Ὑπηρετώντας ἕνα ὑβρίδιον-κράτος

Απορίες:

Τι δουλειά έχει ο κάτοικος της Ερεικούσσης, της Καστοριάς, του Κάτω Νευροκοπίου, της Γλαύκης, της Άνω Βυρσίνης, του Ορμενίου, των Οινουσών, του Αγαθονησίου και του Καστελλορίζου και γενικά όλης της Ελληνικής οριογραμμής και επαρχίας, να φορολογείται για τα έργα ή τις παραλείψεις των κατοίκων του Λεκανοπεδίου Αττικής ή της ευρυτέρας περιοχής Θεσσαλονίκης;

Και μην απαντήσει κάποιος ότι εκεί είναι ο μισός πληθυσμός της χώρας. Επιλογή τους ήταν να πάνε εκεί. Δεν τους πήγε κάποιος με το ζόρι.

Γιατί εγώ ο κάτοικος του Εκκλησοχωρίου Πέλλας των 415 κατοίκων, να πληρώνω για τα λειτουργικά έξοδα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, να επιδοτώ τα εισιτήρια του ΟΑΣΘ, να ξαναγοράζω τα καμένα τρόλεϋ του ΟΑΣΑ, τα σπασμένα μάρμαρα της Πλατείας Συντάγματος του Καμίνη, να αποκαθιστώ τις φθορές στο ιστορικό κτίριο του ΕΜΠ και να αποζημιώνω τους κοπρίτες του ΟΛΘ ή συναφών οργανισμών κοκ.;; 

Τι πληρώνει ο κάτοικος του λεκανοπεδίου Αττικής για το ρεύμα από τις λιγνιτικές μονάδες του υψιπέδου Κοζάνης – Πτολεμαϊδος, στους κατοίκους αυτών των περιοχών που πεθαίνουν από καρκίνους σαν τις μύγες, από την περιβαλλοντική επιβάρυνση;

Φυσικά και δεν περιμένω απάντηση.
Απλά λίγο έως και ελάχιστο προβληματισμό.

Ἀθανασάκης Ἀπόστολος

εἰκόνα

(Visited 131 times, 1 visits today)




6 thoughts on “Ὑπηρετώντας ἕνα ὑβρίδιον-κράτος

  1. Για τον ίδιο λόγο που οι κάτοικοι της πόλης πληρώνουν φόρους επί δεκαετίες για να πληρώνονται συντάξεις του ΟΓΑ, τα νοσοκομεία και τα νοσήλεια σε αγρότες που δεν πλήρωναν ποτέ ασφαλιστικές εισφορές και φόρους, για να για να φτιάχνονται ασφαλτοστρωμένοι δρόμοι σε χωριά δυο κατοίκων, για να πληρώνονται αγροτικές αποζημιώσεις από κακοκαιρία χωρίς να έχουν πληρωθεί ασφάλιστρα.
    Και αν ο κάτοικος της Πτολεμαΐδας υποφέρει από την Λιγνιτορύπανση τι να πει κάτοικος του Ασπροπύργου που υποφέρει από το φουγάρο του διπλανού εργοστασίου που παράγει μονωτικά για τα σπίτια της Κοζάνης. Καιρός να διαβάσουν κάποιοι παλιά χουντική αγωγή του πολίτη.
    ΟΤΑΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΔΕΝ ΒΑΡΑΜΕ ΤΟ ΣΑΜΑΡΙ

    • Ὅταν φταίῃ ὁ γάιδαρος βαροῦμε τὸν γάιδαρο κι ὄχι τὸ σαμάρι.
      Τὸ σκεπτικὸ τῆς ἀναρτήσεως ἦταν τελείως διαφορετικὸ καὶ καλὸ εἶναι νὰ ἀρχίσουμε σιγὰ σιγὰ νὰ βλέπουμε τὶς ἀλήθειες ὅπως εἶναι κι ὄχι ὅπως μᾶς βολεύουν.

  2. Δε νομίζω πως το σκεπτικό είναι διαφορετικό απο αυτό πουθέλει να προβάλει..
    Με την ίδια λογική ο κάτοικος της Κοζάνης μπορέι να φύγει και να πάει στην Αθήνα που η φορολογία του θα πιάνει τόπο (;)

    • Τὸ σκεπτικὸ βασίζεται στὸ αὐτοδύναμον τῶν κοινωνιῶν, ποὺ καθορίζεται ἀπὸ τὶς κατὰ τόπους ἀνάγκες κι ὄχι ἀπὸ κεντρικοὺς δημίους τραπεζίτες.

      • Καλημέρα.
        Δε ξέρω το σκεπτικό του κου Αθανασάκη αλλά απο τα λεγόμενά του μάλλον εμπάθεια προς την Αθήνα βγάζει παρά προβληματισμό για το αυτοδύναμο των κοινωνιών.Ισως δεν είναι διατυπωμένο καλά αλλά όλα τα ”κακά” παραδείγματα είναι της Αθήνας.
        Τοπικιστής δεν είμαι αλλά όλοι μας πληρώνουμε τα σπασμένα κάποιων που δεν είναι κάν στην πόλη μας.
        Τις λαμογίες π.χ. των κάθε πονηρών προέδρων, δημάρχων, κατοίκων άλλης πόλης δε τα πληρώνουν οι Αθηναίοι (όπως και οι υπόλοιποι);

      • Θυμήσου πὼς ἀκριβῶς στὴν Ἀθῆνα εἶναι τοὐλάχιστον ὁ μισὸς πληθυσμός.
        Θυμήσου ἐπίσης πὼς ἐδῶ εἶναι καὶ ἡ ἕδρα τῶν ἀνεγκεφάλων.
        Θυμήσου πὼς ἐδῶ εἶναι καὶ τὰ ταμεῖα…

Leave a Reply