
Ὄχι, δὲν εἴμαστε ὅλοι Ἕλληνες!
Λὲν καὶ ξανὰ λὲν ἐδῶ οἱ φίλοι μας: προσπαθοῦν νὰ μᾶς διχάσουν· ἤμαστε ὅλοι Ἑλληνες· κ.ὀ.κ.. Δυστυχῶς, δὲν εἶναι ἔτσι!
Διάφοροι, γιὰ λόγους δικούς των δολίους καὶ ἀπατηλοὺς ἐπικαλῶνται ἔννοιες στὶς ὁποῖες διόλου δὲν πιστεύουν, συνήθως διὰ νὰ ἐξαπατοῦν τὸν χαχόλο λαό, ὁ ὁποῖος ἀκόμη ὀμνύει σὲ αὐτὲς π.χ. ὁ ὁπαδὸς τῆς Ἀτομοκεντρικῆς Νεωτερικότητος κοσμοπολίτης πρωθυπουργὸς λέγει: «γιὰ τὴν πατρίδα»!
Ἔτσι, τώρα, ἀκοῦμε συνεχῶς νὰ λέγεται ὅτι ὅλοι εἴμεθα Ἑλληνες! Συνέχεια




