Ὅπως γιὰ παράδειγμα οἱ πλαστικὲς τροφές… Ἤ τὰ πλαστικὰ γενικῶς… Δῆλα δὴ μία ἀπὸ τὰ ἴδια σκουπίδια ποὺ μᾶς ταΐζουν τόσα χρόνια κι ἐμεῖς τὸ δεχόμαστε. Κι ἐκεῖ ποὺ ἔχουμε φάῃ γιὰ πρωϊνὸ τὰ συνθετικά τους «γιαούρτια», τὶς συνθετικές τους «μαρμελάδες», τὶς πλαστικές τους μαργαρίνες κι ἔχουμε πιῇ τοὺς συνθετικούς τους «χυμούς», μαζὺ μὲ τὰ συνθετικά τους «τονωτικά» καὶ δυναμωτικά, προβληματιζόμαστε γιὰ τὸ ἐὰν ἡ συνθετικὴ φρυγανιὰ ποὺ μᾶς τάισαν εἶναι ἑλληνικὴ ἤ βαρδαρσκανή. Ἤ ἐκεῖ ποὺ ἔχουμε φάῃ ὅλα τὰ ἀντιβιωτικὰ ποὺ κυκλοφοροῦν στὸν πλανήτη, μέσα ἀπὸ τὰ γάλατα, τὰ κρέατα καὶ τὰ λαχανικά, προβληματιζόμαστε ἐὰν τὸ ἐλαιόλαδο ποὺ χρησιμοποιήσαμε εἶναι ἀπὸ τὸ χωριό μας ἤ ἀπὸ τὴν Βουλγαρία. Δῆλα δὴ ἀγνοοῦμε τὸ ἐὰν αὐτὸ ποὺ τρῶμε, καὶ κληροδοτοῦμε φυσικὰ στὰ παιδιά μας, εἶναι κάτι ποὺ μᾶς τρέφει ἤ μᾶς σκοτώνει.
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: Σκοπιανοί
Τσίρκουλα οἱ Βαρδαρσκανοί…!!!
Ἔχουν πλάκα τελικῶς…
Εἶναι γιὰ γέλια ἔως δακρύων καὶ γιὰ ἐνασχόλησι μαζύ τους μόνον ὅταν βαριόμαστε…
Τώρα ἡ Κλεοπάτρα ἀνεβαπτίσθῃ σὲ …Βαρδαρσκανή!!!
Ὤ…. Μεγαλεῖα!!! Τί καλλίτερο ἤλπιζε ἡ βασίλισσα ἀπό αὐτό;
Ἀλλὰ ἀπὸ τὴν ἄλλην…
Συνέχεια
Μά ποιοί εἶναι τέλος πάντων οἱ Θράκες;
Ποιοί εἶναι τελικῶς αὐτοί;
Ἀγνώστου ταὐτότητος; Γνωστῆς ταὐτότητος;
Πάντως γιὰ τοὺς Βουλγάρους εἶναι ἄσχετοι οἱ Θράκες μὲ τοὺς Ἕλληνες. Κι ἐφ΄ ὅσον εἶναι ἄσχετοι, κάποιος πρέπει νὰ τοὺς κληρονομήσῃ…. Διότι ἐὰν δὲν ὑπάρχουν κληρονόμοι, πῶς θά δικαιολογήσουν τήν ὕπαρξί τους τά βουλγαρόπαιδα; Πῶς θά εὕρουν ταὐτότητα;
Συνέχεια
Συνελήφθῃ ὁ «ἐμπνευστὴς» τοῦ ἀγάλματος τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου στὴν Βαρδάρσκα.
Γιατί δέν ἀφήνουμε τήν ΕΡΤ νά σβήσῃ ἥσυχα ἥσυχα;
Ἔχω πολὺ θυμό!!! Πάρα πολύ!
Στὰ ὅρια τῆς ὀργῆς. Βαρέθηκα νὰ βλέπω «ἐπαναστᾶτες» ὑποστηρικτὲς ἔξω ἀπὸ τὸ κτίριον τῆς ΕΡΤ, τὴν στιγμὴ ποὺ τὰ ναυπηγεῖα, ἡ πολεμικὴ βιομηχανία, ἡ κάθε μικρὴ ἤ μεγάλη ἐπιχείρισις ἔκλεισαν σιωπηλὰ σχεδόν, δίχως καμμίαν συμπαράστασιν καὶ δίχως καμμία ὑποστήριξιν. Τὴν στιγμὴ ποὺ χιλιάδες ἐργαζόμενοι καθημερινῶς ἀπολύονται κι ἄλλοι τόσοι καταλήγουν ἄστεγοι στοὺς δρόμους. Τὴν στιγμὴ ποὺ ὁ κάθε βολεμένος ἔβρισκε θέσι ἐκεῖ μέσα, ἀρκεῖ νὰ ἔκανε τὸ κατάλληλον γλείψιμο…
Θὰ ἤθελα ΕΡΤ ἀλλὰ ὄχι ἔτσι.
Θὰ ἤθελα τὸ πνεῦμα τοῦ Χατζηδάκη, τὴν μελωδία του καὶ τὴν εὐαισθησία του. Μόνον! Ἀν τὶ αὐτοῦ ὅμως εἶχα ἕνα τέρας μὲ δώδεκα κεφάλια… Ἕνα ἀκόμη ἁρπακτικό… Μίαν ἀκόμη ὑβριστικὴ ἔκφρασιν ἐτοῦτου τοῦ τελειωμένου Συνέχεια
Καναδικὴ ἐφημερίδα ξεμπροστιάζει τοὺς Βαρδαρσακανούς!
Ἡ ἄρνησις τῆς ἱστορικῆς πραγματικότητος, ἰδίως ἀπὸ κάτι «ἐγχωρίους» «ἀνθρωπιστές», προοδευτικούληδες καὶ λοιποὺς παπαρολόγους, εἶναι κάτι ποὺ ἔχουμε μάθῃ πλέον νὰ ζοῦμε μαζύ του. Ἡ βλακεία περίσσεψε… Ἰδίως ἐδῶ…
Σὲ παγκόσμιον ἐπίπεδον ὅμως, εἶτε ἱστορικοί, εἶτε γενικῶς πανεπιστημιακοί, εἶτε ἀκόμη καὶ δημοσιογράφοι ποὺ σέβονται τὸν ἑαυτόν τους, ἀρνοῦνται νὰ δεκτοῦν ὥς «πραγματικότητα» τὶς πληρωμένες ἐκ τοῦ κάθε Σόρος ἀναλήθειες. Αὐτὸ βέβαια οὔτε ἐπηρεάζει οὔτε δὲν ἐπηρεάζει τὴν ἱστορικὴ ἀλήθεια. Ἡ ἱστορικὴ ἀλήθεια Συνέχεια
