Ἑστιάζοντας στὸ …«Ἐγώ»!!!

Μὲ ἕναν τρόπο ποὺ οὐδέποτε ὅμως, ἔως τώρα, ἀντιληφθήκαμε.
Μὲ μίαν ὀπτικὴ ποὺ σήμερα ἡ Ἀνάγκη ἐπιτάσσει νὰ ἀποκτήσουμε.
Μὲ τὸ διεισδυτικὸ βλέμμα τῆς αὐτογνωσίας καὶ τῆς αὐτοβελτιώσεως.
Συνέχεια

Φροντίδες τοῦ ἀποχωρισμοῦ…

Τώρα λοιπόν, ὅσο πλησιάζουμε στὸ τέλος τοῦ πλαστοῦ καὶ ψευδοῦς κόσμου μας, τόσο περισσότερο ἐκφράζεται ὑποσυνειδήτως ἡ ἐσωτερικὴ ἀνάγκη γιὰ τὴν φροντίδα μας πρὸς ὅλους καὶ ὅλα αὐτά, ποὺ ἀγαπήσαμε. Καὶ εἶναι σημαντικό, τώρα εἰδικῶς, νὰ χαλαρώσουμε, ὅσο μποροῦμε, γιὰ νὰ ἀπολαύσουμε αὐτὲς τὶς στιγμὲς τρυφερότητος, ἐπικοινωνίας καὶ ἐπαναπροσεγγίσεως, διότι μετά, ὅταν οἱ ἀγῶνες τῆς ἐπιβιώσεως θὰ εἶναι πολὺ κοπιαστικοί, οὔτε χρόνος θὰ ὑπάρχη, οὔτε διάθεσις, οὔτε κουράγιο. Συνέχεια

Δύσκολη ἡ ἀπώλεια…

Ὀδυνηρή…
Ἐὰν μάλιστα περιλαμβάνῃ καὶ τὸν ἀνθρώπινο παράγοντα, ὁ πόνος κορυφώνεται, ἡ σκέψις θολώνει καὶ τὰ ἀντανακλαστικά μας περιορίζονται ἢ καὶ ἐξαφανίζονται. Συνέχεια

Ὑπάρχει λόγος γιά νά ἀλλάξω;

Ὅταν ἡ καθημερινότης μου εἶναι γεμάτη ἄγχος, νεῦρα, φόβους, ἀνασφάλειες, ἀρνητικότητες καί, τελικῶς, ἐπάνω ἀπὸ ὅλα διαρκῶς μοῦ ἀπομένει μεγάλη πίκρα, ἀπογοήτευσις, ὀργὴ ἢ ἀκόμη καὶ μῖσος ναί, σίγουρα, κάτι πρέπει νὰ ἀλλάξω. Ἴσως νὰ σκέπτομαι πὼς πρέπει νὰ ἀλλάξω ἐγὼ τὸν κόσμο μας, στὰ πάντα, ἤ ἀκόμη καὶ νὰ ἀλλάξω ἐγὼ τόσο, ὥστέ, ἐπὶ τέλους, νὰ παύσω νὰ εἶμαι …ἐγώ.
Μά εἶναι πράγματι ἔτσι ἤ θά …ἤθελα νά εἶναι ἔτσι;
Συνέχεια

Βγαίνοντας ἀπὸ τὰ …«κλουβιά» μας!!!

Θὰ ἀντικρύσουμε ἕναν ἄλλον κόσμο, πραγματικό.

Βγαίνοντας ἀπὸ τὰ …«κλουβιά» μας, θὰ συνειδητοποιήσουμε πὼς ἦσαν …πλαστά.

Βγαίνοντας ἀπὸ τὰ …«κλουβιά» μας, θὰ ἀντιληφθοῦμε πὼς ἐθελουσίως παραμέναμε ἐντός τους. Συνέχεια

Τιθασεύοντας τὸ συναίσθημα.

Τὸ συναίσθημά μας εἶναι ἕνας ὑπέροχος σύντροφος γιὰ νὰ μποροῦμε νὰ ἀντιλαμβανόμεθα τὸν κόσμο γύρω μας.
Ἀλλὰ τὸ συναίσθημα ΔΕΝ εἶναι ὁδηγός. Ὁδηγὸς εἶναι ἡ ἀντίληψις, ἡ διαίσθησις, ἡ ἐμπειρία, ἡ γνῶσις, ἡ λογική… Τὸ συναίσθημα, ἁπλῶς, ὅταν μποροῦμε νὰ τὸ παρατηρήσουμε μὲ ἐντιμότητα καὶ νὰ τὸ ἀναγνωρίσουμε, εἶναι ἕνας θαυμάσιος σύντροφος, ποὺ μᾶς προστατεύει ἀπὸ κακοτοπιές, ἀλλὰ καί, κάποιες φορές, μᾶς ὁδηγεῖ σὲ αὐτές.
Διότι συχνὰ κάνουμε τὸ λάθος νὰ θεωροῦμε τὸ συναίσθημα ὁδηγό, ξεχνώντας πὼς τὰ θέλω μας, ποὺ προέρχονται ἀπὸ τὸ συναίσθημα, δὲν εἶναι πάντα αὐτὰ ποὺ χρειαζόμαστε πραγματικά. Συνέχεια