Ὁ μεγαλύτερος ἔρωτας τῆς ζωῆς μου (ἀναδημοσίευσις)

Εἶπα σήμερα νά μήν ἀκολουθήσω τά τετριμμένα. Βαρέθηκα τήν γκρίνια, τήν οἰκονομική κρίσι, τήν κατάθλιψι, τούς τοκογλύφους, τά τσιράκια τους, τόν Δράκουλα Βενιζέλο πού μᾶς πίνει τό «αἷμα», τόν Γάπατο καί τούς γλεῖφτες του, τόν Παπαδήμ(ι)ο τόν φυτεμένο ἀπό τούς ξένους νταβατζῆδες, τό χαζοκοῦτι, τούς φίλους, τούς συγγενεῖς. Ὅλους καί ὅλα.

Προσπαθῶ νά κάνω θετικές σκέψεις. «Τσάκισα» μερικά καταΐφια ἀπό τόν Βάρσο (οἱ κατοικοῦντες στό κλεινόν ἄστυ θά τόν ἔχουν ἐπισκεφτεῖ, φαντάζομαι), τραγουδάω, ἔχω βάλει ἀκουστικά (νύχτα, γάρ) στά αὐτιά καί ἀκούω μουσική πολύ δυνατά. Ἔτσι γιά νά εὐθυμήσω λίγο, βρέ ἀδερφέ.

 Κάτι, ὅμως, μέ γυρίζει πίσω στά «τετριμμένα». Κάτι δέν μπορῶ νά ξεχάσω. Κάτι δέν Συνέχεια

ΙΡΑΚ: Αὐτά πού δέν θά δείξουν ποτέ τά ΜΜΕ

Παλέτες με ράβδους Χρυσού του Ιρακινού Δημοσίου…φορτώθηκαν σε ένα φορτηγό της κακιάς ώρας για καμουφλάζ και κατέληξαν φυσικά στις αποθήκες των σιωνιστών δολοφόνων που δίνουν και τις εντολές στους μισθοφόρους του ΝΑΤΟ. Ο χρυσός πήγε στα χέρια των επικυρίαρχων… Οι μισθοφόροι του ΝΑΤΟ στερούνται κάθε ίχνους ηθικής κι έχοντας κάψει και πυροβολήσει μωρά παιδιά … δεν θεωρούν και τίποτα σπουδαίο να βιάσουν και τις μάνες των ορφανών. 
Αυτοί είναι οι πόλεμοι που Συνέχεια

«Οἱ τραπεζίτες εἶναι φίλοι μας…»

Τι καλοί οι τραπεζίτες! Και πόσο παρεξηγημένοι! Όχι, δε θέλουν να γίνουν κατασχέσεις σπιτιών. Θέλουν το καλό μας. Θέλουν τόσο πολύ το δικό μας καλό που προειδοποιούν πως αν δεν γίνει κάτι θα πλακώσουν οι «ξένοι γύπες των distress funds, που καραδοκούν για να κερδοσκοπήσουν, με υποτιμημένα δάνεια ακινήτων».

Αυτό που δε μας εξηγούν είναι γιατί «φοβούνται» τα distress funds; Δε μπορούν να έρθουν μόνα τους. Κάποιος πρέπει να τα καλέσει, να διαπραγματευτεί μαζί τους, να πουλήσει τα δάνεια στο 30% της αξίας τους κι ύστερα να αρχίσουν τα distress funds το ξεκλήρισμα των δανειοληπτών.

Αυτός ο «κάποιος» που θα καλέσει τα distress funds είναι οι Συνέχεια

Πόσο πτωχοί εἴμαστε…

Μία καλή ἰδέα, ἀρίστη, θά ἔλεγα, θά ἦταν νά προτείναμε στά παιδιά νά μᾶς ὑποδείξουν, πῶς πρέπει νά ζοῦμε. Νά μᾶς ὑποδείξουν ποιό πολίτευμα πρέπει νά ἐφαρμόσουμε, ποιό Σύνταγμα νά συντάξουμε, πῶς θά λειτουργῇ ἡ νομοθετική ἐξουσία, πῶς ἡ δικαστκή ἐξουσία, πῶς ἡ ἐκτελεστική ἐξουσία, ἡ «τετάρτη ἐξουσία» κ.ο.κ.

Τά παιδιά ἔχουν ἔνστικτο. Ἀγαποῦν Συνέχεια

Τό θράσος τοῦ Jeffrey δέν ἔχει ὅρια

Ἄν, τελικῶς, ἐπαληθευθῇ ἡ εἴδησις, θά ἔχῃ ἐνδιαφέρον νά δοῦμε πόσοι ἠλίθιοι μέ περικεφαλαία ὑπάρχουν ἀκόμα σέ αὐτόν τόν τόπο. 

Μινώταυρος

Το έλεγε άνθρωπος του περιβάλλοντος του και αρνούμασταν να το πιστέψουμε!

Είναι όμως αλήθεια: ο Γιώργος Παπανδρέου– ο άνθρωπος που βούλιαξε την Ελλάδα με τα απανωτά Μνημόνια και έφερε το ΔΝΤ στη ζωή μας- θέλει να επαναδιεκδικήσει την ψήφο του ελληνικού λαού ως αρχηγός κόμματος! Όχι του ΠΑΣΟΚ, αλλά Συνέχεια

Ἀγγελόπουλοι: οἰκογένεια παντὸς καιροῦ!

Θὰ θέσω μόνον ἕνα ἐρώτημα, ἀναφορικῶς μὲ τὸ παρακάτω κείμενον:

Ἡ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΚΗ  ἐδημιουργήθη σὲ μίαν περιοχὴ τῆς Ἑλλάδος, τὴν Ἐλευσίνα, ὅπου οὐσιαστικῶς ἐτελοῦντο πάσῃς φύσεως ἱερουργίες-μυστήρια στὴν ἀπωτάτη ἀρχαιότητα.  Αὐτὸ ἴσως σὲ κάποιους νὰ εἶναι γνωστό. Τὸ λιγότερον γνωστόν εἶναι ὅμως ἡ ἴδια ἡ περιοχή. Ἡ «ἱκανότης» αὐτοκαθάρσεώς της καὶ τὸ εἶδος τῶν τελετῶν ποὺ συνέβαιναν ἐκεῖ, διότι «κάτι» ἔλεγε. Κάτι  «ἔδιδε» στὸν συμμετέχοντα. 

Γιά ποιόν λόγο λοιπόν ἐπροτιμήθῃ ἡ Ἐλευσίνα; Μία περιοχὴ πανέμορφη, ἐν τελῶς παρθένος ἀπὸ κάθε παρέμβασι καὶ ὑψηλῶν «μυστηριωδῶν» ἐνεργειακῶν πεδίων; Τί προσπάθησαν νά ἀλλοιώσουν ὅλοι αὐτοί, καὶ οἱ Ἀγγελόπουλοι ἐπίσης, στό τοπίον τοῦ Θριασίου πεδίου; Καί τί κατάφεραν; Τελικῶς,  ἡ ἄγνοια ἢ ἡ Συνέχεια