Ἡ Ἑλληνικὴ Κίνα!

Ἡ Ἑλληνικὴ Κίνα!1Ἐκτὸς ἀπὸ τὴν ἐπαρχία Γιουνάν, ποὺ οὔτως ἤ ἄλλως δὲν ἀμφισβητεῖται ἀπὸ κανέναν, ὑπάρχουν δεκάδες ἐνδείξεις κι ἀποδείξεις γιὰ τὸ πέρασμα τῶν Ἑλλήνων ἀπὸ αὐτὴν τὴν ἀχανὴ χώρα. 
Σήμερα θὰ σᾶς παρουσιάσω μερικὲς ἀκόμη ἀποδείξεις, διὰ τοῦ λόγου τὸ ἀληθές… 

Ἔχω πάρα πολλὰ ἀκόμη νὰ γράψω γιὰ τὸ θέμα. Γιὰ παράδειγμα, σχετικῶς μὲ τοὺς μαιάνδρους, ποὺ κοσμοῦν παραδοσιακὲς φορεσιὲς Κινέζων χορευτῶν. Ὅταν ἐρωτήθησαν ἀπὸ φίλο, γιὰ τὴν προέλευσίν τους, ἔλαβαν τὴν κάτωθι ἀπάντησιν: 

«Εἶναι σχήματα ποὺ δὲν γνωρίζουμε τὴν προέλευσίν τους, ἀλλὰ τὰ βρήκαμε σὲ τάφους, σὲ διάφορες ἐπαρχίες μας,  κι ἔχουν ἡλικία μεγαλυτέρα τῶν 10.000 ἐτῶν»… 

Αὐτὰ ἀπήντησαν οἱ συνοδοὶ τῶν χορευτῶν, πρὸ δεκαετίας, σὲ ἄνθρωπο ποὺ ἀνεγνώρισε ἀμέσως τὰ σύμβολα. Ὑπάρχει κάποιος νά τό καταρρίψῃ;

Κι ὅποιος κατάλαβε… κατάλαβε! 

Φιλονόη

Ζωγραφιά Έλληνα στρατιώτη 3ος-2ος αιώνας π.Χ., σε μαλλινο ύφασμα ,κρεμμασμενο σε τοίχο του Μουσείου Sampul, Urumqi Xinjiang της Κίνας

Στην Κίνα αγάλματα Ελλήνων στρατιωτών του 3ου αιώνα π.Χ. Αρκετά ειδώλια και αναπαραστάσεις των Ελλήνων στρατιωτών βρέθηκαν βόρεια του Tien Shan, στην Κίνα, και είναι σήμερα εκτίθενται στο μουσείο στο Xinjiang Urumqi (Boardman).Ο Πήλινος Στρατός του πρώτου μεγάλου Κινέζου αυτοκράτορα Στην το 210 πχ έχει Ελληνικές επιρροές στην τέχνη. Έχουν εμπνευστεί από τα ελληνικά αγάλματα. Κάτω Αγαλματίδιο ενός Έλληνα στρατιώτη, του 3ου αιώνα π.Χ. στο Tian Shan, στο Μουσείο Ουρούμκι Xinjiang (σχέδιο).Μαίανδροι στην Κίνα. Ο κ. Zheng έχει πραγματοποιήσει αρχαιολογικές έρευνες σε πολλά μέρη της Κίνας για πάνω από τριάντα χρόνια. Οι έρευνες και ανασκαφές του στην περιοχή Τρία Φαράγγια, από το 1994 έφεραν στην επιφάνεια το κάτω εύρημα. Δεν έχει μαιάνδρους; Είναι του12ου-11ου αιώνα π.Χ.

Περιοδικὸν Ἀναζήτησις 

Σχετικὰ θέματα:

Ἑλλὰς παντοῦ! Ὅπου κι ἐὰν κυττάξῃς….

Πότε πρωτοπάτησαν οἱ Ἕλληνες τήν Ἀμερική εἴπαμε;

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

13 thoughts on “Ἡ Ἑλληνικὴ Κίνα!

  1. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΩ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΗΡΕΑΣΑΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΛΑΣΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΑΣ Η ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ., ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΞΕΦΤΙΛΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΑΣΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΑΣ.. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ. Η ΛΕΞΗ ΓΙΟΥΝΑΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΙΩΝΕΣ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΟΜΟΤΑΡΕΙ Ο ΚΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΥΝΕΧΩΣ( ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ). ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟ ΓΙΑ ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ. ΠΡΩΤΟΝ Η ΛΕΞΗ ΓΙΟΥΝΑΝ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ , ΣΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ “ΤΟ ΝΟΤΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΝΕΦΟΥ” ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΠΟΤΕ ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΝΑΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΓΙΟΥΝΑΝ ΑΝΤΙ ΙΩΝΙΑ Η ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΙ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΡΟΦΟΡΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΜΕ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ. ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΠΙΘΑΝΟ ΕΩΣ ΠΑΡΑΔΟΞΟ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ . ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΟΤΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Η ΑΚΟΜΑ ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΓΑΝΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΩΝΕΣ.ΕΔΩ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕ ΚΑΤΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ,ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΛΕΓΑΝΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΤΕ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ.( Η ΛΕΞΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΚΙΝΕΖΩΝ ΩΣ ΣΙΛΑΡΕΝ ΚΑΙ ΣΙΛΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ). Η ΛΕΞΗ ΣΙΛΑ-ΕΛΛΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΟΤΙ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο ΣΟΦΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ. ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ , ΟΤΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΜΕ ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ. ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΚΡΙΤΑ ΤΙΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    • Ἡ λέξις ΓΙΟΥΝΑΝ εἶναι προερχομένη ἀπὸ τὴν λέξιν Ἴωνες. Ἐὰν ἔκανες τὸν κόπο νὰ μελετήσῃς τὴν ἑλληνικὴ μυθολογία, ποὺ οὐσιαστικῶς εἶναι ἡ Ἑλληνικὴ ἱστορία, θὰ διεπίστωνες τὸ ποιὸς ἦταν ὁ ῥόλος τοῦ Ἴωνος.
      Ἐπίσης, ὁ Λιακόπουλος, καθῶς ἐπίσης καὶ πάρα πολλοὶ σὰν κι αὐτόν, τὸ μόνον ποὺ ξέρουν νὰ κάνουν εἶναι νὰ διαδίδουν μίαν μὲ δύο ἀλήθειες καὶ νὰ τὶς στολίζουν μὲ μπόλικα ψέμματα. Κακῶς τὸν ἔφερες ὥς παράδειγμα, διότι τὴν δουλειά του κάνει. Κι αὐτὴ ἡ δουλειὰ τοῦ ἀποδίδει θαυμάσια!
      Τέλος, ὁ Ἀλέξανδρος εἶναι πολὺ πρόσφατος καὶ δεδηλωμένος Μακεδών.
      Ὁ Διόνυσος τί ἦταν; Στίς ἰνδικές βέδες γιατί ἀναφέρονται οἱ Ἴωνες; Ὁ Ἑρμῆς; Ὁ Ἡρακλῆς;
      Ἀλλὰ ἐπεὶ δὴ ἐξ ὅσων ἀντιλαμβάνομαι ἔχεις ἄλλην ἄποψιν, ἡ ὁποῖα βασίζεται στὴν κρατοῦσα, δὲν τολμῶ νὰ πιστέψω πὼς θὰ μποροῦσες νὰ δεκτῇς τὰ ὅσα σοῦ γράφω.
      Τέλος, ἄν καὶ κάποιοι πιστεύουν πὼς εἶναι πάρα πολὺ ἄσχημο νὰ κλωσᾶμε περασμένα μεγαλεῖα, προσωπικῶς πιστεύω τὸ ἀντίθετον. Πρέπει νὰ θυμηθοῦμε τὸ ποιοὶ πράγματι εἴμαστε καὶ νὰ καταφέρουμε νὰ ἀνατρέψουμε τὰ πάντα. Καὶ θὰ τὰ ἀνατρέψουμε. Ὄχι ὅμως μὲ τὶς κρατοῦσες τεχνικές, τῶν ἡττοπαθῶν, κακομοίρων καὶ πτωχῶν Ἑλλήνων. Ἔχουμε πολὺ σημαντικότερα νὰ κάνουμε στὸν πλανήτη καὶ θὰ τὰ κάνουμε. Ὅσοι τέλος πάντως γνωρίζουν τὸ πῶς! Γιὰ τοὺς ἄλλους… Δὲν πειράζει… Δὲν εἶναι κι ὅλα τὰ δάκτυλα ἴσα….

      • Τὸ πρωΐ θὰ σοῦ ἔχω καὶ μίαν πιὸ …ἐπιστημονικὴ ἀπάντησιν. Ὄχι γιὰ νὰ σὲ πείσω. Ἔτσι, διότι πολὺ ἡττοπάθεια ἔχει πέσει καὶ δὲν μοῦ ἀρέσει!

      • Συμφωνῶ ὡς πρὸς τὸν Λιακόπουλον διότι ὁ ἄνθρωπος γελοιοποιεῖ τὰ πάντα. Διαφωνῶ ὡς πρὸς τὶν Κίναν άλλὰ συμφωνῶ ἀπολύτως ὡς πρὸς τὴν Ἑλληνικὴν ἐπίδρασιν εἰς τὰς Ἰνδίας. Ὁ πατὴρ τῆς Ἰνδικῆς ἱστορίας Μεγασθένης, ἀναφέρει ὅσα τοῦ εἶχον διηγηθεῖ Ἰνδοὶ σοφοὶ περὶ τῆς ἐκστρατείας τοῦ Διονύσου καὶ τοῦ Ἡρακλέους καὶ πῶς τοὺς ἐδίδαξαν τὴν καλλιέργειαν τῆς γῆς, τὴν ἵδρυσιν πόλεων καὶ ὅλα ἐν γένει τὰ στοιχεῖα τοῦ πολιτισμοῦ. Τοῦ δίδουν μάλιστα καὶ χρονολογήσεις αἱ ὁποῖαι συμπίπτουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ μὰ τὰς χρονολογήσεις τὰς ὁποίας ὁ Ἀναστάσιος Στάμου δίδει διὰ τὸν κατακλυσμὸν τοῦ Δευκαλίωνος καὶ τὴν βύθισιν τοῦ Ραρίου πεδίου. Ἄς μὴ λησμονῶμεν ἐξ ἄλλου τοὺς ἕξ αἰῶνας τῶν Ἑλληνικῶν βασιλείων εἰς τὰς Ἰνδίας τὰ ὁποῖα ἀνέδειξαν σπουδαίους ἡγεμόνας οἱ μέγιστοι ἐκ τῶν ὁποίων ἦσαν ὁ Πιοδάσης (ἤ Ἀσόκα) καὶ ὁ Μένανδρος ὁ Μέγας, ἤ Δίκαιος, (Μιλίνδα). Εἰς ὅ,τι δὲ ἀφορᾶ τὴν Κίναν ἴσως νὰ ἔχουν μεταφερθεῖ ἐκεῖ κάποιαι Ἑλληνικαὶ ἐπιδράσεις τὸ σύνολον ὅμως τοῦ πολιτισμοῦ της ἔλκει τὴν καταγωγήν του ἀπὸ τὴν Κορέαν τὴν ὁποίαν πο]λλοὶ χαρακτηρίζουν “Ἑλλάδα τῆς Ἄπω Ἀνατολῆς” Ἄς εἴμεθα λοιπὸν προσεκτικοὶ διότι ὑπερβολαὶ ὄχι μόνον δὲν προάγουν τὴν Ἑλληνικότητα, ἀλλὰ ἀντιθέτως τὴν γελοιοποιοῦν.

      • Ἐν τάξει… Πέρασαν ἀπὸ τὴν Ἰνδία, ἔκατσαν καὶ μετὰ …πέταξαν γιὰ νὰ πᾶνε στὴν Ἀμερικὴ καὶ στὴν Ἰαπωνία.. Ἐὰν ὅμως πέταξαν, δίχως νὰ βαδίσουν, τότε σίγουρα θὰ κατεῖχαν ἱπταμένους μηχανισμούς. Σωστά Νικόλαε;
        Ἀπὸ τὴν ἄλλην… Ὑπάρχει λόγος νά καταπιαστῶ μέ τό νά πείσω κάποιον πού ἔχει προαποφασίσει ἐδῶ καί καιρό γιά τό ποῦ φθάνουν τά ὅρια τῆς Ἑλλάδος; Δὲν ὑπάρχει… Συνεπῶς, καλῶς κάνεις κι ἐκφέρεις τὶς ἀπόψεις σου… Ἀλλὰ στὶς φωτογραφίες δὲν σχολιάζεις… Βλέπεις εἶναι πραγματικὲς ἀλλὰ σοῦ καταρρίπτουν τὴν …λογική σου!!!

    • Συμφωνῶ ἀπολύτως ἀγαπητέ, ὑπερθεματίζων μάλιστα τὴν τελευταίαν παράγραφον τοῦ σχολίου σου. Πράγματι φκηναφήματα τοῦ εἴδους αὐτοῦ γελοιοποιοῦν ἄνευ λόγου τὴν Ἑλληνικότητα τὸ βάθος τῆς ὁποίας προφανῶς πολλοὶ δὲν τὸ ἀντιλαμβάνονται ἤ δὲν τὸ γνωρίζουν.

      • Ἄποψίς σου Νικόλαε! Ἐν τελῶς κεκλεισμένη ἐντὸς τῶν ὀπτικῶν σου γιὰ τὸ τὶ σημαίνει Ἑλλάς! Δὲν εἶναι δουλειά μου νὰ σὲ πείσω. Ἄλλως τε ὁ στόχος τῆς ἀναρτήσεως δὲν ἦταν νὰ ἐξετάσῃ τὶς ἀπόψεις σου. Τὴν γνώμη μου καταθέτω. Ἐὰν λοιπὸν μπορῇς νὰ μοῦ ἐξηγήσῃς λογικὰ τὸν λόγο ὑπάρξεως τῶν εὑρημάτων, καλοδεχουμένη ἡ συζήτησις. Ἐὰν ὅμως γράφῃς γιὰ νὰ γράφῃς, πρὸ κειμένου νὰ μάθουμε πὼς διαφωνεῖς, ἄς τὸ ἀφήσουμε καλλίτερα.. Εἶναι περιττόν. Οἱ φωτογραφίες εἶναι πραγματικὲς καὶ δὲν ἀμφισβητοῦνται!

      • Φιλονόη, πάλι δὲν ἀπαντᾶς! Τέλος πάντων ὡς πρὸς τὴν ὀπτικήν μου θὰ σοῦ δώσω ἔνα παράδειγμα: Ὁ πρῶτος Εὐρωπαῖος ὁ ὁποῖος ἱστορικῶς ἐπεσκέφθη τὴν Κίναν ἦτο ὁ Μαρκιανὸς ὁ Ποντικός (ἐκ Πόντου δηλαδή). Ἀργὀτερον ἐνεφανίσθη κάποιος Μάρκο Πόλο ὅστις ἐπεσκέφθη τὴν Κίναν καὶ ὅστις συνέγραψε ὁλόκληρον ἔργον περὶ τοῦ ταξειδίου του αὐτοῦ. Ὅταν κάποιος συγκρίνῃ τὰ γραφόμενα τοῦ Μαρκιανοῦ (ὅστις προηγήθη) μὲ αὐτὰ τοῦ Μάρκο, διαπιστώνει ὅτι ἀμφότεροι γράφουν περίπου τὰ ἴδια. Ἐὰν ἐγώ λοιπὸν (ἤ ὁποιοσδήποτε ἄλλος) ἐξ ἀφορμῆς τῆς ἠχητικῆς ὁμοιότητος τῶν δύο ὀνομάτων ταύτίσω αὐτοὺς εἰς τὸν ἔνα, τὸν Μαρκιανόν, καὶ ἀρχίσω νὰ κραυγάζω περὶ ἱστορικῆς πλαστογραφήσεως εἰς βάρος ἡμῶν τῶν Ἑλλήνων καὶ ὅλας αὐτὰς τὰς ἀηδίας, θὰ εὑρεθοῦν πολλλοὶ οἱ ὁποῖοι θὰ μὲ ἀκολουθήσουν, θὰ ἀρχίσουν νὰ γράφονται βιβλία καὶ ἄρθρα ἐπ’ αὐτοῦ καὶ τὸ ρεζιλίκι θὰ ὑπάγη σύννεφον! Διότι καὶ ὁ Μαρκιανὸς ὁ Ποντικὸς ὑπῆρξε καὶ ὁ Μάρκο Πόλο ὑπῆρξε. Ἀντιθέτως, ἀνύπαρκτος εἶναι ὁ Γενουάτης Χριστόφορος Κολόμβος ὅστις δὲν ἐγνώριζε οὔτε τὴν Ἰταλικὴν γλῶσσαν ἐνῶ εἰς τὴν πραγματικότητα ὁ ἐν λόγῳ κύριος ῆτο Χῖος, ἐκ μητρὸς δὲ κατήγετο ἀπὸ τὸ γένος τῶν Παλαιολόγων. Αὐτὰ εἶναι ἀπολύτως τεκμηριωμένα καὶ ἀναμφισβήτητα.
        Τέλος νὰ ἐπαναλάβω τὴν ὑφ’ ἡμῶν ἀνάγκην συνειδητοποιήσεως τοῦ μεγέθους τῆς Ἑλληνικότητος. Ἡ Ἑλληνικότης εἶναι ὁ Ἥλιος ὁ φωτίζων τὰ πάντα ἀλλὰ τινὲς ἐξ ἡμῶν ἐννοοῦν νὰ γίνονται τὰ νέφη τὰ ὁποῖα συσκοτίζουν τὸ ἄπλετον τοῦτο φῶς μὲ τὸ νὰ γράφουν καὶ νὰ διαδίδουν φληναφήματα καὶ ἀνοἠτους θεωρίας.
        Τέλος εἰς ἱστορίας τοῦ εἴδους αὐτοῦ καταφεύγουν λαοὶ οἰ ὁποῖοι δὲν ἔχουν κάτι νὰ ἐπιδείξουν (Τοῦρκοι, Βαρδαραῖοι, Ἀλβανοί κλπ.). Ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες τὶ χρείαν ἔχομεν αὐτῶν; Εἶμαι ὑπερύφανος διὰ τοὺς μεγάλους Ἕλληνας ἡγεμόνας τῶν Ἰνδιῶν, διὰ τὸν Λευκάδιον ὅστις ἔγινε ὁ ἐθνικὸς ποιητὴς τῆς ἰαπωνίας, διὰ τὸν Πέτρον τὸν Κρῆτα ὅστις διέσωσε πολλὰ ἀπὸ τὸν πολιτισμὸν τῶν Ἴνκα, διὰ τὸν Κωνστατῖνον Γεράκην, ἀκόμη καὶ διὰ τὸν Ναπολέοντα Καλόμερον (ἤ Βοναπάρτην)ικαὶ ἐνδρέπομαι διὰ τὰ κατασκευασμένα μυθολογούμενα τὰ ὁποῖα μὲ ὑποβιβάζουν εἰς τὸ ἐπίπεδον τῶν Τούρκων!

      • Σαφῶς κι ἀπαντῶ.
        Ἔχω κάνει δημοσίευσιν ἐπὶ αὐτοῦ:
        https://filonoi.gr/ainoy-oi-iones/
        Μόνον ποὺ ἐγὼ ἀπαντῶ, μὲ τὸ βλέμμα στὴν συνολικὴ ἱστορία τῆς Γῆς, κι ὄχι μόνον στὰ ὅσα διεσώθησαν ἀπὸ τὴν μανία τῶν φανατικῶν χριστιανῶν καὶ τῶν ἀφεντικῶν τους.

  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΝΟΗ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΝ ΕΝΙΩΣΕΣ ΠΡΟΣΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΩ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΗΛΙΘΙΟΥΣ. ΟΛΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΤΗΣΕΙ ΑΛΛΑ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΗΤΤΟΠΑΘΗΣ , ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΩΣΕΙ ΟΝΤΩΣ ΤΑ ΦΩΤΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ. ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΒΑΣΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΥΘΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. ΠΡΙΝ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΝΕΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΓΝΩΣΗ ΠΕΡΙ ΒΕΔΩΝ ΚΑΠΟΙΑ ΓΝΩΣΗ ΠΕΡΙ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΑΛΛΑ ΕΠΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ Η ΛΕΞΗ ΓΙΟΥΝΑΝ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΩΝΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΣΕΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ.(ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΟΥΝΑΝ ΣΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ Κ.Α).ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ Η ΛΕΞΗ ΑΥΤΗ ΣΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΟΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΟΥΝΑΝ ΑΛΛΑ ΓΙΟΥΙΝΑΝ. ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΤΙ. ΠΩΣ ΠΡΟΦΕΡΕΤΑΙ Η ΛΕΞΗ ΙΩΝΕΣ ΣΤΙΣ ΒΕΔΕΣ . ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ.

    • Δὲν αἰσθάνομαι προσβεβλημένη. Μόνον κάποιες φορὲς ἀπογοητευμένη. Ἀπλῶς κουράζομαι νὰ ἐπαναλαμβάνω πὼς ἡ ἱστορία μας δὲν εἶναι τόσο πρόσφατος.
      Οἱ ἀποδείξεις ἐλάχιστες, ἀλλὰ εἶναι ἐκεῖ, γιὰ ὅσους θέλουν νὰ τὶς δοῦν.
      Θὰ σοῦ πρότεινα νὰ ῥίξῃς μίαν ματιὰ σὲ αὐτὸ τὸ κείμενον:
      https://filonoi.gr/atlas-2/
      Γιὰ αὐτὲς τὶς ἐργασίες καὶ ἔρευνές μου, ὁ καθηγητής μου στὴν Ἐξέλιξι, μὲ ἔκοψε!!!! Βρῆκε πάτημα στὸ ὅ,τι δὲν ἦταν σαφὲς τὸ κείμενόν μου! Σὲ ἐπομένη ἐξεταστική, δίχως μελέτη, ἀλλὰ μὲ ἄλλον καθηγητή, ἔλαβα τὸν βαθμὸ 9,9!!!!
      Ἀντιλαμβάνεσαι λοιπόν πόσο μεγάλη εἶναι ἡ δύναμις τῶν κρατούντων; Τὸ μεγαλύτερον πρόβλημά τους εἶναι ἡ διατήρησις τῶν τίτλων τους, ποὺ ὅμως εἶναι σὲ σαθρότατα θεμέλια δομημένοι!
      Ἀπὸ τὴν ἄλλην, μὲ ῥωτᾶς τὸ τὶ σημαίνει ΓΙΟΥΝΑΝ. Θὰ σοῦ ἀπαντήσω διαφορετικῶς.
      Ἡ μητέρα μου εἶναι ἀπὸ τὴν Χίο. Στὸ χωριό της χρησιμοποιοῦν κάποιες ἐκφράσεις, λέξεις καὶ τοπωνύμια, ποὺ ἐὰν τὰ ψάξῃς ἑτυμολογικῶς, θὰ σὲ ὁδηγήσουν καρφὶ στὸν …Ὅμηρο. Ὅμως οἱ ἄνθρωποι, ἀμόρφωτοι γιὰ πάρα πολλοὺς αἰῶνες, ἔδωσαν τὶς δικές τους ἐρμηνεῖες, βάσει αὐτῶν ποὺ ἀντιλαμβάνονται τώρα.
      Παράδειγμα;
      Δὲς αὐτό τὸ ταινιάκι:

      Αὐτὸς ποὺ μιλᾶ εἶναι Παρπαρούσης, ἤ Βαρβαρούσης. Ἐκ τοῦ βαρβάτος ἤ ἐκ τῶν βαρβάρων; Καί πόθεν μᾶς προέκυψε τό Παρπαριά;

      Ξέρεις τί σημαίνει Παρπαριά; Ἤ ἔστ’ ᾦ Βαρβαριά; Οὐδεῖς γνωρίζει ἀπὸ τοὺς διαμένοντες στὸ κατσικοχώρι. Ἀπλῶς τὸ θυμοῦνται ὥς ὄνομα. Ἐὰν ὅμως καταφέρῃς νὰ γυρίσῃς πίσω στὸν χρόνο, ἐκεῖ ποὺ οὔτε ἡ Ἀγία Μαρκέλλα ὑπῆρχε, τότε θὰ βρῇς κι ἄλλες άκόμη πιὸ περίεργες ὀνομασίες. Ἀλλὰ δὲν ἔχουν διασωθεῖ, παρὰ μόνον ὥς ἔνας βράχος, ἤ μία σπηλιά, ἤ ἕνα μονοπάτι. Ἐὰν ὅμως ῥωτήσῃς τοὺς σημερινοὺς κατοίκους, θὰ δώσουν ἑρμηνεῖες ποὺ κατανοοῦν κι ἀντιλαμβάνονται, μὲ τὰ σημερινά δεδομένα. ὄχι μὲ τὰ ἱστορικὰ στοιχεῖα, ποὺ δὲν διεσώθησαν. Καὶ ζοῦν στὴν Ἑλλάδα. Ὁμιλοῦν τὴν αὐτὴν γλώσσα μὲ αὐτοὺς ποὺ διαβιοῦσαν ἐκεῖ πρὸ χιλιάδων ἐτῶν. Τρῶνε τὴν ἴδιαν τροφή, κάνουν τὶς ἴδιες ἀγροτικὲς ἐργασίες καὶ συμπεριφέρονται μὲ πανομοιότυπον τρόπο. Δὲν ἔχουν δεκτεῖ χιλιετιῶν ἐπηρεασμὸ ἀπὸ ἄλλες κουλτοῦρες. Ἀκόμη καὶ μὲ τοὺς ὀθωμανοὺς στὸ κεφάλι τους, κατάφερναν νὰ διατηροῦν τὴν ταὐτότητά τους!!!

      Ἐδῶ οἱ Καλὰς καὶ κοντεύουν νὰ χάσουν τὴν μνήμη τους, ποὺ εἶναι σχετικῶς πρόσφατος ἡ τοποθέτησίς τους ἐκεῖ. Στήν Κίνα θά μείνουν ἀναλλοίωτα τά δεδομένα καί οἱ μνῆμες;
      Ἄλλως τέ, ἐὰν κάποιος γνωρίζῃ τὰ ἐνδιάμεσα βήματα, μπορεῖ μὲ μελέτη, νὰ φθάσῃ στὴν ἀρχή. Ἐδῶ ὅμως συζητᾶμε γιὰ ἐξαφανισμένα, κατεστραμμένα, συνειδητῶς παραποιημένα ἐνδιάμεσα βήματα ἐξελίξεως. Ἐάν δέν πιάσῃς τίς ὑπάρχουσες αἰχμές, πῶς θά πᾶς στήν ἀρχή;
      Στὸ παραπάνω κείμενον λοιπὸν παρέθεσα εὑρήματα ποὺ ἔχουν ἐντοπιστεῖ στὴν Κίνα. «Τυγχάνει» νὰ ἔχω δεῖ φωτογραφίες ἀπὸ τὶς φορεσιὲς τῶν κοριτσιῶν, μὲ τοὺς μαιάνδρους. «Τυγχάνει» ἐπίσης νὰ γνωρίζω κάποιες λεπτομέρειες γιὰ τὸ ποῦ ἐντοπίσθησαν. Ἐπίσης, ὁ ἄνθρωπος ποὺ συγκέντρωσε αὐτὸ τὸ ἀρχεῖο, «τυγχάνει» νὰ ἔχῃ ἀσχοληθεῖ σοβαρὰ μὲ τοὺς Ἀϊνοῦ τὰ τελευταῖα τριάντα χρόνια. Εἶναι νομίζεις ἄσχετα τά εὑρήματα;

      Υ.Γ. Τὸ γρᾶμμα Ἄλφα, κατὰ τοὺς φοινικίζοντες, προέρχεται ἐκ τοῦ ἄλεφ, ποὺ σημαίνει βόδι ἤ ἀγελάδα. Αὐτό ἀπό μόνον του δέν σοῦ λέει πολλά;

Leave a Reply