O Ἡρόδοτος ἀναφερόμενος στὸν λαβύρινθο τῆς Αἰγύπτου λέει ὅτι τὶς πυραμίδες τὶς ἔκτισαν Ἕλληνες ἀρχιτέκτονες!!!!!
«……..Ἔτσι λοιπὸν κατεσκευάσαν τὸν λαβύρινθο, λίγο πιὸ πάνω ἀπὸ τὴν λίμνη Moeris, κοντὰ στὴν πόλη ποὺ καλεῖται πόλις τῶν κροκοδείλων.
Τὸν εἴδα ὁ ἴδιος καὶ ἔμεινα κατάπληκτος.
Ἤταν μιὰ ἐντυπωσιακὴ ἀρχιτεκτονικὴ ἐργασία καὶ σίγουρα ἐξοδεύθησαν πολὺ περισσότερα χρήματα ἀπὸ ὅ,τι στις πυραμίδες καὶ στὰ ἄλλα θαυμαστὰ κτίρια. Συνέχεια




