Ἠλία, ὁ ἄνδρας κρίνεται γιὰ πολλὰ πράγματα…

Καὶ πρῶτα ἀπὸ ὅλα γιὰ τὸ ἐὰν κρατᾷ, ἤ ὄχι τὸν λόγο του. Ἤ ἀπὸ τὸ ἐὰν ἀναγνωρίζῃ, ἤ ὄχι, τὰ λάθη του.
Ἤ ἀπὸ τὸ ἐὰν ἀποδέχεται, ἤ ὄχι, τὶς πράξεις του.
Ἐπίσης κρίνεται γιὰ τὴν συνέπειά του.
Ἐπίσης κρίνεται γιὰ τὸ ἐὰν ἔχῃ τὴν ἐντιμότητα νὰ ἀλλάξῃ ΔΗΜΟΣΙΩΣ τὶς θέσεις του κι ὄχι νὰ κρύβεται ὡς ἄτακτο παιδάκι, πίσω ἀπὸ τὸ δάκτυλό του.
Ἐπίσης κρίνεται γιὰ τὸ ἦθος του, γιὰ τὴν μεταμέλειά του, ἐὰν ἀναγνωρίσῃ πὼς ἔπραξε κάτι στραβά…
Τὰ λάθη ἐὰν δὲν ἀναγνωρίζονται κάτι ἀποδεικνύουν…  Βγᾶλε ἐσὺ τὸ συμπέρασμα γιὰ τὸ τὶ ἀκριβῶς ἀποδεικνύουν…

Ἄσε δὲ ποὺ τελικῶς ὁ δημόσιος λόγος μας εἶναι αὐτὸς ποὺ ἀποδεικνύει τὸ ἐὰν εἴμαστε συνεπεῖς μεταξὺ λόγων κι ἔργων.
Ἐσύ τί κάνεις λοιπόν; Ἔ;

Εἶπες λοιπόν:

Τὸ ἐὰν ἦσαν νεανικὰ λάθη αὐτά, ἤ ὄχι, περισσότερο θὰ σὲ ἐκτιμήσουν κάποιοι μὲ τὸ νὰ τὰ ἀναγνωρίσῃς. Τὸ ἐὰν δὲν ἦσαν νεανικὰ λάθη, τὰ παραπάνω, τότε ὀφείλεις νὰ τὸ παραδεχθῇς δημοσίως.
Τὸ ἐὰν ἀποποιεῖσαι τὸ παρελθόν σου, ἐπίσης ὀφείλεις νὰ το δηλώσῃς…
Ἀλλὰ τὸ νὰ κατηγορῇς ἄλλους γιὰ τὸ ὅ,τι δημοσίευσαν τὶς δικές σας δράσεις, πράξεις, γραφὲς ἔ… καταντᾶ τοὐλάχιστον …ὀξύμωρον. Εἴπαμε νὰ ὑπερασπιστοῦμε τοὺς ἀδικημένους, ἀπὸ πολιτικὲς σκοπιμότητες… Ὄχι ὅμως καὶ τὰ ψέμματα ἤ τὶς διαστρεβλώσεις… Ἐν τάξει;

Καὶ νὰ ἐξηγηθῷ.
Ἀν τὶ νὰ περιφέρεσαι καὶ νὰ ἀρνεῖσαι τὸ δικό σου παρελθόν, κᾶτσε νὰ ὑποστηρίξῃς τὰ ὅσα θεωρεῖς ὡς ἀλήθειες.
Διαφορετικὰ γελοιοποιεῖσαι καὶ γελοιοποιεῖς. Εἶναι ἀστεῖο νὰ θέλῃς νὰ μᾶς πείσῃ πὼς εἶχες ἄλλες θέσεις καὶ κάποιοι τὶς παρεποίησαν.
Ἄσε δὲ ποὺ ἐκείνην τὴν φουκαριάρα τὴν τετραγάμμα τὴν ἔχετε πλέον εὐτελίσει… Ἐν τελῶς…

Γαμμάδιον ἤ τετραγάμμα.

Ἤ θὰ τὴν ὑπερασπιστῆς, ὅπως τῆς πρέπει, ἤ στάσου στὴν μεριά  σου καὶ σφύριζε ἀδιάφορα, ἐπιβεβαιώνοντας φυσικὰ τὸν τίτλο ποὺ διάβασες παραπάνω. Ἐν τάξει;

Ἐκτός…
Ἐκτὸς κι ἐὰν φορῶντας γραβάτα ὁδεύεις στὸ νὰ γίνῃς ἀπὸ ἔτσι:

Ἔτσι:
Τότε ἀλλάζει…
Τότε ζητῶ συγγνώμη…
Διότι…
…Σὲ …στρογγύλεψαν ἤδη.

Ἐπίσης, γιὰ ὅλα τὰ προηγούμενα, καθὼς ἐπίσης καὶ γιὰ πολλὰ ἄλλα, αὐτὸς ποὺ στέκεται ἀπέναντί σου ἔχει δικαίωμα νὰ σὲ χαρακτηρίσῃ, ἐφ΄ ὅσον ὡς δημόσιον πρόσωπο περιφέρεσαι γενικῶς…
Καὶ σίγουρα ἡ ἀπόφασις γιὰ τὸ τὶ εἶσαι, βάσει τῶν ὑπαρχόντων δεδομένων, ἐφ΄  ὅσον ἀρνεῖσαι τὸ ΔΙΚΟ ΣΟΥ παρελθόν, δὲν θὰ εἶναι κάτι …εὐχάριστον!!!
Τὰ συμπεράσματα προσωπικά… Ἀλλά…
Ἄσε καλλίτερα… Κατάλαβες…

Ἐὰν λοιπὸν ἡ λείανσις ξεκίνησε, τότε κακῶς σοῦ γράφω τὰ παραπάνω.
Ἐὰν ὄχι, τότε πᾶψε νὰ κοροϊδεύῃς πρῶτα πρῶτα τὸν ἑαυτόν σου…
Δὲν κάνει…

Φιλονόη

Σημείωσις

Ἀκόμη περιμένουμε τοὺς «ἄσσους» ποὺ μᾶς ἔταξες.

Μήπως πῆρες κάποια ἀνταλλάγματα γιά νά μήν ἐμφανίσῃς τά λοιπά τῆς συνομιλίας; Ἤ ἀκομη καί ὅποια ἄλλα ἀποδεικτικά διέθετες; Κι ἐάν ναί, ποιά;
Ἤ μήπως πέταξες τίς «βόμβες» σου στήν βο(υ)λή γιά νά ἐπιτύχῃς αὐτά πού ἤθελες;
Καί ἡ ἀλήθεια βρέ Ἠλία; Μόνον ὅσο ἐξυπηρετεῖ ἐσέναν καί τό κόμμα σου θά γίνεται ἀντικείμενον ἐλέγχου;
Ὅταν ἐσεῖς θά «κλείσετε» τούς λογαριασμούς σας, ἐμεῖς θά μείνουμε ἐκτός;
Περιμένουμε ἐδῶ καὶ ἑβδομάδες τὶς ἀποκαλύψεις, ποὺ δὲν ἔγιναν…
Στὶς 5 Μαΐου ἦταν νὰ ἀποφασισθῇ τὸ ἐὰν εἶστε, ἤ ὄχι, νόμιμοι, γιὰ νὰ συμμετάσχετε στὶς ἐκλογές.
Τί ἄλλαξε; Ἔ; Ἔπαψε τό κόμμα σας νά εἶναι ἐγκληματική ὀργάνωσις ἤ ὄχι; Καί γιατί;

Κι ἐάν ἔπαψε τό κόμμα σας νά εἶναι ἐγκληματική ὀργάνωσις, γιατί οἱ ἀρχηγοί σας εἶναι στήν φυλακή ἀκόμη;
Ἤ μήπως θά …ἐξέλθουν κι αὐτοί σιγά σιγά;

Ἠλία…
Κουτόχορτο δὲν τρῶμε… Οὔτε ἔχουμε μνήμη ἀμοιβάδας.
Ἐν τάξει;
Κι ἀπὸ καραγκιόζηδες γεμίσαμε… Δὲν θέλουμε ἄλλους…

 

φωτογραφίες ἀπὸ ἐδῶ, ἐδῶ, ἐδῶ, ἐδῶ, ἐδῶ, ἐδῶ.

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

27 thoughts on “Ἠλία, ὁ ἄνδρας κρίνεται γιὰ πολλὰ πράγματα…

  1. Ας πούμε ότι ο Κασιδιάρης έχει κι άλλα βίντεο. Τί πιστεύεις ότι θα άλλαζε άν τα έβγαζε στην φόρα; Στο πρώτο βίντεο ο Μπαλτάκος λέει ότι δέν μπορείς να καταγγείλεις την κυβέρνηση στον εαυτό της. Σε τί θα ωφελούσε λοιπόν ένα ακόμη βίντεο και ειδικά τον λαό.

    • Στὸ νὰ ξέρουμε ΕΜΕΙΣ ὅλες τὶς βρωμιές τους. Οἱ ἀποκαλύψεις, αὐτὲς οἱ ὁλίγες, ἔγιναν πρὸς ἴδιον ὄφελος κι ὄχι πρὸς δική μας ἐνημέρωσιν. Αὐτὸ λέει πολλὰ καὶ καταδεικνύει τὸ ἦθος κάποιων, ἤ τὸ μὴ ἦθος. Ἐὰν λοιπὸν οἱ ὅποιες βρωμιές τους εἶναι ΜΟΝΟΝ ἀντικείμενον μεταξύ τους συμφωνιῶν, τότε οὔτε ὁ Ἠλίας εἶναι ἱκανὸς κι ἄξιος νὰ τὸ παίζῃ διασώστης.

  2. Απ τον καιρό που μπήκε η Χρυσή Αυγή στην βουλή, μάθαμε πράγματα που ίσως να αργούσαμε πολύ να τα μάθουμε, ίσως και ποτέ. Εγώ προσωπικά το εκτιμώ αυτό. Επί του θέματος όμως τώρα, σχετικά με τα όσα είπε ο Μπαλτάκος. Υπάρχει τίποτα ποιό βρώμικο απ την κατάργηση της διάκρισης των εξουσιών; Δέν θα ήταν λίγο χαζό από μέρους του Κασιδιάρη δώσει κι άλλα, απτην στιγμή που έδωσε αυτό και δέν κινήθηκε φύλο; Μα ήδη δέν συζητείται και πουθενά. Ποιό πολύ για ασυναρτησίες περί συνεργασίας ακούς παρά για την ουσία. Όχι τίποτε άλλο, αλλά τον πάνε και κατηγορούμενο για υποκλοπή. Δηλαδή, τί ακριβώς καθόμαστε και συζητάμε και τί περιμένουμε από έναν άνθρωπο που πολεμιέται ακατάπαυστα απ το σύστημα;

    • Ὁ πολεμιστής, ὁ πραγματικὰ ἠθικὸς πολεμιστής, στοχεύει παραλλήλως σὲ δύο τομεῖς. Ὁ ἕνας εἶναι τὸ νὰ παραμένῃ ἐλεύθερος, γιὰ νὰ πολεμᾷ κι ὁ ἄλλος εἶναι νὰ ἀντιμάχεται σὲ κάθε τομέα τὸν ἐχθρό.
      Στὴν συγκεκριμένη μάχη εἴδαμε τὸν πολεμιστὴ νὰ ὑπερασπίζεται ΜΟΝΟΝ τὸν ἑαυτόν του. Μὲ καλύπτει.
      (Τὸ ἐὰν ἀποκαλύπτονται ἤ ὄχι, πολλὲς βρωμιὲς ἀπὸ τὸ ἐν λόγῳ κόμμα, δὲν τὸ ἀρνοῦμαι. Δὲν γίνεται ὅμως νὰ εἶσαι ὁλίγον ἔγκυος. Ἤ εἶσαι ἤ δὲν εἶσαι!!!)

  3. Αφού και ο ίδιος λέει ότι δέν είναι κάτι που αφορά αυτόν προσωπικά ή το κόμμα του. Και όντως είναι έτσι. Η νομικά θωρακισμένη κυβέρνηση με δικούς της ανθρώπους στην δικαιοσύνη, δέν είναι κάτι που αφορά μόνο τον Κασιδιάρη. Η κατάλυση του συντάγματος, όπως λέει και στο βίντεο από πάνω, μας αφορά όλους. Αυτό το είσαι ή δέν είσαι το εφαρμόζω και γώ σε πολιτικές συζητήσεις με φίλους. Τους λέω ότι έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί τα πράγματα σήμερα, ή θα είσαι με την Χρυσή Αυγή, ή όχι. Τους λέω να μήν κοιτούν τον γάιδαρο στα δόντια.

    • Χαράλαμπε. Τὸ τὶ πιστεύει ὁ κάθε ἕνας ἀπὸ ἐμᾶς εἶναι προσωπική του ὑπόθεσις. Ἐὰν ἐγὼ πιστεύῳ, γιὰ παράδειγμα, στὸ νὰ στηθοῦν κρεμάλες, γιὰ κάθε ἐθνοπροδότη, ὀφείλω νὰ τὸ ὑπερασπίζομαι διαρκῶς. Ἐὰν μὲ κράξῃς ἐσύ, ὁ ἄλλος, ὁ παρ΄ ἄλλος καὶ πάψω νὰ τὸ διατυμπανίζῳ εἶναι δύο πιθανοτήτων ἀποτέλεσμα. Ἤ ἄλλαξα γνώμη ἤ κρύβω τὶς πραγματικές θέσεις μου. Στὴν πρώτη περίπτωσιν ἔχω κάθε δικαίωμα νὰ ἀνασκευάσῳ δημοσίως καὶ στὴν δευτέρα περίπτωσιν εἶμαι ἄτιμη καὶ ψεύδομαι.

  4. Εσύ λοιπόν, άν ήσουν στην θέση του Κασιδιάρη, τί θα έκανες; Θα απαντούσες στους υπαλληλάκους των εβραίων κάθε φορά που θα σε ρωτούσαν άν είσαι ναζί; Θα έβγαζες και τα υπόλοιπα βίντεο πρός ικανοποίηση των φελών που κάνουν λόγο για σενάρια συνεργασίας με την Νδ; Υποτίθεται ότι εσύ κινείς τα νήματα. Όχι αυτοί.

    • Ἐγὼ δὲν θὰ ἤμουν ΠΟΤΕ στὴν θέσιν τοῦ Κασιδιάρη, διότι δὲν μοῦ ἀρέσει αὐτὸ τὸ τμῆμα τῆς κοινωνίας μας, καθὼς κι αὐτὸς ὁ τρόπος …πολιτικοῦ βίου.
      Ἐγώ, σὰν Φιλονόη, ὅταν ἀλλάζῳ θέσεις, διότι κάποια δεδομένα τὰ ἔμαθα τώρα, καὶ συνεπῶς τότε, ποὺ ἐδήλωνα τὶς ἄλλες θέσεις, ἀπεδείχθη πὼς ἦσαν λανθασμένες, τὸ κάνω δημοσίως.
      Σαφῶς καὶ δὲν θὰ ἔδιδα ἐνέργεια σὲ δουλοποιημένους ἐκφωνητὲς τῶν ὅποιων «ἀφεντικῶν» τους. Θὰ μποροῦσα ὅμως νὰ τοὺς ἔχῳ προλάβει μὲ τὶς πράξεις μου καὶ τὶς δημόσιες τοποθετήσεις μου, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ γελοιοποιοῦνται ΜΟΝΟΙ τους σὲ κάθε ἀναφορὰ τοῦ παρελθόντος μου.
      Θὰ μποροῦσα, ἐὰν πράγματι ἰσχύῃ κάτι τέτοιο, νὰ τοποθετηθῷ ΔΗΜΟΣΙΩΣ καὶ νὰ ἀναθεωρήσῳ τὶς ὅποιες θέσεις μου ποὺ ἔχουν ἀνατραπεῖ ἤ ἀναθεωρηθεῖ.
      Ἀλλὰ δὲν εἶμαι ὁ Κασιδιάρης. Καὶ δὲν συναλλάσσομαι μὲ φελλούς. Οὔτε κρατῶ στὰ χέρια μου ἀποδεικτικὸ ὑλικὸ γιὰ τὸ εἶδος τῶν φελλῶν καὶ τῶν πολιτικῶν κάφρων. Ἄρα δὲν συζητᾶμε ἐπὶ αὐτῶν τῶν δεδομένων.
      Αὐτὸς εἶναι ἀνάμεσά τους κι αὐτὸς …«στρογγυλεύεται» κατὰ πῶς ἀπαιτεῖ τὸ σύστημα, γιὰ νὰ μπορῇ νὰ τὸν χρησιμοποιήσῃ τὸ ἴδιο αὐτὸ σύστημα, ποὺ τώρα φαίνεται πὼς πολεμᾶ, ὅταν θὰ τὸν χρειάζεται.

  5. Eγώ πιστεύω ότι ήδη τους δίνεις ενέργεια με αυτά στα οποία στέκεσαι.
    Ο Κασιδιάρης είναι ένας πολιτικός που θα κριθεί για τα έργα του και όχι γι αυτά που έγραφε όταν ήταν μικρός στα άρθρα του. Έφαγε τα νιάτα του ρισκάροντας την ζωή του στους δρόμους της Αθήνας, σε γειτονιές όπου άλλοι δέν τολμούν να πατήσουν το πόδι τους. Βοήθησε πολύ κόσμο με τα συσσίτια και προστάτεψε ανήμπορους απ τους λεθροεισβολείς. Τα ίδια συνεχίζει να πράττει και σήμερα.
    Όσο εύκολο κι άν ακούγεται αυτό, τόσο ποιό δύσκολο γίνεται στην πράξη.
    Επειδή μιλάς για εκτίμηση ποιό πάνω, την είδα την εκτίμηση του κόσμου στην Αθήνα που έβγαλε ξανά τους ανύπαρκτους στις πρώτες θέσεις. Βλέπω και την δική σου εκτίμηση που, ύστερα απ όσα έχουν συμβεί μέχρι τώρα, ταυτίζεσαι με τις απόψεις των πολιτικάντιδων και των δημοσιοκάφρων και τις διαδίδεις.
    Σε ότι έχει να κάνει με τα βίντεο, τα ίδια πράγματα έλεγε ο Κακλαμάνης που μπήκε ώς ανάχωμα να κόψει τον Κασιδιάρη, τα ίδια λέει ο Κωλοτούμπας Καρατζαφέρης, τα ίδια λένε όσοι κάναν τα στραβά μάτια στα ουσιώδη του πρώτου βίντεο. Και με πρόσχημα τί; Την ενημέρωσή μας. Λές και η Χρυσή Αυγή δέν επιδιώκει στο να ενημερωθούμε. Λές και αυτοί που την κατηγορούν είναι ηθικοί άνθρωποι που ανοίγουν αυτιά τόσα χρόνια.
    Σε ότι έχει να κάνει με το άρθρο, ο ίδιος ο Κασιδιάρης σε ποιό πρόσφατη ομιλία του, παραδέχτηκε ότι υπάρχουν αρνητές του ολοκαυτώματος στην βουλή. Άν και δέν ενδιαφέρει κανέναν υγιή πατριώτη αυτή την στιγμή το θέμα των ναζί, θα μπορούσε αυτό να σε είχε επιβαιβαιώσει. Ο Μιχαλολιάκος που είναι παράνομα στην φυλακή και που δέν έγραψες ποτέ κάτι γι αυτό, έχει δώσει ανάλογες εξηγήσεις στην εκπομπή του Θεοδωράκη.
    Όφειλες-οφείλεις υποτίθεται να στέκεσαι στο δίκαιο ή την αδικία γιατί η δικαιοσύνη είναι το πάν. Όλα τ άλλα είναι τροφή για θολή διανόηση.

  6. Άφησε το συναίσθημα εκτός γιατί δέν προσπαθώ να σε πείσω για κάτι. Μιλώ με γεγονότα και αλήθειες και προσπαθώ να κάνω μία συζήτηση.
    Η λογική λέει ότι οι Χρυσαυγίτες ρισκάρουν τις ζωές τους γι αυτό που κάνουν. Εσύ τί ακριβώς ρισκάρεις πίσω από μία οθόνη και ποιός νοιάζεται στον άν ανασκευάζεις ή όχι τις απόψεις σου; Και αυτό το εννοώ για όλους όσους ανωνύμως καταθέτουν την κριτική τους. Μήν το πάρεις προσωπικά.
    Σύν τις άλλοις, απ την στιγμή που δηλώνεις ότι δέν σου αρέσει το τμήμα της κοινωνίας του Κασιδιάρη και ο τρόπος του πολιτικού βίου, εκτρέφεις μία αντιπάθεια, άρα, δέν έχει να κάνει με το πώς αντιλαμβάνομαι εγώ την πραγματικότητα.
    Εκτός αυτού, σε ότι έχει να κάνει με την Χρυσή Αυγή, είσαι ολίγον γενικόλογη. Τα άρθρα που πρόσθεσες τα έχω διαβάσει και δέν μιλάς πουθενά για το συγκεκριμένο που σου είπα. Αυτό που έχει τίτλο “Ερχεται νόμιμη Χρυσή Αυγή” από κεί και μόνο καταλαβαίνεις ότι ή όλη σκέψη στηρίζεται σε λάθος συμπεράσματα.

    • Τὸ παίρνω καὶ δὲν τὸ παίρνω προσωπικά. Καὶ ἐξηγοῦμαι.
      Τὸ νὰ μὴν μοῦ ἀρέσῃ ἡ Χρυσῆ Αὐγή, ὡς τρόπος ἐκφράσεως, καθὼς ἐπίσης καὶ κάθε κόμμα, εἶναι δικαίωμά μου.
      Τὸ νὰ πιστεύῳ πὼς ἡ Ἑλλὰς πρέπει νὰ ἀλλάξῃ γενικῶς τρόπο πολιτικῆς σκέψεως, δράσεως καὶ δομῶν, εἶναι ἐπίσης δικαίωμά μου.
      Τὸ νὰ θεωρῷ πὼς ὁ Μιχαλολιάκος διώκεται γιὰ τὸ ὅ,τι «τρώει» ψηφαλάκια τῶν λοιπῶν, εἶναι μία πραγματικότης ποὺ ὅσοι παρατηροῦν τὰ γεγονότα ἀπὸ ἀπόστασιν, τὴν ἀντιλαμβάνονται καὶ φυσικὰ τὸ δηλώνω διαρκῶς μέσα στὰ ὅσα σχετικὰ γράφω. Ἀλλὰ ἀπὸ τὸ νὰ ὑπερασπιστῷ τὸ δικαίωμα κάποιου στὴν ἐλευθέρα ἔκφρασιν ἔως τοῦ νὰ συμφωνήσῳ μὲ τὶς πράξεις του, χωρίζεται ἀπὸ μίαν τεραστία ἀπόστασιν.
      Ὅμως…
      Ἐὰν ἐγὼ διαφωνῷ μὲ τὸν σοσιαλισμὸ καὶ τὸν ἐθνικοσοσιαλισμὸ καὶ γενικῶς μὲ ὅλο αὐτὸ τὸ σύστημα, ποὺ ἐκτρέφει καρεκλοκενταύρους, δὲν σημαίνει πὼς δὲν παλεύω γιὰ κάτι καλλίτερο ἔξω ἀπὸ ἐδῶ. Οὔτε γνωρίζεις οὔτε καὶ σκοπεύω νὰ δόσῳ δημόσιον στίγμα γιὰ τὸ ποῦ, πῶς καὶ τὶ κάνω. Κι αὐτὸ διότι ἄλλο ἡ σελίδα ποὺ καταθέτω τὶς σκέψεις μου (τὶς ὁποῖες καὶ ὑποστρηρίζω μὲ τὶς πράξεις μου) κι ἄλλο ἡ πραγματική μου ζωή, στὴν ὁποίαν καταθέτω τὴν δική μου δράσιν.

  7. Ενοείται πώς έχεις κάθε δικαίωμα να διαφωνείς ή να συμφωνείς στα όσα εσύ πιστεύεις. Δέν έχω την πρόθεση ούτε να σου αλλάξω την πίστη, ούτε να σε πείσω στο να δεχτείς κάτι, ούτε να ασπαστείς αυτά που λέω, ούτε και να σε προσβάλω. Ίσως ήμουν υπερβολικός στο προηγούμενο μήνυμα και σου ζητώ συγνώμη άν σε επηρέασαν αρνητικά αυτά που είπα.
    Το μόνο που θέλω από σένα είναι κουβέντα σε στέρεες βάσεις.
    Αρχικά κρίνεις τον Κασιδιάρη με ένα ολόκληρο κατεβατό. Εν συνεχεία υπονοείς ότι είναι ανήθικος και κοινός καραγκιόζης πολιτικός. Λές ότι κοιτά να σώσει το τομάρι του, ότι τίνει να αφομοιωθεί με το σύστημα. Και όλα αυτά γιατί. Επειδή δέν απάντησε στην ερώτηση του Χατζηνικολάου; Μήπως είσαι λίγο υπερβολική;
    Μπορείς να διαφωνείς όσο θέλεις και με τον εθνικοσοσιαλισμό και με την Χρυσή Αυγή. Αυτά τα δύο όμως δέν ταυτίζονται. Πρώτον διότι οι ιδεολογικές αρχές της Χρυσής Αυγής ορίζονται απ το καθεστώς της 4ης Αυγούστου και δεύτερον, διότι διαφέρουν ώς πρός την φυλή και την χρονική περίοδο. Θα μπορούσε ένας μόνο δημοσιογράφος, να ρωτήσει κάτι για τον Ι.Μεταξά, τον Π. Γιαννόπουλο, τον Ίων Δραγούμη, για τους εθνικούς μας ποιητές, για την ιστορία μας, για την θρησκεία μας, για την μυθολογία μας κλπ αλλά ένας δέν υπάρχει. Στον ελάχιστο χρόνο που δίδεται στον Χρυσαυγίτη για να μιλήσει δημοσίως, όλοι ρωτούν τα ίδια και τα ίδια πράγματα. Τόσα και τόσα αφιερώματα στους μεγαλύτερους ήρωες που ανέδειξε ο Ελληνισμός και ασχολούντε με ένα μικρό αρθράκι. Δέν αντιλαμβάνεσαι λοιπόν την σκοπιμότητα που υπάρχει; Αυτό θές να μου πείς; Επίσης, το άν κάποιος θέλει να λέγεται εθνικοσοσιαλιστής, δικαίωμά του είναι. Το άν θέλει να γράψει κάτι υπέρ του Χίτλερ, πάλι δικαίωμά του είναι. Αυτά δέν είναι ποινικά κολάσιμα, ασχέτως άν σε λίγο καιρό γίνουν.
    Ο Μιχαλολιάκος βρίσκεται στην στενή, όχι μόνο εξαιτίας των ψήφων, αλλά και των φρονημάτων του. Τους τσούζει αρκετά που είναι υπερήφανος εθνικιστής, διαβασμένος και τίμιος.

    • Χαράλαμπε, ἡ ἰδεολογία τῆς «4ης Αὐγούστου» εἶναι δικτατορία. Ἕνα κόμμα ποὺ εἰσῆλθε στὸ κΥνοβούλιον εἶναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ νὰ υἱοθετῇ ἐπισήμως τέτοιες θέσεις διότι καταστρατηγεῖ τὸ Σύνταγμα αὐτομάτως. Συνεπῶς δὲν χρειάζεται κάποιος νὰ ἀναζητᾷ τρόπους γιὰ νὰ τοὺς χώσῃ μέσα. Τὸ κάνουν μόνοι τους.
      Ἐὰν ὅμως, ἐὰν λέγω, δὲν εἶναι αὐτὴ ἡ ἰδεολογία τους, τότε συζητᾶμε σὲ λάθος βάσεις.
      Αὐτὸ εἶναι τὸ ἕνα.
      Τὸ ἄλλο, ποὺ εἶναι πιὸ σημαντικό, ἔχει νὰ κάνῃ μὲ τὶς πραγματικές τους θέσεις.
      Παράδειγμα. Ἐὰν κάτσῃς νὰ διαβάσῃς τὸ «ὁ ἀγών μου» θὰ διαπιστώσῃς πολλὲς ἀλήθειες. Μὲ κάποια σημεῖα θὰ συμφωνήσῃς καὶ μὲ κάποια ἄλλα θὰ ἐξοργιστῇς. Τὸ ἐρώτημα ποὺ ἀνακύπτει, γιὰ τὸν Ἠλία, κι ὄχι γιὰ ὅλην τὴν Χρυσῆ Αὐγή: θαυμάζει συνολικῶς ἤ ὄχι τόν Χίτλερ; Κι ἐάν ναί, ποὺ σαφῶς εἶναι δικαίωμά του, γιατί δέν τόν διατυμπανίζει ἀκόμη καί σήμερα; Ἐάν ὄχι, γιατί δέν ἀποποιεῖται τίς παλαιότερες θέσεις του;
      Σαφῶς καὶ ὅλα τὰ τσοντοκάναλα, ὅπως καὶ ὁ Χατζηνικολάου φυσικά, δὲν εἶναι τοῦ γούστου μου. Καὶ σαφῶς συμφωνῶ μὲ τὸν τρόπο ποὺ ἀντιμετωπίζονται ἀπὸ τὰ στελέχη τῆς Χ.Α.. Ἀλλὰ τὰ ἐρωτήματα παραμένουν.
      Καὶ φυσικὰ γιὰ τὸ εἶδος τοῦ Μιχαλολιάκου, συγγνώμη ποὺ διαφωνῶ, ἀλλὰ συντόμως θὰ τὸ κρίνη ἡ ἱστορία.
      Τὸ ἐὰν εἶναι, ἤ ὄχι, τίμιος δῆλα δὴ εἶναι κάτι ποὺ θὰ κληθῇ νὰ τὸ ἀποδείξῃ πολὺ γρήγορα, βάσει τῶν ἐξελίξεων.

  8. Η ιδεολογία της Χρυσής Αυγής όπως και της 4ης Αυγούστου είναι το ζωντανό κράτος δικαίου και η φιλολαική πολιτική. Στα υπόλοιπα περί παραβιάσεως θεσμών, δέν νομίζω ότι χρειάζεται να επεκταθώ.
    Σου είπα ήδη ότι ένας κύριος λόγος που ο Μιχαλολιάκος είναι φυλακή, είναι γιατί ο ίδιος είναι αυτό που είναι. Δέν χρειάζεται να υποθέτεις πράγματα. Δές πρώτα πρώτα από πού προέρχεται ο ίδιος, τί γράφει στα βιβλία του, τί δηλώνει επισήμως και μόνο έτσι θα καταλάβεις τις πραγματικές του θέσεις. Σε ότι έχει να κάνει με την Χρυσή Αυγή σε αυτόν θα ανατρέξεις. Στην πηγή. Όσο για το ότι θα τον κρίνει η ιστορία, όπως όλους μας, δέν διαφωνώ.
    Η διάθεση σου στο να ανοίξεις μία συζήτηση σε ότι αφορά τους ναζί είναι ολοφάνερη. Εγώ όμως δέν έχω καμία διάθεση διότι προσωπικά δέν με ενδιαφέρει καθόλου. Και όπως λέω ποιό πάνω, είναι αδύνατον να συνδέονται με την Χρυσή Αυγή.
    Το άν συμφωνεί σε όλα ο Κασιδιάρης με τον Χίτλερ, μπορείς να πάς στα γραφεία και να τον ρωτήσεις.

    • Ἔχω πολλὲς φορὲς δηλώσει πὼς δὲν ἀναγνωρίζω κάτι ἀπὸ τὸν κομματικὸ μηχανισμό. Συνεπῶς μοῦ εἶναι πράγματι ἀδιάφορον τὸ νὰ γνωρίσῳ κάποιον ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ συμμετέχουν.
      Τὸ ἐὰν λοιπὸν ὁ Μιχαλολιάκος καὶ ὁ Κασιδιάρης ἐμπρός μας ἰσχυρίζονται πὼς εἶναι θιασῶτες τῆς ἀμέσου δημοκρατίας καὶ πίσω μας ὀνειρεύονται ἄλλα, εἶναι δική τους ὑπόθεσις. Ἐγὼ ἐπιλέγω νὰ ζητῷ ἐξηγήσεις ὅταν δὲν συνάδουν τὰ ἔργα μὲ τὰ λεγόμενα.

  9. Πού πάει δηλαδή ο νούς σου; Λές προεκλογικά να μας ζεστάνουν τίποτα φούρνους; Λές να μάς κάνουν σαπούνια οι Χρυσαυγίτες άν τελικά κυβερνήσουν; Σοβαρά όμως τώρα το πιστεύω ότι δέν θα κυβερνήσουν ποτέ. Τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον. Δέν είναι έτοιμοι οι πολίτες μας για τέτοια πράγματα. Όταν αναλάβουν μία θέση εξουσίας, τότε να πείς ότι θελεις.
    Γνωρίζω ότι απορίπτεις τα κομματα και τον κοινοβουλευτισμό αλλά από αυτή τη θέση διαδίδονται αλήθειες σε όλη την Ελλάδα.

    • Χαράλαμπε..
      Τὸ ἐρώτημα εἶναι ἕνα καὶ ξεκάθαρον. Πολὺ τὸ ξεψειρίζουμε.
      Ἀποποιεῖται ἤ ὄχι τοῦ παρελθόντος του; Κι ἐάν ναί, τό προβάλλει μέ τόν αὐτόν τρόπο πού προέβαλε τότε τίς προηγούμενες θέσεις του;
      Ἐὰν ναί, τότε εὖγε του καὶ μαζύ του. (Ὄχι διότι θὰ τὸν ἀκολουθήσω ἀλλὰ διότι θὰ τὸν σέβομαι!!!)
      Ἐὰν ὄχι, τότε λυπᾶμαι.

  10. Απ αυτά που έχω καταλάβει έως τώρα, φαίνεται να είναι σταθερός χαρακτήρας και δέν μετανοιώνει ούτε για αυτά που είπε, ούτε γι αυτά που έκανε στο παρελθόν. Εκτός αυτού δέν έγραψε και τίποτα τραγικό. Πιστεύω ότι άνετα θα μπορούσε να ξαναγράψει κάτι ανάλογο. Απλά, σίγουρα θα έχει πολύ σοβαρότερα θέματα να ασχοληθεί και δέν νομίζω ότι του περισσεύει χρόνος.

  11. Αυτά που γράφει ο Κασιδιάρης και που τ αντιλαμβάνεσαι ώς ύμνο πρός τον Χίτλερ, δέν αναιρούν το πρόγραμμα και τις πολιτικές πρακτικές της Χρυσής Αυγής σε αυτά που αφορούν την Ελλάδα και τους Έλληνες στον παρόντα χρόνο.
    Δέν κατανοώ αυτή τη σύγχυση μεταξύ αυτών των δύο. Εσύ την κατανοείς ή κάνεις πώς όχι;
    Οι ίδιοι λένε ότι με την άμεση δημοκρατία εννοούν ότι ο λαός θα αποφασίζει για κάθε μείζον εθνικο ζήτημα. Απ την άλλη, μόνο οι χρυσαυγίτες είναι σε θέση να κυκλοφορούν ελεύθεροι στα πλήθη. Δέν ξέρω τί ακριβώς μπορεί να σημαίνει η άμεση δημοκρατία στις μέρες μας, άν πρωτίστως δέν το δώ.

Leave a Reply