Ἡ μνήμη μου εἶναι Πόντος…

19 Μαϊου…Ημέρα μνήμης για όλο τον Ελληνισμό,απανταχού της γης..

Μια μέρα που κανείς Ελληνας,Πόντιος ή μη,δεν πρέπει να ξεχάσει ποτέ και αυτές τις μνήμες που πολλοί από εμάς έχουν μέσα τους,κληρονομιά από κάποια μαυροφορεμένη γιαγιά,που μικρό παιδί ήρθε στα πάτρια εδάφη ,ξεριζωμένη από την γενέτειρα γη του Πόντου,ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ως ελάχιστο φόρο τιμής,να τις κληροδοτήσουμε κι εμείς με την σειρά μας στα παιδιά μας με εντολή να κάνουν το ίδιο στα δικά τους...
Συνέχεια

Τί ἔγινε μαντάμ Ῥεπούση; Σοῦ βρώμισε πάλι ἡ ἀλήθεια;

Ὑφάκι ἡ μανδάμ ὅμως…

Τελικῶς ἔχουμε νὰ κάνουμε μὲ κτήνη! 
Ἔχουμε νὰ κάνουμε μὲ ἀπίστευτα ὄντα, ἀνιστόρητα, ἀνήθικα, ὑπάνθρωπα, ἄχρηστα, περιττά!!!!
Αὐτὰ τὰ ὄντα ὀφείλουν σὲ ὅλον τὸν πλανήτη, καὶ ἰδίως στοὺς ἑαυτούς τους, νὰ ἐξαφανιστοῦν διὰ παντός, μήπως καὶ ξεβρωμίσουμε κάπως.
Ἀλλά γιατί νά τό κάνουν; Μήπως δύνανται νά ἀντιληφθοῦν τά χρειώδη; Μήπως δύνανται νά ἀντιληφθοῦν πόσο μεγάλα ἄχθη ἀρούρης ἔχουν καταντήσει;
Δυστυχῶς, καὶ γιὰ ἐμᾶς καὶ γιὰ τὸν πλανήτη, δὲν νογοῦν!
Ἔχουν μάλιστα πάρει θᾶρρος (θρασυδειλία θὰ τὸ ἔλεγα ὀρθότερα) ἀπό τήν γενικοτέρα σαπίλα ποὺ ἐπικρατεῖ, κι ἔχουν χρήσει ἑαυτούς θεούς. Κάτι ἀντίστοιχον μὲ τὸ δωδεκάθεον ἕνα πρᾶγμα. Ἀλλὰ τοὺς διαφεύγει πὼς τὸ δωδεκάθεον εἶχε καὶ λόγους γιὰ νὰ βασίζῃ αὐτήν του τὴν στάσιν. Ἐτοῦτοι ὄχι μόνον δὲν ἔχουν λόγους, ἀλλὰ παραμένουν ἐκτὸς τόπου, χρόνου καὶ φυσικὰ ὁρίων! Ἀκόμη καὶ τὸν ἴδιον τὸν Δία νὰ ὑπηρετοῦσαν, αὐτὸς θὰ τοὺς ἐξαφάνιζε πρώτους!
Βλέπετε, τὸν ῥουφιᾶνο οὐδεῖς ἠγάπησε! Τὴν ῥουφιανιὰ πολλοί! Ἀλλὰ μὲ τὸν ῥουφιᾶνο ὅλοι ἔχουν θέμα! Καὶ τὸν «τιμοῦν» δεόντως! Συνέχεια

Πορεία ἀγάπης πρὸς τὸν ….Κεμάλ;;;


Αυτό τώρα πάλι τι είναι; ”Πορεία αγάπης” προς το μαυσωλείο του Κεμάλ;;
Και από που κι ως που ως σφαγέας του Ελληνισμού,έχει την οποιαδήποτε σχέση με όρους όπως ”αγάπη”;;
Για ποιόν μιλάμε; Για κανέναν γκουρού Ανατολίτικων φιλοσοφιών;;
Και δικά μας παιδιά σε τέτοιες εκδηλώσεις τι δουλειά έχουν εκεί να τιμήσουν τον σφαγέα των παππούδων τους;
Πόσοι Τούρκοι έχουν στείλει τα παιδιά τους,να τιμήσουμε όλοι μαζί τον …Νικηταρά τον Τουρκοφάγο ας πούμε; ( Εδω βέβαια πάει και το ερώτημα,πόσα Ελληνόπουλα το έχουν κάνει αυτό;;) Συνέχεια

Τῆς Ρεπούση τὸ ἀνάγνωσμα..

                

Μαρία Ρεπούση.

.Καθηγήτρια …”αναθεωρημένης” Ιστορίας στο Αριστοτέλειο της Θεσσαλονίκης .
(Ο Αριστοτέλης τελικά τι ήταν κύρια Ρεπούση;
Οι φασίστες Ελληνες,τον ξέρουμε Ελληνα Μακεδόνα…η αναθεωρημένη άποψη της ιστορίας μήπως τον θέλει… Σκοπιανό;; Ενημερώστε με γιατί αγωνιώ για τις εξελίξεις…)

Δεν τα λέω εγώ αυτα,περί αναθεωρημένης ιστορίας..η ίδια τα λέει! 
«Εδώ είναι Ελλάδα δεν είναι Ευρώπη ή Αμερική. Θα μας φάνε οι Τούρκοι. Θα μας πάρουν τα σπίτια μας, τις γυναίκες μας,  τα παιδιά μας. Σαν τότε επί Τουρκοκρατίας. Ή μήπως είσαι από τους αναθεωρητές που λένε ότι δεν υπήρχε παιδομάζωμα και ότι στο λιμάνι της Σμύρνης έγινε συνωστισμός;>>
(Δεν υπήρχε παιδομάζωμα;; Και τόσοι ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ πως βρέθηκαν σε αυτή τη χώρα;;)

Συνέχεια

Μά καλά, δέν ὑπάρχει οὔτε ἕνας Ἕλλην μέσα στούς πολιτικούς μας;

 


Σήμερα θ βρίσω! 
Γι τν κρίβεια, θ παρουσιάσω να θέμα πο θ κάν πάρα πολλος χι μόνον ν βρίσουν, λλ κα ν θελήσουν νπισπεύσουν τς ποιες διαδικασίες, μήπως κα τελειώσουμε μίαν ραν ρχύτερα μλους ατος πο ατοχρίστηκαν κυβερντες μας κα μς ουφον τ αμα δ κα αἰῶνες. 
Μν νομίζετε πς κριβς τδια δν συνέβαιναν σ κάθε περίοδο τς στορίας μας… Θταν δικο γι τος σημερινούς.. Ο σημερινονήκουν σ μίαν «σχολ» τν ποίαν μως σχολν λλοι πρτοι μς φόρτωσαν.  Συνέχεια

Ἡ έπίσημος ἀναγνώρισις τῶν Πομάκων ἔρχεται ἀπὸ τὴν …Τουρκία!

Τὸ Ἑλλαδοξεφτιλιστᾶν καλὰ κρατεῖ. 
Ἡ Τουρκία ὅμως, πασχίζει (ἀδίκως ἢ δικαίως;  Θά μάθουμε;) νὰ γίνῃ σοβαρὸν κράτος. 
Τὸ λιγότεροι ποὺ ὀφείλουμε νὰ ἀναγνωρίσουμε στὸν Ἐρντογᾶν εἶναι ἡ ἐθνική του συνείδησις καὶ ἡ προσπάθειά του νὰ περιφρουρήσῃ τὰ συμφέροντα τῆς χώρας του.
Συνεπῶς, τοὐλάχιστον ὁ Ἐρντογᾶν χρήζει σίγουρα σεβασμοῦ. Κάτι φυσικὰ ποὺ δὲν δικαιοῦνται σὲ καμμίαν τῶν περιπτώσεων τὰ δικά μας κουδουνισμένα. Συνέχεια