Κῦττα ποὺ γίναμε …καθολικοὶ δίχως νὰ τὸ ἀντιληφθοῦμε!

Καθολικοὶ στὶς ἑορτές μας…
Καθολικοὶ στὶς πληρωμές μας…
Καθολικοὶ στὰ νομοθετήματά μας…

Γιὰ τὴν ἀκρίβεια, δὲν γίναμε ἐμεῖς καθολικοί. (Καί γιατί νά τόν κάμομεν ἄλλως τε;)
Καθολικοὶ εἶναι οἱ πραγματικοί μας κυβερνῆτες.
Ἐφ΄ ὅσον λοιπὸν αὐτοὶ ἀποφασίζουν, ἔ… πῶς νά τό κάνουμε; Βάσει τῶν ἑορτῶν τους, τῶν ὀρέξεῶν τους καὶ τῶν πιστεύω τους θὰ πορευόμαστε…

Κι ἐγὼ ποὺ ἔμαθα πὼς οἱ σταυροφορίες εἶχαν τελειώσῃ…
Κάτι στραβό ἔμαθα; Ἤ κάτι στραβό συμβαίνει στό Τιποτιστᾶν;

Μνημόνιον, ωά και πασχάλια.

Για όσους δεν το κατάλαβαν, είμαστε πλέον καθολικοί.

Ορίζει την θρησκεία αυτός που ελέγχει την τροφή. Έχω ξαναγράψει ότι αυτή κατά την γνώμη μου ήταν η κίνησις ματ του Μεγάλου Κωνσταντίνου, ότι μετέφερε δηλαδή την πρωτεύουσα της Ρώμης στην Νέα Ρώμη, την Κωνσταντινούπολη, το σημείο που ήλεγχε την πρόσβαση στα σιτηρά της Κασπίας.

Τι μάς λένε  σήμερον;
Ότι δεν θα γίνουν πληρωμές επειδή οι καθολικοί έχουν Πάσχα.
Καθυστερούν τις πληρωμές λόγω του Πάσχα των Καθολικών!

Καθυστέρηση συντάξεων ΟΑΕΕ και ΟΓΑ… λόγω του Πάσχα των Καθολικών

Ουσιαστικά επειδή έχουν Πάσχα αυτοί, έχουμε Πάσχα και εμείς. Αύριο-μεθαύριο θα νηστεύουν αυτοί, θα πρέπει να νηστέψουμε και εμείς. Κάποτε είχαμε μέχρι και διαφορετικό ημερολόγιο με τους παπικούς, πλέον τείνουμε στο να έχουμε και κοινό εορτολόγιο.

Ήδη έχουν γίνει κάποια βήματα για την προετοιμασία ημών προς αυτήν την κατεύθυνσιν. Οι ιερείς λ.χ. της Ελληνορθοδόξου εκκλησίας έχουν αρχίσει να ξυρίζονται. Άλλος λίγο, άλλος πολύ, η εμφάνισις των ιερέων τείνει στην εκκοσμίκευσιν. Η σημειολογία δεν είναι το άπαν παίζει όμως τεράστιο ρόλο στην διαμόρφωση των συνειδήσεων. Άλλο να βλέπει κάποιος έναν παπά με μεγάλη γενειάδα και άλλο έναν αξούριστο που απλώς τυγχάνει να φοράει ράσα και αυτά όχι πάντα. Τα άλλοτε ιερατικά άμφια έχουν καταντήσει να είναι στολές. Πολλοί ιερείς πλέον δεν είναι παπάδες, ντύνονται παπάδες για όσο διάστημα το απαιτεί το επάγγελμα τους. Ουσιαστικά δηλαδή είναι επαγγελματίες ιερείς που μετά την λειτουργία βγάζουν τα ράσα, φοράνε ένα τζινάκι, το παίζουν τζιμάνια ή και κάνουν και δεύτερη δουλειά. Με λίγα λόγια ένας παπάς με τρέντι γένια δεν είναι παπάς. Κι όμως εξοικειωνόμαστε με την εικόνα σιγά-σιγά ενώ η περίφημη παροιμία: «ή παπάς παπάς ή ζευγάς ζευγάς» πάει σιγά σιγά περίπατο.

Βήμα δεύτερον. Ονόματα. Όσο περνάει ο καιρός τόσο συνηθίζομε ονόματα τύπου Νταίζη, Νταϊάνα, Τζέσυ κλπ, θαρρείς και εντρεπόμαστε που είμαστε Έλληνες. Αν λ.χ. την πουν την άλλην Ευανθία μπορεί να παρεξηγηθεί. Προτιμά το Εύα που είναι πιο ιντερνασιονάλε, τρομάρα μας. Η Ευγενία έγινε Τζένη κοκ.

Και αφού επετεύχθη η προετοιμασία μας σε σημειολογικό επίπεδο, πλάκωσε και η τηλεοπτική προπαγάνδα (εδώ και εδώ). Πλέον είναι περισσότερες οι εικόνες που μας μεταδίδονται από το Βατικανό σε σχέσι με το Πατριαρχείον. Μαθαίνουμε πότε βγαίνει μαύρος, πότε άσπρος, πότε σκατί καπνός αλλά δεν μαθαίνουμε το τί γίνεται στο Φανάρι. Ξενομανία μέχρι και στην θρησκεία.

Έτοιμο λοιπόν το πεδίον για την ένταξιν μας στον παπισμό. Τι απέμεινε; Η επιβολή του. Και επειδή δεν μπορούν να μας διατάξουν να γίνουμε παπικοί, μας ορίζουν  το Πάσχα δια της οικονομικής εξαρτήσεως. «Ναι, μπορείτε να έχετε Πάσχα όποτε θέλετε, εφτά όμως θα έχετε όταν το επιτρέπει το δόγμα μας», δηλαδή επί των οικονομικών θα είσαστε παπικοί.

Γιατί λοιπόν δεν γίνονται πληρωμές;
Γιατί έχουν Πάσχα οι παπικοί.
Χεστήκαμε. Εμείς δεν έχομε. Στο Πάσχα ακολουθούμε το Ιουλιανό ημερολόγιον.
Τις πληρωμές και γρήγορα, μην γίνουμε από δυο χωριά χωριάτες.

Αν είναι ελέω οικονομικής ανάγκης να χάσουμε εθνική κυριαρχία, θρησκεία, παραδόσεις, ήθη και έθιμα, αν είναι να χάσουμε και τα αυγά και τα πασχάλια,
έ τότε καλύτερα η πείνα και η ανέχεια. Από την πείνα κάποτε θα γλυτώσουμε. Από τον οικουμενισμό και τον παπισμό ποτέ.

Αλήθεια ποία ήτο η αντίδρασις του Ιερωνύμου; Δέχεται αδιαμαρτυρήτως την ύπουλη επιβολήν αλλοδόξου εορτολογίου;

Στράβων Ἀμασεύς

Ὁ Ἱερόδουλος δὲν σκάει…
Ξέρει… Ξέρει πὼς ἡ δουλειά του εἶναι νὰ λέῃ σὲ ὅλα «ΝΑΙ» πρὸ τῶν ἡγετῶν καὶ τῶν παρουσιαζομένων ὡς ἡγετῶν…

Ἄλλως τε, εἶναι ἤ δέν εἶναι σύμφωνος μέ τήν πανθρησκεία; Συνεπῶς;

Φιλονόη.

φωτογραφία

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply