Ἕνα καὶ μόνον διεπίστωσα, κατὰ τὴν διάρκεια προετοιμασίας τοῦ συλλαλητηρίου τῆς Θεσσαλονίκης γιὰ τὴν Μακεδονία μας. Εἶναι ἀκριβῶς τὸ ἴδιο ποὺ διαπιστώνω τώρα, κατὰ τὴν διάρκεια τῆς προετοιμασίας τοῦ ἀντιστοίχου συλλαλητηρίου τῶν Ἀθηνῶν: ὁ κόσμος δὲν κατεβαίνει στὰ συλλαλητήρια διότι χρειάζεται κομματικὲς ὀμπρέλες, παρὰ μόνον διότι ἀντιλαμβάνεται καὶ συναισθάνεται τὸν κίνδυνο ποὺ διατρέχει ἡ Μακεδονία μας, ἀλλὰ καὶ ὅλη ἡ Ἑλλάς!!!
Μποροῦμε λοιπόν, ὡς ἄτομα, νὰ ἔχουμε τὶς ὅποιες κομματικὲς ἀπόψεις καὶ νὰ θεωροῦμε πὼς τὸ τάδε κόμμα ἢ ἡ δείνα «ἰδεολογική» παράταξις ἐκπροσωπεῖ τὰ ἀτομικά μας πιστεύω. Καὶ πολὺ καλὰ κάνουμε καὶ εἶναι δικαίωμά μας κάτι τέτοιο καὶ καλὸ εἶναι, ἐπὶ τέλους, νὰ συνειδητοποιήσουμε πὼς κάτι τέτοιο εἶναι ἀποκλειστικῶς καὶ μόνον ἀτομική μας ὑπόθεσις καὶ οὐδόλως ἀφορᾶ στὰ ὅσα αὐτὴν τὴν στιγμὴ τὰ Ἐθνικά μας θέματα ἐπιτάσσουν νὰ πράξουμε!!! Συνέχεια
Τὰ γράφω συνέχεια ἀπὸ τὶς 6 Ἰανουαρίου 2018…


