Καλή κίνησις. Ε, μᾶς ἔχουν ἐξοργίσει ἀφάνταστα οἱ Βαρδαρσκανοί καί πολύ περισσότερο οἱ δικοί μας κρατικοδίαιτοι ἐθνοκηφῆνες, μέ τήν συνεχῆ δουλικότητα πού τούς διακρίνει. Καλοί ὑπάλληλοι, γνωστῶν ἐργοδοτῶν.
ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΕΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΓΙΑ …ΚΟΙΝΩΣ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ! ΡΕ…ΟΥΣΤ ΡΑΓΙΑΔΕΣ! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΥΠΟΡΑΦΟΥΝ . ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΣΑΣ;
Η επιστολή που έστειλαν Συνέχεια





