Κι ὅμως, ἄν καὶ τὰ πράγματα πηγαίνουν ἀπὸ τὸ κακὸ στὸ χειρότερο, ἀκόμη ὑπάρχουν δάσκαλοι!
Ὄχι σὰν αὐτοὺς ποὺ συναντᾶμε καθημερινῶς στὰ «σχολεῖα» τοῦ Ἑλλαδοξεφτιλιστᾶν.
Ὄχι βέβαια. Αὐτοὶ εἶναι γιὰ τὰ πανηγύρια. Οὔτε γιὰ φτύσιμο δὲν τοὺς ἔχουμε!
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: Σκοπιανοί
Καλὲ ναὶ σοῦ λέω… Ἐμπρηστικὸ σύνθημα εἶναι ὁ ἐθνικὸς ὕμνος!
…καί τό BBC ἀναγνωρίζει τήν Βαρδάρσκα ὡς Μακεδονία
Ἡ κατάστασις ἔχει ξεφύγει, ἐντελῶς. Ὅταν τρῶμε τά «χαστούκια» καί δέν ἀντιδροῦμε, τώρα εἶναι πολύ ἀργά.
Εἴδαμε καί τά αἴσχη εἰς βάρος τῆς Ἑλλάδος καί κυρίως εἰς βάρος τοῦ θεσμοῦ τῶν Ὀλυμπιακῶν ἀγώνων, ἐκ μέρους τῶν «βαρβάρων» Βρεταννῶν. Ὁπότε, ἡ παρακάτω εἴδησις εἶναι ἀναμενώμενη.
……….. Συνέχεια
Ἔξαλλοι οἱ Σκοπιανοὶ γιὰ τὸ FYROM στὴν τελετὴ ἐνάρξεως!!!
Υπάρχει επιδημία μαζικής …..”εγκεφαλικής αυνανίασης”;;
Γιατί αν υπάρχει,ένα υποκρατίδιο γειτονικό,φαίνεται πως πάσχει από αυτήν!
Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό…!!Πιο αυνάνας …..πεθαίνεις!!
Βάλτε κανένα αντιλιακό βρε μην σας κάψει ο ήλιος της Βεργίνας!! Συνέχεια
Γιατί αν υπάρχει,ένα υποκρατίδιο γειτονικό,φαίνεται πως πάσχει από αυτήν!
Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό…!!Πιο αυνάνας …..πεθαίνεις!!
Βάλτε κανένα αντιλιακό βρε μην σας κάψει ο ήλιος της Βεργίνας!! Συνέχεια
Δύστυχε Ὅμηρε, τί σοῦ ‘μελλε νὰ πάθῃς….
Από την μία, όχι μόνο είναι…. « Μακεδόνες», με καταγωγή …….ντουγρού από τον Βουκεφάλα, αλλά εσχάτως ανακάλυψαν πως η γλώσσα τους, τα Βουλγαροσλάβικα δηλαδή, έρχονται (σε απευθείας σύνδεση όμως, όχι αστεία) από την εποχή του δύστυχου Ομήρου, που δεν του έφταναν 20 χρόνια περιπλάνησης και περιπετειών,(διότι κατά μιαν σοβαρότατη εκδοχή,ο Όμηρος ήταν ο ίδιος ο Οδυσσέας) έχει και τους μαϊμουδιάρηδες από πάνω να οικειοποιούνται την γλώσσα του!!
Ευτυχώς που δεν ζει να τραβάει την γενειάδα του τώρα! Πάλι καλά όμως γι’αυτούς,που υπάρχει και καμιά φωνή λογικής εκεί πάνω,που λέει τα πράγματα όπως είναι!!
Ευτυχώς που δεν ζει να τραβάει την γενειάδα του τώρα! Πάλι καλά όμως γι’αυτούς,που υπάρχει και καμιά φωνή λογικής εκεί πάνω,που λέει τα πράγματα όπως είναι!!


