Θὰ ἐπιστρέψω σήμερα σὲ ἕαν παλαιώτερόν μου κείμενον, διότι, ἀκριβῶς λόγῳ τῶν ἡμερῶν καὶ τῆς ἀκραίας προπαγάνδας, ποὺ μᾶς ἀποπροσανατολίζει ὑπερβολικά, καλὸ εἶναι νὰ ἐπανεξετάσουμε, μία πρὸς μία, συμπεριφορές μας, θέσεις μας καί, καταληκτικῶς, στόχους.
Ὅσο ἡ ἀσάφεια καὶ οἱ συμβιβασμοὶ μᾶς διακρίνουν, τόσο περισσότερο θὰ χάνουμε χρόνο.
Καί, δυστυχῶς ἢ εὐτυχῶς, ὁ χρόνος μας τελειώνει…
Ἀπὸ τὴν μία ἀκοῦμε γιὰ τὴν δραχμή…
…κι ἀπὸ τὴν ἄλλην γιὰ τὸ εὐρῶ… Συνέχεια
Ἀπὸ τὴν μία ἀκοῦμε γιὰ τὴν δραχμή…
Γιὰ νὰ λέμε τὰ πράγματα μὲ τὸ ὄνομά τους, ὅλοι μας, ἄλλος περισσότερο κι ἄλλος λιγότερο, ἔχουμε λίγο …μπερδεύση τὶς ἔννοιες μεταξὺ τοῦ πραγματικοῦ Ἀγῶνος καὶ τοῦ φαινομενικοῦ Ἀγῶνος.
Ὅπως κάθε χρόνο, ἐδῶ καὶ μερικὰ χρόνια…