Ἀντι-εἰδήσεις… 20 Ὀκτωβρίου 2013

Ἕνα γρήγορο σταχυολόγημα εἰδήσεων, μήπως καὶ δοῦμε πιὸ …ἀποστασιοποιημένα τὸν κόσμο μας!!!

παρ’ ὁλίγον …πολιτική!!!

  • Κτίζονται «γέφυρες» συνεργασίας τΣΥΡΙΖΑ ΝουΔούλας
    Συμφώνως μὲ πληροφορίες ποὺ μεταφέρει τὸ βῆμα, εἶναι σημαντικὸ νὰ ἀποκτήσουν γέφυρες ἐπικοινωνίας αὐτὰ τὰ δύο κορυφαία μας κόμματα. Ἡ κίνησις ξεκινᾶ ἀπὸ τὴν πλευρὰ τῆς Νουδούλας, διότι μόλις «ἄδειασαν» τὸν Μπένυ. Τέτοιο κενὸ δὲν καλύπτεται εὔκολα…
    Ἡ ἐκτίμησίς μου, ὄχι τοῦ βήματος, εἶναι πὼς ἡ φθορὰ τῆς Νουδούλας θὰ ἀκολουθήσῃ τὴν φθορὰ τοῦ μΠατΣοΚ, κι ὅλα αὐτὰ γιὰ νὰ βάλουν πλάτη καὶ νὰ κλείσουν δρόμους ἀνόδου γιὰ τὴν Χρυσὴ Αὐγή.

    Δὲν εἶναι κακό, ὅταν ἔχῃς δεύτερες εὐκαιρίες. Ὅταν ὅμως λειτουργεῖς ὑπὸ τὸ κράτος τοῦ παντικοῦ καὶ τελικῶς, τόσο αὐτοκτονικά, δίχως ἐλπίδα νέων εὐκαιριῶν, τότε τί εἶσαι;
    Συνέχεια

Καὶ ἡ ὥρα τῆς πτώσεως τοῦ Μπένυ φθάνει…

ουμε ἀντιπρόεδρο κυβερνήσεως ποὺ ὅμως ἡ κυβέρνησις, παρέα μὲ τὴν ἀντιπολίτευσι, προετοιμάζεται  νὰ διώξῃ νομικά.
Δῆλα δή, ἄν καὶ γνωρίζουν τὸ εἶδος τοῦ Μπένυ, τὸν ἔκαναν ἀντιπρόεδρο. Διότι δὲν τοὺς προέκυψε τώρα ὁ φάκελος μὲ τὶς ἀτιμίες του. Αὐτὰ εἶναι γνωστὰ στοὺς κύκλους τους, καθὼς καὶ σὲ ἀρκετοὺς νομικοὺς καὶ εἰσαγγελεῖς.
Ποιός ὅμως τολμᾶ νά πειράξῃ τόν Μπένυ, εἰδικῶς ὅταν βγαίνει νά προειδοποιήσῃ κυβέρνησι κι ἀντιπολίτευσι, πώς τούς κρατᾶ καλά μέ πολλούς τρόπους; Συνέχεια

Ὅταν ἡ Βαρδάρσκα ἦταν ἀκόμη Βαρδάρσκα.

Ὅταν ἡ Βαρδάρσκα ἦταν ἀκόμη Βαρδάρσκα.18Ἔχουν ἕνα θέμα οἱ γείτονες.
Δὲν ἀπέχει πολὺ χρονικὰ ἐκείνη ἡ περίοδος ποὺ αὐτοαποκαλοῦντο Βαρδαρσκανοί…
Ἀπὸ τότε ἔως σήμερα ἔχουν περάσῃ ἐλάχιστα χρόνια καὶ σαφῶς ὑπάρχουν ζῶντες γιὰ νὰ τὸ μαρτυρήσουν…
Ἀλλὰ δὲν βαριέστε…
Εἶναι πολλὰ τὰ λεφτά… Πάρα πολλά… Κι ἀκόμη περισσότερα εἶναι αὐτὰ ποὺ ἐλπίζουν νὰ κερδίσουν ἀπὸ τὴν χρήσι τοῦ ὀνόματος, σὲ ἐπίπεδον διεθνοῦς ἀναγνωρίσεως… Συνέχεια

Γεωγραφικό προσδιορισμό θέλεις γιά τήν Βαρντάρσκα «καλό μου»;

Πολὺ εὐχαρίστως!!!
Τὰ εἴπαμε…
Νὰ μὴ τὰ ξαναλέμε…
Ξεκινᾶμε πράγματι ἀπὸ τὸν γεωγραφικὸ προσδιορισμό, διότι πράγματι, αὐτὸν μόνον ἀντιλαμβάνονται, γιὰ τὴν ὥρα…
Ποιοί κατοικοῦν λοιπόν στά ἐδάφη τῆς Μακεδονίας; Σλαῦοι, Ἕλληνες καί Ἑβραῖοι*;
Σκασίλα μας. Μακεδόνες δέν θέλουν νά λέγονται; Συνέχεια

Τί ἔγινε; Τήν ξεχάσαμε τήν Χρυσῆ Αὐγή;

Ἐχθὲς τὸ πρωΐ μοῦ τηλεφώνησε φίλος γιὰ νὰ μὲ ἐνημερώσῃ γιὰ τὰ νέα δεδομένα ποὺ μᾶς ξημερώνουν.
Ἔβλεπε τὸν Παπαδάκη στὸν ΑΝΤ1 καὶ ὁ ἄνθρωπος …τράβαγε τὰ μαλλιά του!!! (Ὅσα τοῦ ἔχουν ἀφήσῃ!!!)
Ἐκεῖ λοιπόν, οὔτε λίγο οὔτε πολύ,  οἱ «κύριοι» Κουκουλόπουλος, Παπαδημούλης, Παπαδάκης, Τραγάκης μαζὺ μὲ τὸν Κασσιμάτη τὸν Μαριᾶ καὶ τὸν Δελλατόλα, διεπίστωσαν, βάσει ἀποκαλύψεων, πὼς πάει, μᾶς τελείωσαν τὰ ταμεία τοῦ κράτους… Ἄδειασαν λέμεεεεε!!!
Οὔτε ἕναν μήνα ζωῆς ἔχουν…
Οὐσιαστικῶς οὔτε τόκους, πολλῷ δὲ μάλλον μισθοὺς καὶ συντάξεις, μποροῦν νὰ πληρώσουν τὸν ἐπόμενον μήνα. Κι ὅλα αὐτὰ ἀπὸ διαπιστώσεις ποὺ ἔκαναν οἱ ἀνεξάρτητες ἐπιτροπὲς τῆς βο(υ)λῆς, οἱ ὁποῖες ἐλέγχουν κι ἐρευνοῦν τὸ ἐὰν θὰ μποροῦσαν νὰ καταθέσουν προτάσεις προϋπολογισμοῦ!!!
Τζίφος… Συνέχεια

Ἡ Βαρδάρκσα «ἀνεβαθμίσθῃ», ἀπὸ τὸ ὑπουργεῖον ἀ-παιδείας σὲ Μακεδονία!!!

Μέ τέτοιους φίλους τί νά τούς κάνῃς τούς ἐχθρούς;Μέ τέτοιους «δασκάλους» καί συγγραφεῖς «γραμματικῶν», «ἱστορίας» τί νά τούς κάνῃς τούς ἐχθρούς;
Ἔχεις ἀνοίξῃ ἤδη τὶς Κερκόπορτες κι αὐτοὶ σαρώνουν τὰ πάντα… Συνέχεια