Κι ὅλο …γράφεται ἡ συμφωνία…

«Τι χαμπάρια γείτονα;» μου λέει ο συριζαίος από το απέναντι μπαλκόνι, με ύφος μισοκακόμοιρο και ολίγον πονηρό.
«Όλα πολύ καλά γείτονα, δεν τα ‘μαθες; Γράφεται η συμφωνία!».
Έκανε μεταβολή και κόντεψε να σπάσει την πόρτα από τη ζοχάδα του – κατάλαβε την ειρωνεία (πάλι καλά γιατί είναι και νιόκος).

Ε μα, τα ήθελε… προεκλογικά με καλημέριζε με το «θα σκίσουμε τα μνημόνια και θα καταργήσουμε τον ένφια», μετά πέρασε στο «τους έχουμε στριμώξει», και εδώ και τρεις εβδομάδες κόλλησε την βελόνα στο «γράφεται η συμφωνία».

Συνέχεια

Ὁ κόσμος καίγεται γιὰ νὰ ἔχουμε ἐμεῖς …πλεονέκτημα στὸ Eurogroup μας!

Το Κόσσοβο σε αναστάτωση.
Τα Σκόπια σε αναστάτωση.
Τριγύρω η Μεσόγειος σε εμπόλεμη κατάσταση.
Η ISIS στα 200 χλμ από την Ελλάδα.
1.500.000 ήδη οι μετανάστες στην χώρα…
…Κι όλα αυτά για τον δημοσιογράφο του Μπόμπολα είναι …«ατού» για την διαπραγμάτευση στο EUROGROUP!!!Ὁ κόσμος καίγεται γιὰ νὰ ἔχουμε ἐμεῖς ...πλεονέκτημα στὸ Eurogroup μας!
Συνέχεια

Ὁ ψηφοφόρος

Ὁ ψηφοφόροςΚαὶ τώρα ΓΝΩΡΙΖΩ καὶ τὸν τρόπο ποὺ θὰ ἐπανεκλεγῆ ὁ Σαμαρᾶς στὶς ἐπερχόμενες ἐκλογές.

Εἶμαι στὸν ἀνελκυστήρα καὶ πηγαίνω στὸν ΤΡΙΤΟ.
Ὁ ἀνεκλυστήρας σταματᾶ στὸν πρῶτο, διότι κάποιος εἶχε πατήση τὴν κλήση του….
Ἡ πόρτα ἀνοίγει καὶ ὁ τοῦ πρώτου μὲ ῥωτᾶ: Συνέχεια

Ἡ κοινωνία τῶν …Ζόμπυ.

Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ …ΖΟΜΠΥ.

Αν δεν μπορείτε να συλλάβετε το νόημα του συνθήματος στον τοίχο, είναι γιατί η μάστιγα των ναρκωτικών στον χώρο της Αριστεράς έχει λάβει τερατώδεις διαστάσεις.
Δεν γνωρίζω αν υπάρχει τρόπος θεραπείας ενός τόσο αρρωστημένου εγκεφάλου.

Νέοι άνθρωποι που χάνουν κάθε επαφή με το περιβάλλον γίνονται στρατιωτάκια της Νέας Τάξεως,  έτοιμα να επιτεθούν στους …«δράκους» που ενοχλούν το σύστημα.
Όπως και με τις παραθρησκευτικές οργανώσεις, εξειδικευμένη προπαγάνδα και εξελιγμένες μέθοδοι στρατολογήσεως δημιουργούν τάγματα ανθρώπων-ζόμπι.

Συνέχεια

Ὁ …κουρδιστὸς …«πρόεδρος»!!!

Ὁ κουρδιστὸς πρόεδρος τῆς δημοκρατίας, ἀκόμη μία φορὰ σὲ ῥεσιτὰλ μικρότητος!!!

ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ οὔτε τὶ ἑορτάζουμε σήμερα….
Πρόεδρος δημοκρατίας πρᾶμα… Συνέχεια

«Ὅμως οἱ Πακιστανούληδες…!!!»

«Οἱ Ἀλβανοὶ εἶναι καθάρματα. Εἶναι ἡ χειρίστη ῥάτσα!!! Εἶναι κτήνη… Ἐὰν μποροῦσα θὰ πατοῦσα ἕνα κουμπὶ γιὰ νὰ τοὺς ἐξαφανίσῳ, θὰ τὸ ἔκανα… Ὁ ἄνδρας μου δὲ ὅταν τοὺς βλέπῃ τοὺς κυνηγᾶ… Ἄλλοτε μὲ σκοῦπα κι ἄλλοτε μὲ …καραμπίνα!!!
Καταλαβαίνεις…!!!»

Ἄναυδη ἐγώ!!!
Ἄφωνη… Ἄκουγα τὴν κυρία νὰ βγάζῃ λογίδριον καὶ δὲν ἤξερα πῶς νὰ ἀπαντήσῳ… Συνέχεια