Θρόνοι τῶν Ἀρχαίων

Οἱ θρόνοι τῶν ἀρχαίων

Κατὰ κανόνα δὲν ξέρω τί ὕφος νὰ κρατήσω στὴν γραφή. Θέλω νὰ βλέπω ἀπέναντί μου ἐπιστήμονες καὶ αὐτοὶ μόνον τέτοιοι δὲν εἶναι. Ὅ,τι δικό τους πεπραγμένο, εἶναι λάθος. Γιατί αὐτὸ συμβαίνει, εἶναι ἄλλη ἱστορία.

Οἱ ἴδιοι ἄνθρωποι, ἀνεκάλυψαν τοὺς τάφους τῆς Εὐρυδίκης, μητρὸς τοῦ Φιλίππου καὶ τῆς Θεσσαλονίκης, κόρης τοῦ Φιλίππου στὴν Βεργίνα. Τοὺς ὀνόμασαν ἔτσι αὐθαίρετα, χωρὶς καμμιὰ ἀπόδειξη καὶ τὸ χειρότερο οὔτε καν ἔνδειξη. Ἀκόμα κι ἂν δὲν ὑπῆρχαν οἱ θρόνοι μέσα στοὺς τάφους, τέτοια ἀνακοίνωση δὲν ἔπρεπε νὰ κάνουν. Ἐὰν ἤξεραν τὶ ῥόλο ἔπαιζαν οἱ θρόνοι ἐκείνην τὴν ἐποχὴ καὶ ποὺ ἀνῆκαν, δὲν θὰ τολμοῦσαν νὰ κάνουν ἀνακοίνωση. Δὲν θὰ τὸ ἀναλύσω τὸ θέμα καὶ θὰ τὸ κλείσω μονολεκτικά.

«Οἱ θρόνοι ἀνῆκαν στοὺς θεοὺς καὶ ἐπάνω ἐκάθοντον μόνον ἀρχιερεῖς».

Δὲν εἶναι ὑποχρεωμένοι νὰ γνωρίζουν τὴν θεολογία τῶν ἀρχαίων, ἂν καὶ εἶναι, ὅμως τὴν ἀπόδειξη τὴν ἀνηῦραν ὅταν ἀνεκάλυψαν μὲ γραφὴ τὸν μαρμάρινο θρόνο τοῦ ἱερέως τοῦ Διονύσου Ἐλευθερέως στὴν ἀκρόπολη (1). Ἔτσι ὅπου ἀλλοῦ ὑπῆρχε θρόνος (2,3,4), συνήθως σὲ θέατρα, ἦταν γιὰ τοὺς θεούς. Γιατί λοιπὸν ὑπῆρχαν θρόνοι, καὶ μάλιστα μὲ Καβείρια σύμβολα, στούς δῆθεν τάφους τῆς Εὐρυδίκης καὶ τῆς Θεσσαλονίκης; Ποιὲς ἦσαν οἱ νεκρὲς καὶ γιὰ ποιὸν ἦταν ὁ θρόνος ἐκεῖ τοποθετημένος; Δὲν ἀρκεῖ μόνον ἡ μελέτη τῶν ἄρθρων τοῦ ΕΣΠΑ γιὰ νὰ παραχθῇ ἐπιστήμη. Ἡ ντροπὴ σὰν λέξις, χάθηκε ἐκεῖ στὴν Βεργίνα.

 Χάσαμε τίς πραγματικές Αἰγές;

Ὁ τάφος μὲ τὸν θρόνο

Προέτεινε, λέει, ὡς ἔνοικο τοῦ τάφου ὁ Μανώλης Ἀνδρόνικος, τὴν μητέρα τοῦ Φιλίππου Β΄, τὴν Εὐρυδίκη!!! Ἦταν τὸ 1987 τότε καὶ ἦταν ἕνα ἀκόμη ἐπεισόδιο τῆς συνεχείας τοῦ παραμυθίου, ποὺ ἐδομεῖτο στὴν Βεργίνα. Ἀποδείξεις φυσικά, ὅταν μιλοῦν τὰ «ἱερὰ τέρατα» τῆς ἀρχαιολογίας, δὲν χρειάζονται. Ὁ τάφος ἦταν βέβαια συλημένος, ὅμως καὶ νὰ μὴν ἦταν, οἱ τυφλοὶ τὸ φῶς δὲν τὸ βλέπουν. Ποιά θά ἦταν ἡ διαφορά, ἐάν ὑπῆρχαν ἐκεῖ δέκα ἤ εἴκοσι (10 ἤ 20) ἀντικείμενα τοῦ νεκροῦ ἤ τῆς νεκρᾶς;
Σὲ ἀνθρώπους ποὺ δὲν φθάνει ὁ θρόνος, μὲ τὸν διάκοσμό του, γιὰ νὰ καταλήξουν σὲ συμπεράσματα καὶ ἕνα ἑκατομμύριο (1.000.000) ἢ νὰ τοὺς δώσῃς, τὸ ἀποτέλεσμα δὲν ἀλλάζει. Ἐσπούδασαν καὶ τὸ μόνον ποὺ ἔμαθαν εἶναι νὰ ἀναζητοῦν μίαν ἐπιγραφή!!!
Αὐτὸς μπορεῖ νὰ εἶναι ὁ εὔκολος τρόπος, ὅμως ἀρχαιολογία δὲν εἶναι! Ἡ ἡμιμάθεια δὲν βοηθᾶ τὴν ἀνάπτυξη συνδυαστικῆς λογικῆς, ποὺ εἶναι ἀπαραίτητος στὴν ἐπιστήμη τῆς ἀρχαιολογίας.
Ἡ δεδομένη εὐφυΐα τῶν ἀρχαίων δὲν ἀνιχνεύεται μὲ ἄλλον τρόπο.

 

Διαστρεβλώσεις γύρω ἀπὸ τὸν τάφο τῆς Βεργίνας

 

Ῥέα στὴν Ἱερὰ Βεργίνα

Στὴν πόλη Κοτύωρα τοῦ Πόντου, εὐρέθη ἕνας θρόνος (1) καὶ σὲ αὐτὴν ποὺ ἀνῆκε, ἐκάθητο ἐπάνω του!

Ἡ Μεγάλη Μητέρα ἢ ἄλως ἡ Ῥέα αὐτοπροσώπως!

Εἴχαμε τὴν εὐκαιρία ἔτσι, νὰ παρατηρήσουμε τὸν θρόνο της. Ὄχι ὅλοι βέβαια, οἱ Αἰγόπληκτοι τῆς Βεργίνας δὲν κάνουν τέτοιες παρατηρήσεις! Ἡ μελέτη τῶν ΕΣΠΑ δὲν ἀφήνει χρόνο. Ἐκεῖ ηὗραν τὸν θρόνο (2) τῆς Θεσσαλονίκης! Πολιτισμὸς εἴμαστε, ὅτι θέλουμε κάνουμε καὶ ἀνακοινώνουμε!
Τὸν κακό σας τὸν καιρὸ ηὕρατε. Καὶ ἡ ἀθεΐα ρὲ παιδιὰ πρέπει νὰ ἔχῃ ἕνα ὅριο. Γιατί δέν πηγαίνετε νά κάνετε μίαν ἄλλην δουλειά;

Γιατί ἄραγε ἡ ῥάχη καί τῶν δύο θρόνων χωρίζεται σέ ἑννέα (9) περιοχές;
Γιατί καί οἱ δύο φυλάσσονται ἀπό σφίγγες;
Βρὲ μήπως καὶ οἱ σφίγγες τῆς Ἀμφιπόλεως ἔχουν κάποιαν σύνδεση;
Βρέ μήπως καί ὑπῆρχε κάποιος θρόνος ἐκεῖ καί ἀπεμακρύνθη στήν καταδρομική ἐνέργεια;
Σίγουρα πάντως αὐτός, ἀλλὰ καὶ οἱ σφίγγες τῆς εἰσόδου, ἦσαν ἀταίριαστα στὴν θεωρία τοῦ Ἠφαιστίωνος!

Δὲν ἔχω ὄρεξη γιὰ μάθημα θεολογίας ἀρχαίων, οὔτε καὶ νὰ ἀναλύσω πὼς ἀπὸ αὐτὸν τὸν θρόνο στὴν Βεργίνα, μία ὁλόκληρη περιοχὴ ἀποκτᾶ ταὐτότητα. Κανονικὰ αὐτὸς ὁ σπινθήρας τῆς ἀναρτήσεως, ἀρκεῖ γιὰ νὰ φωτίσῃ κάποιους ὥστε νὰ εὑρεθῇ ἄκρη. Πρῶτα ὅμως νὰ εὑρεθοῦν κάποιοι νὰ πετάξουν μὲ τὶς κλωτσιὲς τοὺς χαραμοφάηδες καὶ μετὰ νὰ ἀναζητήσουν τοὺς καταλλήλους γιὰ αὐτό.

ἡμιμάθεια δὲν βοηθᾶ τὴν ἀνάπτυξ

Βεργίνας ἀποσυμβολισμὸς

 

 

Τσίντσιφος Ἀστέριος

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply