Κάτι ποὺ ἀπουσιάζει ἀπὸ τὴν ζωή μας, ἐφ΄ ὅσον ὡς ἐνήλικες ὀφείλουμε νὰ ἤμαστε εὐπρεπεῖς καὶ ὥριμοι καὶ καθῶς πρέπει, εἶναι τὸ παιχνίδι.
Τὸ παιχνίδι ὅλων τῶν εἰδῶν, μὰ κυρίως ἐκεῖνο ποὺ μᾶς χαλαρώνει καὶ μᾶς ἐπιτρέπει νὰ αἰσθανόμεθα ὁλίγον παιδιά.
Κι ὅταν λέμε παιχνίδι δὲν ἐννοοῦμε τὰ …ἠλεκτρονικὰ παιχνίδια ἀλλὰ τὰ παιχνίδια μὲ τοὺς γύρω μας, ποὺ ἐπιτρέπουν, ἐκτὸς ἀπὸ ὅλα τὰ ἄλλα, καὶ τὴν ἐπικοινωνία. Συνέχεια
…ἀλλάζουμε αὐτομάτως στάσιν ζωῆς καὶ ὀπτικές.

Προφανῶς καὶ δὲν τὰ γνωρίζουμε, διότι κάθε πόνος μας, ἐκ πρώτης καὶ μόνον ὄψεως, μᾶς φαίνεται ἐγειρόμενος ἀπὸ διαφορετικὰ αἴτια. Μά πόσο διαφορετικά εἶναι αὐτά τά αἴτια, ἐφ΄ ὄσον τελικῶς εἴμαστε ἐμεῖς πού πονοῦμε;
Σὲ ἐτοῦτον τὸν πλανήτη, ἐδῶ καὶ χιλιάδες χρόνια, ἡ ζωὴ «προστατεύεται» μὲ ἰδιαιτέρως σκληροὺς κανόνες καὶ νόμους. Στὴν πραγματικότητα κάθε στιγμὴ πρέπει, θέλουμε δὲν θέλουμε, νὰ κερδίζουμε καὶ νὰ ξανά-κερδίζουμε τὸ δικαίωμα τῆς παραμονῆς μας ἐπάνω στὸν πλανήτη, εἴτε ἀντιστεκόμενοι στὴν βία εἴτε ἀκόμη κι ἀσκῶντας βία.