, κάνει καμάκι και ηλιοθεραπεία.
Για καθίστε ρε μάγκες, δηλαδή τι θα προτιμούσατε;; Να έμενε σπίτι και να έπεφτε από το μπαλκόνι;; Να πάθαινε κατάθλιψη ή να ασχολείται όλη με την κυβέρνηση, το Σαμαρά, τον Στουρνάρα και τον Χάρη Θεοχάρη;;
Καλά κάνει ρε σεις ο Έλληνας και βγαίνει και διασκεδάζει. Ούτε κατάθλιψη θα πάθει ούτε θα αυτοκτονήσει κλεισμένος στους τέσσερις τοίχους.
Θα μου πεις θα μπορούσε να κάνει επανάσταση. Αλήθεια, ρε μάγκες ξέρετε τι είναι η επανάσταση;; Νομίζετε ότι είναι παίρνουμε τα όπλα και βγαίνουμε στους δρόμους;; Ή νομίζετε ότι είναι οι πορείες που καπελώνονται κομματικά. Λυπάμαι που θα σας απογοητεύσω αλλά αυτό δεν είναι επανάσταση.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι να κάνουμε επανάσταση και από την παραλία. Συνέχεια

Ἔρως ἤ Πάθος;

Χμμμ…

Ἕνα σοβαρὸ ἐρώτημα, ποὺ ἔχει τεθεῖ πολλὲς φορὲς σὲ διάφορες συζητήσεις, εἶναι αὐτὸ ποὺ ἀφορᾶ στοὺς παθιασμένους ἀνθρώπους. Κατὰ βάσιν μᾶς ἀρέσουν οἱ συνάνθρωποί μας ποὺ ζοῦν μὲ πάθος κάθε του στιγμή. Τοὺς ζηλεύουμε, τοὺς θαυμάζουμε, τοὺς ἀκολουθοῦμε καὶ συχνὰ πυκνά, τοὺς ἐρωτευόμεθα!

Ἀλλά εἶναι ἡ σωστή λέξις πού τούς χαρακτηρίζει αὐτή ἤ ὄχι;

Συνέχεια

Νὰ θέλῃς νὰ φωτίζῃς τοὺς δρόμους…

Εἶναι κουτὸ νὰ ζητᾷς ἀπὸ τοὺς ἄλλους νὰ σὲ ἀκολουθήσουν…
Εἶναι πανέμορφο ὅμως νὰ ἀνοίγῃς παράθυρα σὲ ὅλους αὐτοὺς ποὺ ἔρχονται κοντά σου…
Εἶναι ὑπέροχο νὰ δίδῃς καὶ νὰ μοιράζεσαι… Συνέχεια