Ἡ ἐλευθερία μου ξεκινᾶ ἐκεῖ ποὺ τελειώνουν τὰ πάθη μου!

Ὁ πραγματικὰ Ἐλεύθερος Ἄνθρωπος εἶναι αὐτὸς ποὺ μπορεῖ νὰ ἐπιλέξῃ ἀνάμεσα στὰ «πάθη»  του καὶ στὰ «θέλω» του γιὰ τὸ ἐὰν θὰ τοὺς …ἀφεθῇ ἤ γιὰ τὸ ἐὰν θὰ τὰ χρησιμοποιῆ, κατὰ τὶς ἀνάγκες του.
Οὐσιαστικῶς ὁ πραγματικὰ Ἐλεύθερος Ἄνθρωπος ἐπιλέγει γιὰ τὴν εὐαρέσκειά του καὶ γιὰ τὸ πότε θὰ τὴν βιώση,  ὅταν αὐτὸς κρίνῃ δίχως ὅμως νὰ γίνεται ἔρμαιο τῶν παθῶν καὶ τῶν ἐπιθυμιῶν του. Συνέχεια

Θῦμα καὶ σωτήρας

Γιὰ νὰ προστατεύσουμε τὰ εὐάλωτα συναισθήματα μᾶς πολλὲς φορὲς ἀναπτύσσουμε τὸ ρόλο τοῦ θύματος. Τὸ θῦμα στέλνει τὸ μήνυμα, ἂχ ἐγὼ ὁ καημένος δὲν τὰ καταφέρνω φρόντισε μέ !! Ἐτσι ἀγκιστρώνεται σὲ κάποιον ποὺ θὰ τὸν σώσει καὶ θὰ τὸν περιποιεῖται, καὶ ἔτσι θσ κερδίσει μιὰ δυναμικὴ προστασία γιὰ τὸ ἀδύναμο κομμάτι μέσα του. Δὲν ἀναλαμβάνει τίς εὐθύνες τῆς ζωῆς του ἐπειδὴ αἰσθάνεται ἀνήμπορος καὶ ἀνίσχυρος. Αἰσθάνεται ὅτι ἡ ζωή του εἶναι πέρα ἀπὸ τὸν ἔλεγχο του καὶ κατηγορεῖ τοὺς ἄλλους γιὰ ὅτι τοῦ συμβαίνει. Κατηγορεῖ τους γονεῖς του, τὴν παιδική του ἡλικία, τὴν κακοτυχία του, τὸ σύστημα καὶ πιστεύει ὅτι γιὰ ὅτι τοῦ συμβαίνει φταίει κάποιος
ἄλλος. Ὁ καημένος εἶναι τόσο ἀνήμπορος ἀλλὰ ἀποφασισμένος νὰ μείνει γατζωμένος σὲ κάποιον ἄλλο γιατί μόνος του δὲν μπορεῖ νὰ τὰ καταφέρει. Ἂν κάποιος προσπασθήσει νὰ τὸν βοηθήσει νὰ σταθεῖ στὰ πόδια τοῦ τότε ἐκεῖνος θὰ βρεὶ ἑκατομμύρια δικαιολογίες γιὰ τὸ ὅτι δὲν μπορεῖ νὰ κάνει τίποτε. Συνέχεια

Τὸ ταξείδι μας.

Ἕνα ταξείδι εἶναι ἡ ζωή μας…
Καὶ ὁ πλανήτης μας ἡ νήα μας…
Ἡ παραμονή μας ἐπάνω σὲ αὐτὴν τὴν νήα μικρή… Μία στιγμή… τόση δά…
Ἐάν δέν μποροῦμε νά τήν ἀπολαύσουμε, τότε ποιός ὁ λόγος γιά τόσην φασαρία; Συνέχεια

Εἶναι ἄδικο νὰ περνᾷς τὴν ζωή σου ἀνησυχῶντας.

 

Σήμερα βᾶλε ἔνα τέλος στὶς ψευδαισθήσεις ποὺ σὲ κάνουν νὰ ἀνησυχῇς γιὰ τὰ πάντα, γιατὶ εἶναι ἄδικο νὰ περνᾷς τὴν ζωή σου ἀνησυχῶντας γιὰ πράγματά ποὺ δὲν πρόκειται νὰ συμβοῦν ποτέ…. Συνέχεια

Γιατί θυμώνουμε;

Τὸ συναίσθημα τοῦ θυμοῦ εἶναι ἕνα πολὺ ἰσχυρὸ συναίσθημα καὶ ἔχει ἀποτελέσει ἀφετηρία γιὰ τίς περισσότερες καταστροφικὲς ἐνέργειες στὴν ἀνθρώπινη ἱστορία. Ὁ θυμὸς εἶναι ἀπρόβλεπτος, δὲν ξέρουμε πότε θὰ ἐκραγοῦμε ἀπὸ θυμὸ ἐμεῖς ἡ οἱ ἄλλοι, γι αὐτὸ καὶ τὸν φοβόμαστε τόσο πολύ. Παρ ὅλα αὐτὰ ὁ θυμὸς εἶναι ἁπλῶς ἕνα ἀνθρώπινο συναίσθημα καὶ τὰ συναισθήματα εἶναι ἁπλῶς συναισθήματα. Δὲν ὑπάρχουν καλὰ ἡ κακὰ συναισθήματα κακὸς ἡ καλὸς εἶναι ὁ τρόπος ποὺ τὰ χειριζόμαστε, ὁ τρόπος ποὺ τὰ ἐκφράζουμε ἡ δὲν τὰ ἐκφράζουμε. Συνέχεια

Καθαρίζοντας τὴν σκέψιν μου…

Ἡ μεγάλη μας ταλαιπωρία, γιὰ ὅλους ἐμᾶς ποὺ διαβιοῦμε στὶς μεγάλες πόλεις,  μὲ τὴν ἄφθονο ἠχοῤῤύπανσιν καὶ  φωτοῤῥύπανσιν, εἶναι τὸ ὅ,τι τελικῶς ἡ σκέψις μας συσκοτίζεται… Θολώνει…
Εἶναι δύσκολο, γιὰ τοὺς περισσοτέρους, νὰ ἀποκοποῦν, μὲ κάποιον τρόπο, ἀπὸ τὴν καθημερινότητα καὶ νὰ ἐπιτύχουν τὴν …ἡρεμία.
Κι ἐπεὶ δὴ συνήθως …κουβαλᾶμε τὴν ὅποια μας συνήθεια ἀκόμη κι ὅταν καταφέρνουμε νὰ ἀπομακρυνθοῦμε ἀπὸ ἐκεῖνες τὶς καθημερινὲς συνήθειες ποὺ μᾶς ταλαιπωροῦν, παρατηρεῖται τὸ φαινόμενον τῆς αὐτοματοποιημένης συμπεριφορᾶς, εἶτε διαβιοῦμε στὶς πόλεις εἶτε ἀκόμη κι ὅταν, μὲ κάποιον τρόπο, καταφέρνουμε νὰ ἀπομακρυνθοῦμε ἀπὸ αὐτές. Συνέχεια