Ἔχουμε ἤ δέν ἔχουμε ὀρυκτό πλοῦτο;

Γιὰ νὰ μὴ τὸν ἐξαγάγουμε, κάτι τρέχει… Δὲν πρέπει νὰ ἔχουμε…
Ἀλλὰ ἀπὸ τὴν ἄλλην, γιὰ νὰ γίνεται τόση συζήτησις, κάτι πρέπει νὰ ὑπάρχῃ… Καπνὸς δίχως φωτιά…

Ὅμως τί στό καλό τούς ἐμποδίζει νά κάνουν τής ἐξορύξεις καί τήν ἐκμετάλλευσι; Ποιός ἔχει βάλει φραγές; Ποιός καί γιατί ὁρίζει τό δικό μας οἰκονομικό ἐπίπεδον;

Συνέχεια

Ἔρχεται ἡ ἀνάπτυξις ἀλλά γιά τήν Κίνα

Γιατί πῆγε λέτε ὁ Ἀντωνάκης ὁ ἀνοικτομάτης στήν Κίνα; Γιά νά φέρῃ ἐπενδύσεις; Μᾶλλον ἔσκυψε στά τέσσερα, ὅπως συνηθίζει ἀκόμα καί στούς Κινέζους. Συνέχεια

Ἡ διαχρονικὴ δουλεία μας.

Ἡ δουλεία ἦταν πάντα ἕνα μέσον διαβιώσεως, συνήθως στὰ ὅρια τοῦ ὑπερμέτρου πλουτισμοῦ, γιὰ σχεδὸν ὅλων τῶν εἰδῶν τὶς κοινωνίες, ἀπὸ ἀρχαιοτάτων ἐτῶν. Κάποτε, σὲ κοινωνίες ἀπολύτως βαρβαρικές, ὁ δοῦλος ἦταν ἀντικείμενον.
Σὲ ἄλλες πάλι, περισσότερο ἐκπολιτισμένες, ὁ δοῦλος ἦταν ἀνθρώπινον ὄν, ἀλλὰ δίχως πολιτικὴ ἐλευθερία. Μὲ δικαιώματα μέν, ἀλλὰ δίχως πολιτικὸ λόγο. Πρὸς τοῦτο στὴν Ἀθήνα τῶν κλασσικῶν χρόνων συναντᾶμε κοινωνίες ποὺ προστατεύεται ὁ δοῦλος, ἀλλὰ μὲ ὅριο τὴν ἀναγνώρισι τῆς δουλείας του. Νὰ μὴν βιάζεται δῆλα δή, ἀλλὰ νὰ παραμένῃ ἐντὸς τῆς κοινωνίας δουλεύοντας.

Ὅταν μὲ τὸ καλὸ ξεπεράσαμε τὰ χρονικὰ ὅρια τοῦ μεσαίωνος καὶ περάσαμε στὴν ἀναγνώρισι τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων, τότε ἡ δουλεία ἄλλαξε ὄνομα καὶ οἱ δοῦλοι ἀνεβαθμίσθησαν σὲ …δουλευτές!!!
Δῆλα δή, καταχρηστικῶς, ἐργαζομένους. Διότι σήμερα δὲν πηγαίνουμε στὴν ἐργασία μας ἀλλὰ στὴν δουλειά μας. Ἄρα ἐξακολουθοῦμε νὰ παραμένουμε δοῦλοι, δίχως φυσικὰ νὰ ἔχῃ ἀλλάξῃ κάτι ἀπὸ τὴν ἐποχὴ τῶν δούλων τῆς Ῥώμης.

Συνέχεια

Αὐτὸ θὰ μποροῦσε νὰ εἶναι μία πιατέλα!!! Οἱ ἐξωγήινοι δὲν ἔχουν τέτοιες πιατέλες!!!

Ἀμὰν πιά!
Ἔφυγαν ἀπὸ τὴν ἥλιο καὶ σὲ χρόνο μηδενικό, κάτι λιγότερο ἀπὸ αὐτὸν ποὺ χρειάζεται τὸ φῶς γιὰ νὰ φθάσῃ στὴν Γῆ, ἔφτασαν καὶ περιμένουν τὸ πρῶτο λεωφορεῖο τῆς γραμμῆς, πρὸ κειμένου νὰ ἀποβιβαστοῦν στὸ τρελλοκομεῖο μας!!!
Κι ἐπεὶ δὴ τὶς «εἰκόνες» αὐτὲς τὶς λαμβάνουμε μὲ τὴν ἔγκρισι τῆς ΝΑΣΑ…
Κι ἐπεὶ δὴ ὅλο τὸ SETI, ποὺ φτιάκτηκε μόνον καὶ μόνον γιὰ νὰ βρῇ τζᾶμπα κορόιδα ποὺ θὰ κάνουν τὴν βρωμοδουλειὰ τῆς ΝΑΣΑ…
Κι ἐπεὶ δὴ γνωρίζουν πάρα πολλά, πριν ἀπὸ ἐμᾶς γιὰ ἐμᾶς…
Συνέχεια

Μὰ σημαντικότερον ὅλων εἶναι νὰ προστατεθοῦν τὰ συμφέροντα τῆς El Dorado!!!

Γιατί ὑπάρχει ἡ ἀστυνομία; Γιά νά μᾶς προστατεύῃ ἀπό τήν ἐγκληματικότητα;
Χά!
Λᾶθος καταλάβατε!
Ὑπάρχει γιὰ νὰ προστατεύῃ τὰ συμφέροντα τῆς El Dorado!!! Κι ὄχι μόνον φυσικά!
Ὑπάρχει γιὰ νὰ προσταεύῃ τὰ κουδουνισμένα ἀπὸ τὴν ὀργή μας.
Ὑπάρχει ἐπίσης γιὰ νὰ προστατεύῃ τοὺς ἐργολάβους τῶν ΧΥΤΑ ἀπὸ τὴν προσπάθειά μας νὰ διασφαλίσουμε τὴν ἐπιβίωσίν μας καὶ τῶν παιδιῶν μας!!!

Συνέχεια

Τί νά ἔλθουν καλέ οἱ ἐξωγήινοι; Ἀφοῦ εἶναι ἤδη ἐδῶ!

Ἀπὸ τὸν καιρὸ τοῦ Ναπολέοντος.
Τὸν τσιπάρισαν κι αὐτόν, ὅπως θὰ μᾶς τσιπάρουν τώρα ποὺ θὰ ἔλθουν καὶ οἱ κεφαλές τους, ὅλους μας.
Στὸ μεταξύ, γιὰ νὰ μὴν χάνουν χρόνο, ἔχουν στείλῃ ἐδῶ καὶ κάτι αἰῶνες ἀντιπροσωπεία.
Εἶναι οἱ κεφαλὲς τῆς νέας (καὶ παλαιᾶς) τάξεως πραγμάτων.
Ναί, αὐτοὶ ποὺ λύσσαξαν νὰ μᾶς σφραγίσουν, πρὸ κειμένου, σὰν γελάδια ποὺ εἴμαστε, νὰ μὴν χάνουν τὸν λογαριασμό.

Συνέχεια