Φιμώνοντας καὶ δέρνοντας ἀπέφυγαν τὸ …«ἀποτύπωμα» δημοσιότητος

Ἡ πολλὴ ἐπιτυχημένη συνάντησις τῶν δύο (φερομένων ὡς) ἡγετῶν ἐχθὲς στὶς Πρέσπες ἦταν γιὰ τὰ μάτια τοῦ πλανήτου ἄψογος!!! Τὰ δύο ὀρφανὰ τῶν …τοκοφλύφων, ἔλαβαν ἐντολές, ἔστησαν παραστάσεις, ἀντήλλαξαν χαμόγελα, μασσαμπούκωσαν ἀστακομακαρονάδες, παρέδωσαν τὴν Μοίρα τῶν λαῶν στὰ χέρια τοῦ ΝΑΤΟ (προεξοφλώντας τὴν βεβαία ἐμπλοκὴ καὶ τῆς Ἑλλάδος καὶ τῶν Σκοπίων σὲ ἕνα γαϊτανάκι αἵματος) καὶ ἀπεχώρησαν, ἐν μέσῳ χειροκροτημάτων, Δπροστατευμένοι διαρκῶς, ἀπὸ ἀμέτρητους πραιτωριανούς, ἐγχωρίους καὶ ἀλλοδαπούς, ποὺ παρήσταντο ἐκεῖ, γιὰ νὰ προστατεύσουν, πάντα καὶ μόνον, τὰ συμφέροντα τῶν τοκογλύφων στὴν περιοχή μας. Ἦταν τόσο τὸ μένος δὲ τῶν πραιτωριανῶν κατὰ τῶν πολιτῶν, ἔνθεν κακεῖθεν, ποὺ τὰ δακρυγόνο, τὸ χημικὸ καὶ ἡ βία δὲν εἶχαν ὅμοιά τους στὸ παρελθόν.

Συνέχεια

Ψευδοχαρτῶν ἄλλοθι καὶ ἱστορικὲς παραχαράξεις

Ἡ «ντροπή» τῶν Σκοπίων

Τὸ ἄλλοθι ποὺ κυκλοφορεῖ σὲ αὐτοὺς ποὺ θέλουν νὰ ἐκχωρήσουν τὸ ὄνομα στοὺς Σκοπιανούς, εἶναι ὅτι τὰ ἐδάφη τους σήμερα ἀνῆκαν τότε στὴν Μακεδονία. Πιπιλίζουν αὐτὸ τὸ ψέμμα καὶ οὐδεὶς τὸ ἀντικρούει. Ἀρκετοὶ ἀπὸ αὐτοὺς βέβαια, χωρὶς νὰ ὑπάρχῃ ἀντίλογος, τὸ πιστεύουν.

Τὰ βάρβαρα ἐδάφη ποὺ ἀνήκουν σήμερα στὰ Σκόπια, σὲ οὐδὲ μίαν περίπτωση ἀνῆκαν τότε στὴν Μακεδονία. Αὐτὸ δὲν εἶναι δική μας σημερινὴ ἄποψις, ἀλλὰ ἡ πραγματικότης ὅπως τὴν ἀντιμετώπισαν οἱ Ῥωμαῖοι. Ἔξω ἀπὸ τὴν Μακεδονία, ἵδρυσαν ἰσοπολίτιδα πόλη (municipium), ποὺ φανερώνει ὅλη τὴν ἀπάτη, ἀλλὰ καὶ τὴν ντροπὴ ποὺ θὰ ἔπρεπε νὰ αἰσθάνονται οἱ ὀπαδοὶ τοῦ ἐπιχειρήματος τῶν ἐδαφῶν.

Πρόκειται γιὰ τὴν πόλη Στόβοι (STOBI), ποὺ χωρὶς νὰ ξέρουν οἱ Σκοπιανοὶ τὸ τὶ πρεσβεύει, τὴν ἔχουν καμάρι τους. Τὴν ἵδρυσε ὁ Βεσπασιανὸς στὸ δεύτερο μισὸ τοῦ 1ου μ. Χ. αἰῶνος, μαζὺ μὲ ἄλλες τρεῖς (LUSITANIA, BAETICA, TARRACONENSIS) στὴν μακρυνὴ καὶ ἀφιλόξενο Ἰσπανία (χάρτης 1).

Συνέχεια

Εἶναι σπουδαῖο νὰ σὲ ἐπαινοῦν οἱ ΗΠΑ

“We have already eaten the camel, we now have the Queue.”
[Τσίπρας, Brookings Institute, 18/10/17: «Ἡ Ἑλλὰς ἐπιστρέφει στὸ προσκήνιο»]
Συνέχεια

Ξεκίνησε ὁ ἐμφύλιος στά Σκόπια;

Ξεκίνησε λοιπὸν τὸ κακὸ στὸ μόρφωμα-κρατίδιο καὶ ἐσωτερικῶς καὶ ἐξεωτερικῶς…
Χὰ χὰ χά…

Συνέχεια

Βαρδαρσκανές, διαχρονικές, ἀπαιτήσεις γιὰ τὴν Μακεδονία

Ἀμερικανικὸ τηλεγράφημα (Μιλοβάνοβιτς, Πρέσβειρα στὴν Βαρδαρία, 29-7-2008) στὸ τὶ ἤθελε ὁ Γκρουέφσκι τὸ 2008…
Μία ἰδέα γιὰ νὰ μὴν νομίζῃ κάποιος ὅτι καὶ ὁ Ζάεφ ἄλλαξε καὶ πολλά….. Συνέχεια

Χάος καὶ ἀνατροπὲς ἀκολουθοῦν τὴν …«ἑλληνοσκοπιανικὴ συμφωνία»!!!!

Οἱ γυφτοσκοπιανοὶ τοῦ Ζάεφ/Soros πηγαίνουν στὴν «μητερούλα» τους Γερμανία (τῆς Μέρκελ) γιὰ νὰ κλείσουν, ἄρον-ἄρον, τὸ «Μακεδονικό»… (Βιάζεται ἐξ ἴσου καὶ ὁ ὑπαλληλάκος τῆς «μητερούλας» Τσίμπλας…!!!)

Αὐτό, τό, μεταξὺ δύο ἀτόμων (καὶ μόνον) πράγμα/συμφωνία, δὲν περνᾶ κάπου. Πρόκειται μόνον γιὰ μίαν ἀνακοίνωση καὶ ὄχι γιὰ ὁριστικοποιημένη καὶ ὑπογεγραμμένη συμφωνία, δύο (ἁπλᾶ καραγκιόζηδων), ποὺ «διηγγέλθη» ἐχθές.
Γιὰ ἀρχὴ πρέπει νὰ ψηφισθῇ ἀπὸ τὴν σκοπιανὴ βουλή.
Μετά, κι ἐφ΄ ὅσον (κι ἐὰν καί… καί… καί…) τὸ δημοψήφισμά τους, τὴν ἐπικυρώσῃ….
…κι ἐὰν καί… κι ἐφ΄ ὅσον… καὶ ἇμα…. (καὶ ζῆσε Μάη μου… κλπ… κλπ… κλπ…)
Μία ἀνακοίνωσις ἔγινε, δίχως κάποιαν ἰσχὺ (ἀκόμη), γιὰ νὰ προλάβῃ τὸ ΝΑΤΟ τὴν ῥωσσικὴ πελάτη στὴν Ἡνωμένη Εὐρώπη, τώρα ποὺ ἄρχισε τὸ ξύλωμά της.
Χέσε ψηλὰ κι ἀγνάντευε, μὲ λίγα λόγια… Συνέχεια