Παραπληροφόρησις, Στρογγυλή, ΑΟΖ καί ἀρχιπέλαγος

Ἀρκετά πιά μέ τήν παραπληροφόρησι………
Ἐπειδή ἔχει βουίξει τό διαδίκτυο γιά τήν de facto κατάργησι τῆς ΑΟΖ ἀπό Ἑλληνικῆς πλευρᾶς, νά βάλουμε τά πράγματα στήν θέσι τους.
Ἄρθρον, ποὺ …«καίει», τοῦ Μιχάλη Ἰγνατίου γιὰ τὸ θέμα:

Από το πουθενά, ένα μικρό νησάκι του Αιγαίου, η Στρογγύλη που βρίσκεται δίπλα από το Καστελόριζο, τις τελευταίες ημέρες πρωταγωνιστεί στο θέμα της ΑΟΖ, γιατί το νησί αυτό ανακηρύχθηκε αρχαιολογικός χώρος από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο. Αμέσως άρχισαν οι αναλύσεις των «άσχετων ειδικών» στο Δίκαιο της Θάλασσας οι οποίοι μιλούσαν για προδοσία της ελληνικής κυβέρνησης διότι με αυτή την απόφαση η Στρογγύλη έπαυσε να έχει οικονομική ζωή και να θεωρείται κατοικήσιμη, άρα δεν διαθέτει ούτε ΑΟΖ ούτε υφαλοκρηπίδα.

Η προδοσία έγκειται, κατ’ αυτούς, στο γεγονός ότι Συνέχεια

Μποροῦμε πράγματι νὰ ἤμαστε ἐνεργειακὰ ἀνεξάρτητοι.

Ἔχουμε ξανὰ ἀναφερθῇ ἀπὸ τὸ ἱστολόγιόν μας στὴν ἐνέργεια τῶν κυμάτων, κι ὄχι μόνον.
Τὸ ζήτημα ὅμως καθίσταται πλέον ἰδιαιτέρως σημαντικό, ἐφ΄ ὅσον ἀφ΄ ἑνὸς τὰ νησιά μας ἔχουν θέμα ἐνεργεικὸ κι ἀφ΄ ἑτέρου ὅταν ὅλα αὐτὰ σχετίζονται μὲ τὴν ὑπόστασι τῆς χώρας στὰ διεθνῆ δρώμενα. Συνέχεια

Καὶ μὲ τόσον ὀρυμαγδὸ χάσαμε καὶ τὴν ΑΟΖ τῆς Στρογγύλης.

Ἀπὸ τὴν μία οἱ ῥεπουσ-τ-ιές, ἀπὸ τὴν ἄλλην οἱ δολοφονίες, ἀπὸ τὴν παράλλη οἱ καταστροφὲς τῶν ὅσων ἀπέμειναν ἀπὸ τὴν ἐπιδρομὴ τῆς τρόικα καὶ τῶν τοκογλυφῶν, φέρνουν συσκότισι κι ὁ Μπενοβούβαλος ἁρμενίζει. Ξέρετε. αὐτὸς ποὺ μαγείρεψε τὸ ἔλλειμμα γιὰ νὰ μᾶς στείλουν στὸ ΔΝΤ… Ξέρετε, αὐτὸς ποὺ μαγείρεψε τὰ κουκιὰ γιὰ νὰ βρεθοῦν περισσότεροι ἀπὸ 180 βο(υ)λευτὲς καὶ νὰ ξεπουλήσουν τὴν χώρα ὅλοι μαζύ… Ξέρετε, αὐτὸς ποὺ μαγείρεψε ὅλους τοὺς νόμους τοῦ Συντάγματος, πρὸ κειμένου νὰ κάνῃ τὸ Σύνταγμα νὰ φαίνεται …ἀντισυνταγματικό… Συνέχεια

Οἱ Ἕλληνες ἔφθασαν στήν χώρα τῶν Ἴνκας;

Ὅταν πρῶτο-ἐδιάβασα τὰ βιβλία τοῦ Ματίεβιτς καὶ τῆς Μέρτζ, καθῶς ἐπίσης καὶ τὰ συμπεράσματα τοῦ Ζίγκφριντ Πετρίδου, συνειδητοποίησα πὼς αὐτὰ ποὺ γνωρίζουμε γιὰ τὴν συμβατικὴ ἱστορία εἶναι κολοκύθια μὲ ῥίγανη!
Ἡ πραγματικότης, αὐτὰ δῆλα δὴ ποὺ συνέβησαν κι ὄχι αὐτὰ ποὺ πιστεύουμε πὼς συνέβησαν, εἶναι τελείως διαφορετικὴ καὶ σαφῶς δὲν ἔχει καμμίαν σχέσι μὲ ὅλα αὐτὰ ποὺ διαβάζουμε στὰ διάφορα βιβλία καὶ διδασκόμεθα στὰ σχολεῖα μας.
Γιὰ νὰ μπορέσουμε νὰ μάθουμε ἱστορία κι ὄχι νὰ παπαγαλίζουμε κρατοῦσες ἀποψεις, ὀφείλουμε νὰ «πέσουμε μὲ τὰ μοῦτρα» στὶς ἐλάχιστες διασωθεῖσες πηγές, νὰ κρατᾶμε διαρκῶς σημειώσεις καὶ νὰ συγκρίνουμε πληροφορίες, ἀκόμη κι ὅταν φαίνονται ἄσχετες μεταξύ τους. 
Συνέχεια

Ἡ ἀπελευθέρωσις τῆς Βορείου Ἠπείρου.

Η απελευθέρωση της Β. Ηπείρου

Η μεγάλη στιγμή της απελευθέρωσης φάνηκε να φτάνει οριστικά τον Δεκέμβριο του 1912, όταν ο ελληνικός στρατός ελευθέρωσε την Κορυτσά. Οι Χιμαριώτες υπό τον Σπυρομήλιο είχαν ήδη κερδίσει με επανάσταση την ανεξαρτησία τους. Μέσα σε τρεις μήνες (Μάρτιος 1913) ολόκληρη η Βόρειος Ήπειρος βρισκόταν υπό ελληνική κυριαρχία.
Ήταν η πρώτη φορά ύστερα από πέντε αιώνες που η Βόρειος Ήπειρος βρισκόταν ξανά στην αγκαλιά της πατρίδας και ένας άκρατος ενθουσιασμός επικρατούσε παντού. Γάλλος δημοσιογράφος που παρακολούθησε την υποδοχή του διαδόχου Γεωργίου από τους Βορειοηπειρώτες γράφει: «Επί τρία τέταρτα της ώρας μια απερίγραπτη παρέλαση χιλιάδων ανδρών, γυναικών και παιδιών, οι οποίοι επευφημούν τον πρίγκιπα, ψάλλουν πατριωτικούς ύμνους, κουνούν ζωηρά βενετσιάνικα φαναράκια, σημαίες, μαντίλια, καπέλα, υψώνουν τα χέρια και υποκλίνονται… Επίσης πολυάριθμα είναι τα κόκκινα μουσουλμανικά φέσια. Οι φεσοφόροι αυτοί συμμετέχουν με τον ίδιο ενθουσιασμό κραυγάζοντας «Ζήτω ο Διάδοχος! Ζήτω ο Βασιλεύς Συνέχεια

Γιατί σέ θέλουν ὥς ἀγανακτισμένο στόν δρόμο μέ πρόσχημα τήν ΕΡΤ;

Η είδηση της επικαιρότητας που έχει αναλυθεί από τους πάντες, δεν είναι άλλη από το κλείσιμο της ΕΡΤ. Έχουν γίνει αναφορές από συμπαραστάτες των εργαζομένων, αλλά και από ανθρώπους που ιδεολογικά και με επιχειρήματα δεν συμπαραστέκονται σε αυτούς. Χάθηκαν ωρες πολύτιμες και δημιουργικές, ώρες που δεν στάθηκαμε στην ουσία. Ας κάνουμε μία προσπάθεια να την προσεγγίσουμε, συνδέοντας κάποια δεδομένα…

-Στις επόμενες ημέρες και συγκεκριμένα στις 17 Ιουνίου λήγει κρατικό ομόλογο ύψους 12 δις ευρώ.
– Τα έσοδα του κράτους είναι ελάχιστα και χωρίς την “βοήθεια” της τρόικας με νέα δόση, δεν μπορεί να αποπληρώσει το ομόλογο με ρευστό (υπάρχει βέβαια η περίπτωση πληρωμής του συγκεκριμένου ομολόγου με ομόλογα τιτλοποίησης ΤΑΙΠΕΔ).
– Η τρόικα είχε απαιτήσει από την τρικομματική κυβέρνηση για να δωθεί η επόμενη δόση πως θα πρέπει να απολύσει 2.000 εργαζομένους από τον δημόσιο τομέα.
Συνέχεια