Σπάνιο ἔμβλημα τὸ ὁποῖο κατεσκευάσθη τὸ 1939, ἀπὸ κοινοῦ, ἀπὸ τὴν τότε Ναζιστικὴ ἡγεσία τῆς Γερμανίας (Χίτλερ), καὶ τὴν τότε Κομμουνιστικὴ ἡγεσία τῆς Ρωσσίας (Στάλιν), μετὰ τὴν πτώση τῆς Πολωνίας.
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος
Ἱστορικὴ πραγματιστικὴ προσέγγισις τῆς ἐνάρξεως τοῦ Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου
Τὴν 1η Σεπτεμβρίου 1939 ξεκινᾶ αὐτὸ ποὺ ἡ ἐπίσημος φιλελεύθερος ἰστοριογραφία ἀποκαλεῖ «γερμανικὴ εἰσβολὴ στην Πολωνία» καὶ ἀπαρχὴ τοῦ Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Ἡ ἰστοριογραφία τῶν νικητῶν ἐμφανίζει καὶ σήμερα, 79 χρόνια μετά, τὴν σύνθετη γερμανοπολωνικὴ διαμάχη ὡς μία μανιχαϊκὴ σύγκρουσηῃ τοῦ Καλοῦ μὲ τὸ Κακό, ὅπου ἡ Πολωνία εἶναι ὁ ἄμωμος ἀποδέκτης τῆς χιτλερικῆς ἐπιθετικότητος, ὁ ἀμνὸς ἐπὶ σφαγῇ. Στὴν πραγματικότητα δὲν ἦταν ἀκριβῶς ἔτσι καὶ ὁ πίναξ ἔχει πολλὲς ἀποχρώσεις. Αὐτὸς εἶναι καὶ ὁ λόγος ποὺ οἱ περισσότεροι ἄνθρωποι ἀποφεύγουν νὰ μελετοῦν τὴν ἱστορία. Τοὺς χαλᾶ τὴν ἁπλουστευμένη εἰκόνα ποὺ ἔχουν γιὰ τὸν κόσμο. Μᾶς διδάσκει περισσότερα ἀπὸ ὅσα θὰ θέλαμε νὰ γνωρίζουμε. Ὁ Noam Chomsky τὸ θέτει ἔτσι: «There’s a good reason why nobody studies history. It just teaches you too much.» Συνέχεια
Δίδοντας ἀξία στὸ ὄνομα τῆς ἐλευθερίας
Πολλὰ μποροῦν νὰ γραφοῦν γιὰ τὴν σημερινὴ ἐπέτειο τῆς ἐνάρξεως τοῦ Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.
Μπορεῖ νὰ γραφῆ, μὲ σχετικὴ εὐκολία, ὅτι κακῶς δὲν παρεχωρήθη ὁ διάδρομος γιὰ τὴν Ἀνατολικὴ Πρωσσία καὶ τὸ Ντάντσιχ.
Νὰ γραφῇ, ὅτι κακῶς οἱ Ἀγγλογάλλοι θεώρησαν αἰτία πολέμου τὴν εἰσβολὴ στὴν Πολωνία.
Συνέχεια
Χιτλερικὰ …παράδοξα!!!
Ἀφοῦ ὁ Χίτλερ ἦταν ἀδίστακτος καὶ μισοῦσε τοὺς κακομοίρους τοὺς ἑβραίους…
….γιατί οὐδέποτε εἰσῆλθε στήν Ἐλβετία, νά ἁρπάξῃ τά διαμάντια καί τίς ῥάβδους χρυσοῦ τῶν ἑβραίων ἀπό τίς ἐλβετικές τράπεζες;
22 Νοεμβρίου 1940. Ἐλευθέρα ἡ Κορυτσά!
Διότι αὐτὰ εἶναι σημαντικότερα ἀπὸ τὰ ἄλλα ποὺ ζοῦμε.
Δὲν εἶναι μόνον γιὰ νὰ τιμήσουμε.
Εἶναι γιὰ νὰ συνειδητοποιήσουμε τὸ ποιοί πράγματι εἴμαστε.
Φροντίζοντας γιὰ τὸ καλὸ τῶν …ἐχθρῶν τους!!!
Παρὰ τὸν ἀπόλυτο ἔλεγχο τῶν Βρεταννῶν στὴν θάλασσα, ἐπετράπη στὶς γερμανικὲς μονάδες νὰ ἐπιβιβασθοῦν καὶ νὰ ταξειδεύσουν ἀνενόχλητες πρὸς τὴν ἐνδοχώρα […]
[…] Σὲ ἀντάλλαγμα ἡ Γερμανικὴ πλευρὰ συμφώνησε νὰ χρησιμοποιήσῃ αὐτὰ τὰ στρατεύματα γιὰ νὰ κρατήσῃ τὴν Θεσσαλονίκη ἕως ὅτου θὰ ἤταν δυνατὸν να καταληφθῇ ἀπὸ τὶς Βρεταννικὲς δυνάμεις. Συνέχεια
