Δυσμαθία: Οἱ συνέπειες ἐκ τοῦ μονοτονικοῦ στὰ παιδιὰ τοῦ Δημοτικοῦ

«Ἡ Ἐκμάθηση τῶν Ἀρχαίων Ἑλληνικῶν ὡς Εὐοδωτικὸς Παράγων στὴν Ψυχοεκπαιδευτικὴ Ἐξέλιξη τοῦ Παιδιοῦ»
(Πιλοτική, μὴ Παρεμβατική Ἔρευνα Πεδίου)

Ἰ. Κ. Τσέγκος, Ψυχίατρος
Δ. Βεκιάρη, Σχολικὴ Ψυχολόγος,
Θ. Παπαδάκης, Χ. Τερλίδου, Κλινικοὶ Ψυχολόγοι
Δυσμαθία: Οἱ συνέπειες ἐκ τοῦ μονοτονικοῦ στὰ παιδιὰ τοῦ Δημοτικοῦ Συνέχεια

Ἡ συμμορία τοῦ «Μονοτονικοῦ» ξανακτυπᾶ!!!

Ἡ συμμορία τοῦ «Μονοτονικοῦ» ξανακτυπᾶ!!!Συμμορία;
Ὤ, ναί!!! Συμμορία!!! Περὶ συμμορίας πρόκειται!!!
Καὶ τὶ συμμορία!
Καλοπληρωμένη, καλολαδωμένη κι ἀρκούντως λοβοτομημένη. Ἐγκληματική, καταστροφική, ἐθνοκτονική!!!
Στόχευσαν τὴν ἀντίληψί μας ἐδῶ καὶ μερικὲς δεκαετίες καὶ συστηματικῶς ἐκπαιδεύουν τοὺς «ΤΑΛΙΜΠΑΝ» τους, πρὸ κειμένου νὰ τοὺς ἐξαπολύσουν, ὡς ζωντανὲς βόμβες, μέσα στὰ σχολεῖα καὶ νὰ καταστρέψουν τὰ μυαλὰ τῶν παιδιῶν μας!!!
Ἡ συμμορία τοῦ «Μονοτονικοῦ»!!! Τὰ εἰσαγωγικὰ στὸ «μονοτονικό», διότι πρόκειται γιὰ ἀτονικό, γλωσσοφονικό, πνευματοκτόνο σύστημα.
Ἄνθρωπος ποὺ δὲν γνωρίζει τὴν γλῶσσα του καὶ τὴν ἱστορία του εἶναι χαμένος! Συνέχεια

Βρὲ καλῶς τοὺς «γλωσσολόγους»!!!!



Ἐξ αἴφνης, κι ἀπὸ ἐκεῖ ποὺ δὲν τοὺς βλέπαμε, δὲν τοὺς ἀκούγαμε, δὲν τοὺς ἀντιλαμβανόμασταν, μᾶς προέκυψαν οἱ γλωσσολόγοι, ὑπερασπιστὲς τῆς μανδᾶμ Φιλιππάκη καὶ τῶν συνεργατῶν της. (Μανδάμ Φιλιππάκη εἶναι ἡ μανδὰμ ποὺ συνέγραψε τὴν νέα γραμματική τοῦ δημοτικοῦ!!)

Καί γιατί παρακαλῶ νά μήν ἐμφανισθοῦν; Πῶς θά δικαιολογήσουν τόν μισθό τους;

Συνέχεια

Τό γράμμα «ν» καί ἡ κατάργησίς του

Κάθε γράμμα του Ελληνικού Αλφαβήτου εκπέμπει ήχο και εικόνα. Κάθε λέξη τέθηκε από τους «Ονοματοθέτες», νομοθέτες θα τους λέγαμεσήμερα, με ακρίβεια και όχι τυχαία και έχει άμεση σχέση Αιτίας και Αιτιατού, μεταξύ Σημαίνοντος και Σημαινομένου. Εάν πάμε δε στις Επιστήμες, τα παραδείγματα είναι ατελείωτα και άκρως διαφωτιστικά, αλλά και διδακτικά για τις επόμενες γενεές.

Το “Ν” συντονίζει τον εγκέφαλο.
Σχετικά πρόσφατα (1996), στο Ιατρικό Περιοδικό MEDIZIN-JURNAL στην Γερμανία, δημοσιεύτηκε μία Συνέχεια

Ἡ μὴ σωστὴ χρήσις τῆς γλώσσης προκαλεῖ διασάλευσι τοῦ λογικοῦ!

Νὰ σᾶς πῶ…
Ἔχω ἕνα παιδί, 18 ἐτῶν, δυσλεκτικό, κοντά μου. Ἀνεψιός μου.
Ἦταν ἀδύνατον νὰ μάθῃ φυσική, μαθηματικά, χημεία, βιολογία. Ἀδύνατον. Ἐπὶ τέσσερις μῆνες πάλευε, κυριολεκτικῶς, μὲ ἕνα κεφάλαιο μαθηματικῶν, ἕνα κεφάλαιο φυσικῆς, μισὸ κεφάλαιο βιολογίας, μισὸ κεφάλαιο…. ἀπὸ τὰ πάντα! Τὰ μαθήματά του χωρίζονταν συνολικὰ σὲ τέσσερις ἐνότητες. Χρειάστηκαν τέσσερις μῆνες γιὰ νὰ καταφέρῃ νὰ …προσεγγίσῃ, δίχως νὰ κατανοήσῃ, τὴν μία.
Συνέχεια

Ἡ νέα «γραμματικὴ» τῆς Ε’ καὶ Στ’ Δημοτικοῦ.

Ἡ νέα «γραμματικὴ» τῆς Ε' καὶ Στ' Δημοτικοῦ.Α) ΟΣΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΙ 140 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΟΙ

Πολλή συζήτησις διεξήχθη διαδικτυακῶς περὶ τῆς νέας σχολικῆς Γραμματικῆς, ἡ ὁποία προκάλεσε τὴν ἀνησυχία γονέων καὶ ἐκπαιδευτικῶν. Ἡ συζήτησις περιωρίσθη μετὰ τὴν παρέμβασιν 140 γλωσσολόγων, οἱ ὁποῖοι “ἀπήντησαν” λέγοντες ὅτι ἡ δασκάλα ποὺ πρώτη ἀνεκίνησε τὸ θέμα δὲν ἐννόησε ὀρθῶς τὸ πνεῦμα τῆς νέας Γραμματικῆς καὶ τὴν ἐπέπληξαν γι΄αὐτό.

Συνέχεια